میلان با پیروزی خارج از خانه صدرنشین ماند/ پیروزی قاطع بایرن و دورتموند در بوندسلیگا



اخبار,اخبار ورزشی,دیدار میلان و بولونیا
تیم فوتبال میلان با کسب پیروزی در خانه بولونیا جایگاهش را در صدر جدول رده‌بندی سری A تثبیت کرد.

به گزارش تسنیم، در دومین روز از هفته بیستم سری A، امروز (شنبه) تیم فوتبال میلان موفق شد در یک دیدار خارج از خانه مقابل تیم بولونیا، میزبانش را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد.

 

آنته ربیچ در دقیقه 26 و فرانک کسیه در دقیقه 55 (از روی نقطه پنالتی) گل‌های میلان را به ثمر رساندند. 9 دقیقه به پایان مسابقه نیز آندره‌آ پولی یکی از گل‌های خورده را برای بولونیا جبران کرد.

 

میلان با کسب چهاردهمین پیروزی‌اش 46 امتیازی شد و جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کرد. بولونیا هم با قبول پنجمین شکست خود و 20 امتیازی و در رده سیزدهم جدول باقی ماند.

 

امشب دو بازی دیگر در هفته بیستم سری A برگزار می‌شود که در بازی نخست از ساعت 20:30 یوونتوس میهمان سامپدوریاست و در بازی دوم از ساعت 23:15 اینتر از بنونتو پذیرایی خواهد کرد.

 

***

 

سویا از بارسلونا سبقت گرفت

در دومین روز از هفته بیست و یکم لالیگا، امروز (شنبه) تیم فوتبال سویا میزبانش ایبار را با نتیجه 2 بر صفر شکست داد. لوکاس اوکامپوس در دقیقه 28 از روی نقطه پنالتی و خوان جردن در دقیقه 55 گل‌های این بازی را به ثمر رساندند تا سویا دوازدهمین پیروزی در بیستمین بازی‌اش در این فصل لالیگا را کسب کند و 39 امتیازی شود.

 

به این ترتیب سویا 39 امتیازی شد و با سبقت گرفتن از بارسلونا به در رده سوم صعود کرد.

 

***
 

پیروزی قاطع بایرن و دورتموند در بوندسلیگا

در هفته نوزدهم رقابت های بوندسلیگا ۵ دیدار برگزار شد که در حساس ترین بازی بایرن مونیخ صدرنشین جدول رده بندی توانست یک پیروزی پر گل خانگی را به دست آورد تا به یکه تازی خود در صدر جدول رده بندی ادامه دهد.

 

بایرن که در خانه از هافنهایم پذیرایی کرد توانست با نتیجه قاطع ۴ بر یک به پیروزی دست پیدا کند. برای بایرن در این بازی بواتنگ، مولر، گنابری و روبرت لواندوفسکی گلزنی کردند.

 

بایرن با پیروزی که در این دیدار به دست آورد ۴۵ امتیازی شد و اختلافش را با نزدیک ترین تعقیب کننده به ۱۰ امتیاز رساند.

 

اما در یکی دیگر از دیدارهای حساس بوروسیا دورتموند بعد از نتایج ناامید کننده اخیر خود توانست یک پیروزی خوب را به دست آورد. دورتموند با نتیجه سه بر یک آگزبورگ را شکست داد. برای زنبورها توماس دلینی، سانچو و بازیکن حریف گلزنی کردند. هالند در این بازی یک پنالتی از دست داد.

 

نتایج دیگر دیدارها:

فرانکفورت ۲- هرتابرلین یک

یونیون برلین یک-مونشن گلادباخ یک

وردربرمن ۲- شالکه یک

 

 ***

 

شکست رئال مادرید ۱۰ نفره در لالیگا

رئال مادرید شنبه در هفته بیست و یکم لالیگا به مصاف لوانته رفت و دو بر یک شکست خورد. 

 

سفیدپوشان در دقیقه ۹ با اخراج ادر میلیتائو ۱۰ نفره شوند اما دقایقی بعد توانستند به گل برسند. مارکو آسنسیو دروازه لوانته را باز کرد. خوسه لوییس مورالس در دقیقه ۳۲ بازی را مساوی کرد. مهمان در نیمه دوم هم از ۱۰ نفره شدن مادرید بهره کامل را برد. این تیم در یکی از حمله هایش صاحب پنالتی شد اما تیبو کورتوا با مهار این ضربه ناجی تیمش شد. راجر اشتباهش را در دقیقه ۷۸ با گلزنی جبران کرد. تلاش های میزبان برای جبران، بی‌نتیجه بود و مادرید چهارمین شکستش را در لالیگا تجربه کرد. 

 

سفیدپوشان با ۴۰ امتیاز در رتبه دوم جدول قرار دارند و در صورت پیروزی اتلتیکومادرید مقابل کادیس باز هم از صدر دور خواهند شد. 

 

***

 

تداوم صدرنشینی منچسترسیتی با غلبه بر قعرنشین

با انجام سه بازی، دیدارهای هفته بیست‌و‌یکم لیگ برتر انگلیس ادامه پیدا کرد که در مهمترین آنها تیم فوتبال منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد موفق شد میهمان قعرجدولی خود تیم شفیلدیونایتد را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد.

 

تنها گل این بازی را گابریل ژسوس در دقیقه نهم به ثمر رساند تا منچسترسیتی با کسب سیزدهمین پیروزی‌ در بیستمین بازی‌اش 44 امتیازی شود و فاصله خود را با منچستریونایتد به چهار امتیاز افزایش دهد.

 

در دو بازی همزمان تیم وست‌برومویچ در خانه مقابل فولام 2-2 مساوی کرد و کریستال پالاس با یک گل از سد میهمان خود تیم ولورهمپتون گذشت.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------