پنجره نقل‌وانتقالاتی پرسپولیس و تراکتور رسما باز شد/ جدایی آرمان رمضانی از جمع سرخ پوشان/ اعلام جزئیات جدید پرونده مکانی



باشگاه پرسپولیس,اخبار ورزشی,خبرهای ورزشی
وکیل بازیکن کروات سابق پرسپولیس از باز شدن پنجره این باشگاه خبر داد.

به گزارش ایسنا، باشگاه پرسپولیس با پرداخت ٣٢ هزار و ۵٠٠ یورو از سود دیرکرد مطالبات ماریو بودیمیر پرونده این بازیکن را رسما در فیفا بست.

 

داوود رادیک وکیل ماریو بودیمیر در گفت‌وگو با ایسنا ضمن تایید این موضوع اظهار کرد: پنجره نقل‌انتقالات پرسپولیس باز شده است.

 

***

 

آرمان رمضانی از پرسپولیس جدا شد

آرمان رمضانی، مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس که یک نیم فصل در این تیم حضور داشت، بعد از مذاکره با مدیران این باشگاه از جمع سرخ‌ها جدا شد.

 

هنوز مقصد بعدی این بازیکن مشخص نیست.

 

***

 

پنجره نقل و انتقالاتی تراکتور باز شد

با اعلام‌ سازمان لیگ و باشگاه تراکتور پرونده‌های مالی این باشگاه و اختلاف با بازیکنان مختلف از جمله رشید مظاهری حل شد تا تراکتوری‌ها بتوانند ضمن جذب بازیکن جدید، قرارداد آن‌ها را نیز در هیات فوتبال تبریز انعقاد کنند.

 

پنجره نقل و انتقالاتی این تیم تبریزی، ۱۱ روز پیش و بر اثر شکایت رشید مظاهری، دروازه‌بان فصل قبل این باشگاه بسته شده بود که با پیگیری مدیران باشگاه تبریزی، این مشکل حل شد و حالا تراکتوری‌ها می‌توانند قرارداد بازیکنان جدید خود را ثبت کنند.

 

***

 

ابهام در حضور ترابی مقابل صنعت نفت

باشگاه پرسپولیس پس از تایید وکیل ماریو بودیمیر برای دریافت سود مطالبات این بازیکن، در انتظار ارسال نامه از سوی فیفا برای باز شدن پنجره نقل و انقالاتی اش است که با اعلام باشگاه سرخ پوشان این اتفاق رخ داده است.

 

حالا سرخ پوشان برای استفاده از مهدی ترابی در بازی با صنعت نفت آبادان باید ITC این بازیکن را از فدراسیون قطر دریافت کنند.

 

برای صدور ITC، باشگاه باید این درخواست را به فدراسیون قطر ارائه بدهد تا از این طریق مجوز بازی ترابی را دریافت کند.

 

با توجه به اینکه صدور این مجوز به صورت معمول بین چند ساعت تا یک روز طول می کشد، باشگاه پرسپولیس امیدوار است تا قبل از سفر کاروان این تیم به آبادان ITC ترابی را دریافت کند‌.

 

البته احتمال حضور این هافبک با تیمش به آبادان در صورت صادر نشدن مجوز تا قبل از زمان سفر پرسپولیس به آبادان هم وجود دارد. 

 

***

 

اعلام جزئیات جدید پرونده مکانی

اعلام جزئیات جدید پرونده مکانیوکیل سوشا مکانی جزئیاتی از پرونده محکومیت باشگاه پرسپولیس در پرونده این بازیکن را اعلام کرد.

 

به گزارش فارس، آرش شکر ریز درباره جزئیات پرونده محکومیت باشگاه پرسپولیس در پرونده سوشا مکانی اظهار داشت: وی قراردادی را به مدت دو سال برای فصل های ۹۴-۹۳ و ۹۴-۹۵ با باشگاه پرسپولیس امضاء کرد. پس از مشکلات کیفری که برای وی در دی ۹۴ ایجاد شد، با پرسپولیس سندی غیر مالی تنظیم می شود که البته در متن آن تعهدات مالی قید شده بود.

 

وی افزود: در متن این سند آمده چنانچه بعد از امضای آن اگر سوشا مکانی دچار تخلف جدیدی شود پرسپولیس می تواند ۵۰ درصد از مبلغ قراردادش را کسر کند. پس از صدور رای کمیته وضعیت هر دو طرف یعنی باشگاه پرسپولیس و من به عنوان موکل مکانی به رای اعتراض کرده و این رای به کمیته استیناف رفت.

 

وکیل سوشا مکانی ادامه داد: در جلسه کمیته استیناف صالحی(رئیس این کمیته) از دو وکیل باشگاه پرسپولیس پرسید که سوشا مکانی پس از تخلف قبلی اش چه تخلفی مرتکب شد که دوستان جوابی به این سوال نداشته و موکل من تخلف جدیدی را پس از امضای سند مرتکب نشده بود.

 

وکیل دروازه بان اسبق پرسپولیس تصریح کرد: سوشا به تمام تعهدات و آپشن های قراردادش مانند کلین شیت به تعداد معین، برد دربی و تعداد بازی ها را پر کرده و حتی نامه برانکو ایوانکوویچ مبنی بر اعلام رضایت از عملکردش را در اختیار داریم.

 

شکرریز ادامه داد: پس از اتمام قرارداد مکانی با باشگاه پرسپولیس وی در تاریخ ۲۷ خرداد ۹۵ از سوی کمیته اخلاق شش ماه محروم شد و در ادامه با ترک ایران در لیگ نروژ بازی کرد. سوشا در زمان تحت قرارداد پرسپولیس بودن محروم نشد و پس از تعهد دادن به این باشگاه، هیچگونه تخلفی هم مرتکب نشد.

 

وی افزود: از نظر شکلی این سند در سازمان لیگ ثبت نشده و کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس هیچگونه جلسه ای برای محکومیت مکانی تشکیل نداده است. به همین دلیل برگه ای به مکانی ابلاغ نشد زیرا تا پایان مدت قراردادش با پرسپولیس تخلف نکرد.

 

نماینده سوشا مکانی تصریح کرد: طبق رأی کمیته استیناف موکل من مستحق دریافت کل حقوق و آپشن های قراردادش است‌. به همین دلیل اکنون باید حدود ۸۰۰ میلیون تومان دریافت کند. 

 

شکرریز با اشاره به صحبت های ابراهیم شکوری در یکی از برنامه های تلویزیونی مبنی بر تعجب برانگیز بودن رای مکانی توضیح داد: در زمان دبیرکلی شکوری در فدراسیون فوتبال نامه تشکیل جلسه کمیته استیناف با امضای وی به ما و باشگاه پرسپولیس ابلاغ شد. معاون فعلی باشگاه پرسپولیس از تشکیل جلسه و صدور رای علیه این باشگاه در پرونده مکانی کاملا مطلع بوده است. جلسه رسیدگی به پرونده در دی ۱۳۹۸ تشکیل و در آبان ۹۹ رای کمیته استیناف صادر و به طرفین ابلاغ شد.

 

وی ادامه داد: با این تفاسیر کسر قرارداد مکانی موضوعیت ندارد و رای کمیته استیناف که به درستی صادر و رای کمیته وضعیت را نقض کرد به درستی صادر شد. کمیته استیناف چهار نفر عضو دارد که همگی از قاضیان عالی رتبه کشورمان هستند که هر یک بالای ۲۵ تا ۳۰ سال سابقه قضایی دارند.

 

نماینده سوشا مکانی اضافه کرد: به همین دلیل جای هیچگونه فرافکنی و ابراز تعجب نسبت به رای وجود ندارد زیرا اصل ترافع رعایت و به اظهارات دو طرف در جلسه کمیته استیناف رسیدگی شده است. هیچگونه سند محکمه پسندی مبنی بر محکومیت مکانی برای کسر ۵۰ درصد قرارداد وجود ندارد. امکان ندارد فردی که دبیرکل فدراسیون فوتبال بوده و رای کمیته وضعیت را ابلاغ و دستور برگزاری جلسه رسیدگی استیناف را داده از رای تعجب کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------