ادعای فدراسیون جهانی جودو مبنی بر اثبات تخلف ایران از سوی CAS



فدراسیون جهانی جودو,اخبار ورزشی
فدراسیون جهانی جودو با انتشار رای دادگاه CAS، مدعی شد: برای دادگاه این موضوع اثبات شده که ملایی بر اساس دستور در رقابت های جهانی ۲۰۱۹ به عمد شکست خورده تا به حریف اسراییلی برخورد نکند.

به گزارش ایسنا، فدراسیون جهانی جودو با انتشار بخش هایی از رای دادگاه حکمیت ورزش (CAS) درباره پرونده شکایت فدراسیون جودو پس از تعلیق از سوی فدراسیون جهانی، مدعی شده و نوشت: برای دادگاه CAS این موضوع محرز شده که سعید ملایی در رقابت های جهانی ژاپن طبق دستور به عمد شکست خورده تا با حریف اسراییلی در مراحل بالاتر مبارزه نکند و بر همین اساس اصول بی طرفی سیاسی و عدم تبعیض در منشور المپیک نقض شده است.

 

سایت فدراسیون جهانی جودو در ادامه آورده است: همچنین در بند ۱۱۱ ادعای فرجام خواه مبنی بر نحوه رفتار مقامات فدراسیون جهانی جودو با مدارک ارائه شده تایید نمی شود. از نظر هیات رفتار مقامات IJF نشان دهنده احترام به اصل بی طرفی سیاسی است نه رفتار ناعادلانه.

 

فدراسیون جهانی جودو در پایان تاکید کرده است که «دادگاه CAS با رد اقدام فدراسیون جهانی در تعلیق نامحدود جودوی ایران، این مجازات را منطبق بر مجازات تعریف شده در اساسنامه فدراسیون جهانی ندانسته و خواستار بررسی مجدد کمیته انضباطی IJF مطابق با مجازات های قانونی شده است.»

 

فایل PDF رای دادگاه CAS نیز در سایت فدراسیون جهانی جودو بارگذاری شده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------