کنایه حجت نظری به پرسپولیس: اگر ما هم به چاه نفت وصل بودیم نیازی به کمک‌های مردمی نبود!



حجت نظری,اخبار ورزشی,خبرهای ورزشی
سخنگوی باشگاه استقلال گفت: تا این لحظه هیچ ممانعتی بابت حضورمان در عربستان برای شرکت در لیگ قهرمانان نشده و بعید است مخالفتی وجود داشته باشد.

به گزارش تسنیم، حجت نظری، سخنگوی باشگاه استقلال در نشست‌ خبری هفتگی خود گفت: امیدوارم در سال آینده هواداران فوتبال در ورزشگاه حضور پیدا کنند تا شاهد شور و گرمی آنها باشیم و مشکلاتی که استقلال پشت سر گذاشت در سال 1400 وجود نداشته باشد.

 

وی در مورد اینکه چه زمانی پنجره نقل‌وانتقالات استقلال باز می‌شود، اظهار داشت: عمده بدهی ما به بودوروف بود که پرداخت شد. در اولین فرصت که نامه وی یا وکیل او به فیفا برسد، پنجره ما باز می‌شود. فکر کنم ظرف امروز و فردا پنجره استقلال باز می‌شود و قراردادها را ثبت کنیم. طلبکاران دیگری داریم که همگی داخلی هستند. با این افراد هم گفت‌وگوهایی صورت گرفته تا توافقاتی انجام شود. آن چیزی که در جریان هستم، مشکلی برای ثبت قراردادها نخواهیم داشت.

 

سخنگوی باشگاه استقلال در خصوص اینکه آرمان رمضانی در پرسپولیس عملکرد خوبی نداشت و چرا با وجود داشتن چند مهاجم اقدام به خرید این بازیکن شده است، گفت: اینکه چه بازیکنی جدا و جذب شود، برعهده کادر فنی است. پیشنهاد سرمربی تیم این بود که رمضانی جذب شود. اینکه به مهاجمان فعلی اعتقاد دارد یا نه، قطعا اعتقاد دارد. به نظر نمی‌آید مجیدی نسبت به استفاده از بازیکنانی که در خط حمله بازی می‌کنند، نظر منفی داشته باشد. حدسم این است که کادر فنی نگران این است که با توجه به فشردگی مسابقات در هر پست بازیکن داشته باشد. هر چیزی مربوط به حوزه فنی بوده، در اختیار کادر فنی و سرمربی است. باشگاه همه تلاش خود را کرده تا هر چیزی که نیاز دارند، فراهم کند.

 

نظری درباره آخرین وضعیت شکایت پادوانی و استراماچونی گفت: همچنان وضعیت سابق برقرار بوده و اتفاق جدیدی رخ نداده است. منتظر صدور آرا هستیم و امیدواریم در ماه‌های آینده ابلاغ شود.

 

وی در واکنش به این سؤال که قرار بود طلب بودوروف را هیئت مدیره پرداخت کند و چه کسی آن را پرداخت کرده است، گفت: به خاطر ندارم که اعضای هیئت مدیره گفته باشند طلب را پرداخت کنند، اما اینکه چطور پرداخت شده باید از اسپانسر باشگاه تشکر کنم که برای این موضوع کمک کرده‌اند. قرار شد این پول تحت عنوان قرض پرداخت شود و ما باید آن را تأمین کنیم. قرار شد نامداری (مشاور هیئت مدیره) آن را تأمین کند و ظرف امروز و فردا این اتفاق خواهد افتاد.

 

سخنگوی باشگاه استقلال در مورد اینکه باشگاه به طلبکارانی چون فرزاد حاتمی گفته که پول نداریم، اما سراغ خریدهای جدید می‌رود، گفت:  وقتی نمی‌توانیم مبلغ را امروز پرداخت کنیم، دلیلی ندارد یک هفته یا ماه‌های دیگر بتوانیم آن را بدهیم. امروز بخشی از منابع را تامین کرده‌ایم، چون باید استقلال را در آسیا و داخل تقویت کنیم. وقتی نتایج مطلوبی حاصل شود، عوایدی نصیب باشگاه خواهد شد. این می‌تواند محلی برای پرداخت بدهی‌ها باشد. با وجود اینکه شرایط باشگاه مناسب نیست، اما به این معنا نخواهد بود که تیم را تقویت نکنیم. تقویت تیم می‌تواند به تامین منابع ما کمک کند.

 

نظری در رابطه با ضبط 50 هزار دلار باشگاه استقلال در فرودگاه امام خمینی (ره) تصریح کرد: مدیرعامل وقت در حال بردن این پول بود که ضبط شد. با توجه به مشکلات ریالی که برای پرداخت مطالبات‌ داشتیم، این مبلغ تبدیل به ریال و طلب بازیکنان از این مبلغ پرداخت شد. هزینه‌های باشگاه نیز از همین محل پرداخت شد. این پول را دو سه هفته پیش دریافت کردیم. مطالبات میلیچ را پرداخت می‌کنیم و باید الحاقیه‌ جدیدی نیز به قراردادش اضافه شود.

 

وی در پاسخ به این سؤال که آیا ممانعت وزارت ورزش و جوانان برای حضور استقلال در عربستان صحت دارد یا نه، گفت: تا این لحظه خیر. اینکه در بازی‌ها شرکت کنیم یا نکنیم، تابع تصمیمات داخلی نیست. ما بخشی از دنیای فوتبال و تابع قوانینی هستیم که فیفا و AFC وضع می‌کنند. بیشتر کشورهای از تنش‌ها پرهیز می‌کنند، چون احتمال محرومیت‌ وجود دارد. تا این لحظه هیچ ممانعتی نشده و بعید است مخالفتی برای رفتن به بازی‌های آسیایی وجود داشته باشد و مشکلی نخواهیم داشت.

 

سخنگوی باشگاه استقلال در مورد بحث تمدید قرارداد 10 بازیکن این تیم گفت: مدیرعامل باشگاه و مهدی عبدیان در تلاش هستند مذاکراتی با بازیکنان داشته باشند. امیدواریم در جریان بازی‌ها و تعطیلات نوروزی مذاکرات را جدی‌تر دنبال کنیم. امیدواریم این فرایند را سرعت ببخشند. باشگاه دنبال این است با نظر کادر فنی قراردادها را تمدید کند و به سرانجام برساند و از این نظر جای نگرانی نیست.

 

نظری در خصوص اینکه چه اقدامی صورت گرفته تا اشتباه سال گذشته برای اضافه کردن داریوش شجاعیان به لیست آسیایی استقلال تکرار نشود، گفت: در این بخش، معاونت امور بین‌الملل با هماهنگی حمیدرضا آصفی در تلاش هستند و اقداماتی انجام داده‌اند. با نظام وظیفه و گذرنامه تعاملاتی صورت گرفته تا برای خروج بازیکنان مشکلی پیش نیاید. مهلت گذرنامه برخی بازیکنان به پایان رسیده بود و هماهنگی‌هایی انجام شد تا گذرنامه جدید صادر شود و بازیکنان مشکلی برای همراهی تیم‌ نداشته باشند.

 

وی در رابطه با پرداخت‌های کمک‌های مردمی به باشگاه استقلال و اظهارنظر صدری، رئیس هیئت مدیره پرسپولیس گفت: اسماعیل خلیل‌زاده جدا از اینکه رئیس هیئت مدیره باشگاه بوده، مسئول اقتصادی باشگاه استقلال است و برنامه‌های خوبی را اتخاذ کرده‌ا و دنبال این است که به سرانجام برساند. امیدوارم در سال جدید شرایط اقتصادی و اوضاع برای استقلال بهتر از این شود.

 

سخنگوی باشگاه استقلال با اشاره به اظهارات صدری رئیس هیئت مدیره پرسپولیس یادآور شد: از همکاران در هیئت مدیره رقیب تقاضا می‌کنیم به امور باشگاه‌های دیگر ورود نکنند و کار خودشان را درست انجام دهند. با درست کار انجام دادن باید نشان دهیم چه مسیری بهتر و چه رفتاری درست است. اگر ما به چاه نفت وصل بودیم، دنبال این نمی‌رفتیم که منابع لازم را تأمین کنیم. در مسئله کمک‌های هواداران، باشگاه ورود نکرده و هوادارانی بودند که دل‌شان برای باشگاه می‌سوخت و تصمیم گرفتند از حساب‌هایی که اعلام شده بود، کمک کنند. وقتی کمک‌های دلسوزانه را دیدیم، حمایت کردیم، چون خودمان را از جنس مردم می‌بینیم و نگاه‌مان مردمی است. تیم‌های مردمی با کمک مردم کارهای خودشان را انجام می‌دهند. یک زمان شرایط کرونایی نبود و خیلی از هواداران با خرید بلیت و رفتن به ورزشگاه کمک می‌کردند، اما الان از راه‌های دیگری کمک می‌کنند.


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------