گل‌محمدی: پنالتی ماشین‌سازی اشتباه بود/ سرمربی ماشین سازی: گل اول پرسپولیس مشکوک بود



اخبار,اخبار ورزشی,یحیی گل محمدی
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید پنالتی گرفته شده برای ماشین‌سازی اشتباه بود.

به گزارش ایسنا، "یحیی گل‌محمدی" سرمربی پرسپولیس بعد از پیروزی ۲ بر یک تیمش برابر ماشین‌سازی اظهار کرد: من به همه اهالی فوتبال و خانواده میناوند تسلیت می‌گویم. خدا به آن‌ها صبر بدهد.

 

او درباره بازی هم گفت: در نیمه اول بازی خوبی ارائه دادیم و توانستیم به گل برسیم. در دقیقه ۲۵ که شماره مهرداد بود به گل رسیدیم. از این اتفاق خیلی خوشحال شدیم. در نیمه دوم تیم ماشین‌سازی شجاعت بیشتری برای جبران گل به خرج داد و خوب بازی کرد و به گل هم رسید. البته روی آن صحنه بحث و اعتراض داریم. داور خیلی راحت اعلام پنالتی کرد. آن چیزی که ما در تصاویر دیدیم، به نظر پنالتی نبود. ماشین‌سازی در نیمه دوم تیم خوبی نشان داد. در ادامه هم اسیر تجربه و فرصت‌طلبی بازیکنان ما شدند و بازی به نفع ما تمام شد.

 

سرمربی ماشین سازی: گل اول پرسپولیس مشکوک بود

سعید اخباری بعد از باخت ۲ بر یک ماشین سازی مقابل پرسپولیس در هفته سیزدهم لیگ برتر، گفت: گل دومی که دریافت کردیم ناراحت کننده بود. بازی را خوب شروع کردیم. روزنه‌های پرسپولیس را بسته بودیم. گل اول پرسپولیس کاملاً مشکوک به آفساید بود.

 

وی افزود: بعد از آن گل به هم ریختیم. در نیمه دوم به بازی برگشتیم و گل هم زدیم. در ضد حملات پرسپولیس امروز سعی می‌کرد بیشتر بازی مستقیم انجام بدهد. کمتر از پرسپولیس این بازی را دیده بودم چون بیشتر بازی مالکانه انجام می‌دهد.

 

سرمربی ماشین سازی درباره ناراحتی اش از بازیکنان پرسپولیس برای عدم انجام بازی جوانمردانه و تبدیل آن توپ به گل دوم، گفت: بازیکن ما مصدوم شده بود و توپ را بیرون زدیم. از لحاظ قانونی نمی‌شود به پرسپولیس ایراد گرفت ولی انتظار داشتیم توپ را به ما بدهند. همان را بازی کردند و توپ مستقیم ارسال شد. تعویض کردیم تا یک بازیکن سرزن اضافه شود ولی بازیکنان تعویضی در این قسمت کمک نکردند.

 

کارشناسی داوری دیدار پرسپولیس و ماشین‌سازی/ گل پرسپولیس آفساید نبود

نوید مظفری معتقد است داور عملکرد مناسبی را در دیدار پرسپولیس و ماشین‌سازی داشته است.

 

نوید مظفری کارشناس داوری، در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص داوری دیدار پرسپولیس و ماشین‌سازی گفت: داور عملکرد خوبی داشت و اشتباه تاثیرگذاری را از او شاهد نبودیم. او در صحنه‌های حساس تصمیم درستی گرفت و عملکردش رضایت‌بخش بود.

 

او درباره صحنه‌های حساس این دیدار گفت: صحنه مشکوک اول در نیمه نخست رخ داد که عبدی در محوطه جریمه ماشین‌سازی تعادلش را از دست داد اما خطایی صورت نگرفته بود. با توجه به تصاویر تلویزیونی، گل نخست پرسپولیس سالم بود و آفسایدی صورت نگرفت. همچنین در نیمه دوم سیامک نعمتی روی اسدی خطا کرد و پنالتی برای ماشین‌سازی دیگر تصمیم صحیح داور در این بازی بود.

 

***

 

نویدکیا: خوردن ۱۷ گل در ۱۳ بازی برای سپاهان فاجعه است/ نباید احساسی شویم

محرم نویدکیا، سرمربی سپاهان در نشست خبری پس از بازی با شهر خودرو اظهار کرد: بازی خوبی از لحاظ نتیجه‌ای نبود ولی فکر می‌کنم در نیمه اول بازی را به خوبی شروع کردیم و به گل هم رسیدیم. گلی که در نیمه اول خوردیم شرایط ما را به هم ریخت. در نیمه دوم موقعیت‌هایی ایجاد کردیم ولی شهر خودرو در ضد حمله‌ها خوب عمل کرد و از موقعیت‌هایش استفاده کرد. از لحاظ فوتبالی از خودمان راضی هستیم. بد از اخراج ولسیانی شرایطمان به هم ریخته‌تر شد و بازی را واگذار کردیم ولی بازیکنانم باید بدانند که فوتبال برد و باخت دارد و قرار نیست حتما در خانه پیروز شویم. اگر بخواهیم احساساتی بازی کنیم، نمی‌توانیم موفق شویم. بازیکنانم بعد از خوردن گل دوم احساساتی عمل کردند ولی آن‌ها باید خودشان را کنترل کنند. از این لحاظ از بازیکنانم ناراحت هستم. اگر بخواهیم تیم بهتری شویم باید روی احساساتمان کنترل داشته باشیم.

 

او درباره سه گلی که دریافت کردند، گفت: ما در چهار بازی ۱۲ گل خوردیم و این موضوع ایده‌آل نیست. از این ۱۲ گل چهارتا پنالتی بود. ما باید به همان نسبت که خوب حمله می‌کنیم باید به همان خوبی دفاع کنیم. دفاع و دروازه‌بان من از بهترین‌های ایران هستند و من و کادرفنی‌ام باید سازماندهی دفاع را درست کنم. اشتباهات ما اشتباهات تیمی است و کادرفنی باید این موضوع را حل کند و ارتباطی به بازیکنان ندارد. من نمی‌توانم ایراد الکی از بازیکنانم بگیرم. ما اوایل کار روی ضربات ایستگاهی مشکل داشتیم که این مشکل را ترمیم کردیم. الان مشکلات دیگری داریم. باید بنشینیم و بازی‌ها را ببینیم تا مشکلات را مرتفع کنیم. برای تیمی مثل سپاهان خوردن ۱۷ گل در ۱۳ بازی فاجعه است.

 

سرمربی سپاهان درباره اتلاف وقت بازیکنان شهر خودرو بیان کرد: در فوتبال مدرن این موضوعات وجود ندارد. در فوتبال ما که هست، بازیکنان باید خودشان را کنترل کنند و عصبی نشوند. این که تیم حریف می‌خواهد اتلاف وقت کند به من ارتباطی ندارد. در کشور ما این موضوع متداول است و فقط مربوط به شهر خودرو نیست. چون در فوتبال ما نتیجه گرفتن مهم است، مربیان تلاش می‌کنند که به هرنحوی امتیاز بگیرند.

 

نویدکیا در پایان گفت: ما شرمنده هوادارانمان شدیم ولی بدانند تا جایی که توان داریم برای بازی‌های بعد تیم را آماده می‌کنیم تا نتیجه بگیریم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------