فکری: وقتی می‌بازیم همه کارشناس می‌شوند!/ نویدکیا: نیمه اول فوق‌‌العاده‌ای داشتیم



اخبار,اخبار ورزشی,محمود فکری
محمود فکری، سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: دلیل اینکه بازیکنان تیم تمرکز ندارند را می‌دانیم.

به گزارش تسنیم، محمود فکری پس از شکست 2 - صفر تیم فوتبال استقلال مقابل تیم سپاهان در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال، گفت: باید به تیم سپاهان بابت این برد تبریک بگویم. دلیل اینکه بازیکنان تمرکز ندارند را می‌دانیم که متاسفانه باعث شده گل‌هایی دریافت کنیم که خیلی بچه‌گانه است. این موضوع کار را برای ما سخت کرده است.

 

وی اضافه کرد: در این بازی هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم می‌توانستیم گل بزنیم و با امتیاز یا حتی با برد از زمین خارج شویم ولی خیلی بچه‌گانه رفتار کردیم و متاسفانه 3 امتیاز مهم بازی را از دست دادیم. به تیم سپاهان تبریک و خسته نباشید می‌گویم.

 

سرمربی استقلال درباره اینکه آیا بهتر نبود تیمش در این بازی به جای 3 مدافع از 4 مدافع استفاده می‌کرد، عنوان کرد: روز بد بازیکنان ما بود و تمرکز لازم را نداشتیم. کادر فنی خیلی تلاش می‌کند تا بازیکنان را آماده بازی کند ولی دلایل مختلف می‌تواند وجود داشته باشد که تمرکز بچه‌ها را بهم بزند و آمادگی آنها را پایین ببرد.

 

فکری در ادامه با سؤالی مبنی بر اینکه «چرا در هر بازی ترکیب تیمش تغییر می‌کند و  چرا فکری به حال سیستم ثابت نشده است» رو به رو شد که پاسخی به این سوال نداد و نشست را نیمه‌کاره رها کرد.

 

وی هنگام خروج از سالن کنفرانس بعد از این پرسش که آیا قصدی ندارد به دیگر سؤالات را پاسخ دهد، عنوان کرد: زمانی که ما پیروز می‌شویم هیچ سؤالی وجود ندارد ولی وقتی می‌بازیم همه دوستان کارشناس می‌شوند.

 

***

 

نویدکیا: نیمه اول فوق‌‌العاده‌ای داشتیم

 محرم نویدکیا پس از پیروزی 2 بر صفر مقابل استقلال در نشست خبری گفت: یک بازی خیلی خوب انجام دادیم. نیمه اول فوق‌العاده‌ای داشتیم و فضاها را در زمین پوشش دادیم، پاس‌های خوبی دادیم و در درگیری‌ها خوب ظاهر شده و موقعیت ایجاد کردیم.

 

وی افزود: به خاطر نیمه اول از تک تک بازیکنان تشکر کنم، در نیمه دوم سعی کردیم خوب دفاع کردن را امتحان کنیم. طبیعی بود که ریسک زیاد از حد انجام دهیم و بتوانیم بازی را حفظ کنیم که همین اتفاق افتاد. توپ‌های سوم و چهارم را از استقلال گرفتیم و توانستیم موقعیت‌ها را بگیریم.

 

سرمربی تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: راهی را شروع کرده‌ایم و آن را ادامه می‌دهیم. اگر اینجا بخواهم زیاد از حد از تیمم تعریف کنم، کار اشتباهی است. اوایل خیلی مشکل داشتیم که الان آنها را یک به یک حل می‌کنیم. سعی خواهیم کرد منطقی جلو برویم و اینکه چقدر موفق می‌شویم، زمان مشخص خواهد کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------