آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

خبر بد برای پرسپولیس | کاپیتان بازی‌های مهم را از دست داد

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل آسیب دیدگی نمی تواند تیمش را در دو بازی آینده همراهی کند. به گزارش مهر دیدار تیم‌های…

خطیبی فاصله‌اش با مدعیان را حفظ کرد/ اولین برد ماشین‌سازی در روز پیروزی گل گهر و فولاد



اخبار,اخبار ورزشی
آلومینیوم اراک در دیداری خارج از خانه نفت مسجد سلیمان را شکست داد.

به گزارش ایسنا، نفت مسجد سلیمان و آلومینیوم اراک امروز (شنبه) در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه ۲ بر یک به سود شاگردان خطیبی در تیم آلومینیوم اراک به پایان رسید تا آن‌ها صاحب یک برد خارج از خانه شوند. در این بازی مهدی حسینی در دقایق ۴۳ و ۴۹ برای آلومینیوم و ساسان حسینی در دقیقه ۷۳ برای نفت مسجد سلیمان گل‌زنی کردند.

 

با این نتیجه آلومینیوم اراک با ۲۲ امتیاز به رده ششم جدول رده‌بندی رسید و نفت مسجد سلیمان هم با ۱۸ امتیاز در رده یازدهم قرار گرفت.

 

***

 

ماشین‌سازی یک - صنعت نفت صفر/ اولین برد از راه رسید

دیدار تیم‌های فوتبال ماشین‌سازی و صنعت نفت با پیروزی یک گله تیم میزبان به پایان رسید.

 در دیداری از هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم‌های ماشین‌سازی و صنعت نفت از ساعت ۱۵ و در ورزشگاه بنیان‌دیزل تبریز به مصاف هم رفتند. این مسابقه در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود ماشین‌سازی به پایان رسید.

 

هر دو تیم در این مسابقه موقعیت‌هایی برای گلزنی داشتند که موقعیت‌های صنعت نفت خطرناک‌تر بود. با این حال این ماشین‌سازی بود که موفق شد در دقیقه ۸۵ توسط سیروس صادقیان به گل برتری برسد و در نهایت سه امتیاز را کسب کند

 

صنعت نفت با این شکست ۲۳ امتیازی باقی ماند و به رده چهارم سقوط کرد. این تیم که روند خوبی را در لیگ طی می‌کرد، چهار مسابقه است که نمی‌تواند برنده از زمین خارج شود. ماشین‌سازی با کسب سه امتیاز اولین پیروزی فصلش را جشن گرفت و هشت امتیازی شد ولی همچنان در قهر جدول باقی ماند.

 

***

 

فولاد ۲ – شهرخودرو صفر/ بازگشت فولادی‌ها به جمع مدعیان

دیدار دو تیم فولاد خوزستان و شهرخودرو مشهد در قالب هفته پانزدهم لیگ برتر از ساعت ۱۶ با قضاوت بیژن حیدری در ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان برگزار شد که این دیدار در نهایت با برتری دو بر صفر شاگردان جواد نکونام به پایان رسید.

 

در دقیقه ۱۶ پرتاب اوت بلند آبشک طی یک رفت و برگشت جلوی پای نیک نفس افتاد و هافبک فولاد توانست دروازه میلاد فراهانی را بازی کند و فولادی‌ها را با یک گل از حریف پیش بیندازد.

 

در دقیقه ۲۴ سانتر پاتوسی با اثرگذاری نیک نفس به ساسان انصاری رسید و ضربه سر او گل دوم فولاد را رقم زد.

 

در دقیقه ۶۰ در صحنه‌ای بازیکنان دو تیم با هم درگیر شدند که در نهایت داور بازی به کولیبالی کارت زرد نشان داد و جو را آرام کرد.

 

در دقیقه ۸۲ داور بازی به محمد نوازی به دلیل اعتراضاتش کارت زرد نشان داد.

 

در ادامه حملات شهرخودرو برای جبران نتیجه بی‌ثمر بود تا این دیدار در نهایت با برتری دو گله فولادی‌ها به پایان برسد.

 

شاگردان جواد نکونام باتوجه به شکست صنعت نفت جای این تیم را با ۲۳ امتیاز در رده چهارم گرفتند. در مقابل شهرخودرو دومین شکست پیاپی خود را تجربه کرد و با ۱۸ امتیاز در رده دوازدهم باقی ماند.

 

***

 

نساجی یک – گل‌گهر ۲/ جلالی باز هم پل موفقیت قلعه‌نویی شد

در آخرین هفته از نیم‌فصل نخست فوتبال ایران، نساجی قائمشهر و گل‌گهر سیرجان از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه شهید وطنی به میدان رفتند. این دیدار در نهایت با با پیروزی دو بر یک آبی پوشان سیرجانی تمام شد و تیم مهمان با دست پر قائمشهر را ترک کرد.

 

در دقیقه ۳۳، ارسال سعید صادقی از اواسط زمین نساجی به پشت سر مهاجمان به بازیکن گل گهر رسید و ضربه این بازیکن بعد از عبور از میان پای خطیر، دروازه‌بان نساجی در مسیر ورود به دروازه توسط مدافع این تیم تکل شد اما توپ پای دروازه‌بان برخورد کرد و به اشتباه وارد دروازه تیم جلالی شد تا گل به خودی به نام خطیر ثبت شود.

 

در دقیقه ۵+۴۵، حامد شیری، کاپیتان نساجی با ضربه‌ای دقیق از روی نقطه پنالتی دروازه شاگردان قلعه‌نویی را باز کرد. این پنالتی روی نفوذ فرزاد زامهران به داخل محوطه جریمه و سرنگونی او توسط بهنام برزای، گل‌گهر به دست آمد.

 

در دقیقه ۸۶، گل گهر مزد بازی برتر خود را در این دیدار گرفت و روی یک ضربه ایستگاهی گادوین منشا دهمین گلش را در نیم فصل به ثمر رساند و تیمش را به سه امتیاز این بازی رساند تا تیم قلعه‌نویی به جمع صدرنشین‌های لیگ صعود کند.

 

با این نتیجه، گل‌گهر ۲۲ امتیازی شد و با یک بازی کمتر نسبت به سایر تیم‌ها، در رتبه پنجم جدول صعود کرد و حالا شانس نزدیک شدن به تیم‌های استقلال و سپاهان را هم دارد.

 

همچنین نساجی که هنوز نتوانسته با مجید جلالی رنگ پیروزی را ببیند، چهارمین شکست متوالی خود را با این سرمربی تجربه کرد و با ۹ امتیاز در رتبه پنازدهم جدول باقی ماند و نیم فصل نخست را در منطقه خطر خاتمه داد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------