کامبک 7 دقیقه ای لستر مقابل لیورپول/ پاری‌سن‌ژرمن موقتاً صدرنشین شد



اخبار,اخبار ورزشی,دیدار لیورپول و لسترسیتی
دیدارهای هفته بیست‌و‌چهارم لیگ برتر فوتبال انگلیس با ثبت ششمین شکست در کارنامه مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها توسط لسترسیتی آغاز شد.

به گزارش تسنیم، در نخستین و یکی از مهمترین بازی‌های هفته بیست‌و‌چهارم لیگ برتر انگلیس، عصر امروز (شنبه) تیم‌های فوتبال لسترسیتی و لیورپول در ورزشگاه کینگ‌پاور شهر لستر به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی 3 بر یک تیم لسترسیتی به پایان رسید.

 

لیورپول در حالی ششمین شکستش در فصل جاری لیگ برتر انگلیس (سیزدهمین بازی بدون بردش) را متحمل شد که با گلزنی محمد صلاح در دقیقه 67 از حریف خود پیش افتاده بود. برتری شاگردان یورگن کلوپ اما تنها تا دقیقه 78 دوام داشت، چرا که جیمز مدیسون گل تساوی را برای روباه‌ها به ثمر رساند. سه دقیقه بعد جیمی واردی گل دوم لسترسیتی را زد. در نهایت، بازگشت میزبان به بازی با گل سوم که در دقیقه 85 توسط هاروی بارنز به ثمر رسید، کامل شد تا این تیم با کسب چهاردهمین پیروزی‌اش 46 امتیازی شود و به رده دوم جدول صعود کند.

 

لیورپول نیز اگرچه همچنان با 40 امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد، اما در صورت پیروزی چلسی و وستهام که هر دو با 39 امتیاز به ترتیب در رده‌های پنجم و ششم، قرمزپوشان مرسی‌ساید از جمع چهار تیم بالای جدول خارج می‌شوند.

 

***

 

پاری‌سن‌ژرمن موقتاً صدرنشین شد

تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن از ساعت 19:30 امروز (شنبه - به وقت ایران) در نخستین دیدار از هفته بیست‌وپنجم لیگ یک فرانسه (لوشامپیونه)، در ورزشگاه پارک دوپرنس میزبان نیس بود و با نتیجه 2 بر یک پیروز شد.

 

یولیان دراکسلر در دقیقه 22 و مویزه کین در دقیقه 70 برای PSG گلزنی کردند و رونی لوپس در دقیقه 50، تنها گل نیس را به ثمر رساند.

 

پاری‌سن‌ژرمن به سومین متوالی خود در لوشامپیونه رسید. شاگردان پوچتینو با 54 امتیاز، با یک بازی بیشتر نسبت به لیل و تفاضل گل بهتر از این تیم، به صدر جدول رقابت‌ها صعود کردند تا با روحیه‌ای مضاعف آماده دیدار روز سه‌شنبه با بارسلونا شوند. نیس هم در رده سیزدهم جدول لیگ یک فرانسه ایستاده است.

 

***

 

تساوی دورتموند مقابل هوفن هایم/ لورکوزن پیروزی را از دست داد

از هفته بیست و یکم رقابت‌های بوندس لیگا، بورسیا دورتموند میزبان هوفن هایم بود و این بازی با تساوی دو بر دو به پایان رسید. سانچو و هالند گلزنان دورتموند بودند.

 

زنبورها با این تساوی 33 امتیازی شدند و در رده ششم قرار دارند.

 

در دیگر دیدار مهم برگزار شده بایرلورکوزن در مصاف با ماینس به تساوی دو بر دو دست یافت.

 

وردبرمن و فرایبورگ به تساوی بدون گل رسیدند و مصاف اشتوتگارت و هرتابرلین هم با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------