برد پرسپولیس مقابل ماشین سازی با گل دقیقه 25 امیری/ باخت تراکتور و سپاهان در روز توقف فولاد و صنعت نفت



اخبار,اخبار ورزشی,دیدار پرسپولیس و ماشین سازی
تیم فوتبال پرسپولیس نیمه اول دیدار برابر ماشین سازی را با پیروزی به پایان برد.

به گزارش مهر، دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ماشین سازی تبریز در هفته سیزدهم لیگ برتر عصر امروز شنبه در ورزشگاه آزادی برگزار شد که نیمه اول این دیدار با برتری یک بر صفر سرخپوشان به پایان رسید. وحید امیری در دقیقه ۲۵ برای سرخپوشان گل زد.

 

شاگردان یحیی گل محمدی به دلیل درگذشت مهرداد میناوند با پیراهن‌های مشکی به زمین رفتند و در دقیقه‌ای به گل رسیدند که شماره پیراهن مهرداد میناوند بود.

 

سیاه پوشان میزبان قبل از شروع بازی با اهدا گل یاد و خاطره مهرداد میناوند را گرامی داشتند.

 

پرسپولیس که در دیدارهای گذشته‌اش امتیازات زیادی را از دست داده بود در دیدار برابر قعرنشین اکثر زمان نیمه اول را در اختیار داشت و حملاتی را هم روی دروازه تیم تبریزی پی ریزی کرد اما در افزودن بر تعداد گل‌هایش ناکام بود.

 

***

 

شکست سپاهان مقابل شهرخودرو/ رحمتی به داد استقلال رسید

در روز دوم از هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال تیم سپاهان در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف شهرخودرو رفت که این بازی با نتیجه ۳ بر یک به سود شهرخودرو ‏‬به پایان رسید.

 

سجاد شهباززاده (۲۰ - پنالتی) برای سپاهان و امین قاسمی نژاد (۲۸ - پنالتی) و احمد الجبوری (۷۴ و ۹۴) برای شهرخودرو در این بازی گلزنی کردند.

 

نتیجه این مسابقه برای تیم استقلال هم تعیین کننده و سرنوشت ساز بود. استقلال روز گذشته برابر نفت مسجد سلیمان به نتیجه تساوی رسید و برد سپاهان می‌توانست باعث صعود این تیم اصفهانی به صدر جدول شود اما این اتفاق رخ نداد.

 

سپاهان با باخت امروز ۲۲ امتیازی باقی ماند و باتوجه به تساوی صنعت نفت، به رده سوم جدول باقی ماند. شهرخودرو هم با هدایت سیدمهدی رحمتی ۱۸ امتیازی شد.

 

سجاد شهباززاده با این گل ۱۱ گُله شد و فاصله خود را با «گادوین منشا» مهاجم گل گهر سیرجان به عدد دو افزایش داد تا به تنهایی در صدر جدول گلزنان باشد.

 

***

 

فولاد خوزستان هم پیروز نشد/ پیکان از بازی جنجالی یک امتیاز گرفت

در آخرین بازی هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال امروز شنبه فولاد خوزستان در ورزشگاه اختصاصی خود از تیم پیکان تهران میزبانی کرد که این بازی با نتیجه تساوی بدون گل ‏‬به پایان رسید.

 

با این نتیجه، فولاد ۱۹ امتیازی و تیم پیکان ۱۷ امتیازی شدند.

 

این مسابقه بیش از هرچیزی تحت تاثیر اتفاقات قبل از سوت شروع بازی بود. فولادی‌ها برای آنکه تاکتیک پرتاب‌های اوت بلند نادر محمدی بازیکن پیکان را خنثی کنند، عرض زمین اختصاصی خود را بزرگ‌تر کرده بودند تا فضا را برای عقب رفتن او بگیرند.

 

این مسئله اعتراض داور بازی و مسئولان تیم پیکان را در پی داشت و در نهایت دست اندرکاران برگزاری مسابقه، خط‌ها را عقب‌تر بردند و به حالت استاندارد برگرداندند.

 

***

 

دومین برد بزرگ آلومینیوم بعد از بازی با پرسپولیس/ تراکتور چپ شد

تیم‌های فوتبال تراکتور تبریز و آلومینیوم اراک از ساعت ۱۵ امروز شنبه در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با یک گل به سود آلومینیوم تمام شد.

 

در این مسابقه که در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار شد، امید سینک (۴۴ - پنالتی) برای تیم آلومینیوم گلزنی کرد.

 

تراکتور که هفته گذشته تیم گل گهر را شکست داده بود، در نیمه دوم تلاش زیادی برای جبران نتیجه انجام داد اما درخشش پورحمیدی دروازه بان آلومینیوم در چند موقعیت خوب، مانع گل خوردن این تیم شد.

 

به این ترتیب آلومینیوم اراک با هدایت رسول خطیبی به دومین برد بزرگ و متوالی خود دست یافت. این تیم هفته قبل پرسپولیس را با نتیجه ۲ بر یک شکست داده بود.

 

آلومینیوم به لطف این پیروزی ۱۸ امتیازی شد و در جدول رده بندی صعود کرد. تیم تراکتور هم با باخت امروز فرصت کم کردن فاصله خود را با صدر جدول از دست داد و ۱۹ امتیازی باقی ماند.

 

***

 

صنعت نفت فرصت صدرنشینی را از دست داد

در یکی از بازی‌های هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال، تیم‌های مس رفسنجان و صنعت نفت آبادان به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

 

این بازی از ساعت ۱۵:۳۰ در رفسنجان آغاز شد اما تیم صنعت نفت از بازکردن دروازه تیم میزبان بازماند و با نتیجه تساوی متوقف شد.

 

به این ترتیب، صنعت نفت ۲۲ امتیازی شد و فرصت صعود به صدر جدول و گرفتن جای استقلال را از دست داد. در حال حاضر استقلال با ۲۳ امتیاز صدرنشین است.

 

مس رفسنجان هم با تساوی امروز ۱۶ امتیازی شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------