صادقی: لیگ برتر ایران را ۳ دلال بسته‌اند/ این دلال‌ها به فدراسیون فوتبال هم می‌روند



امیرحسین صادقی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
ملی پوش پیشین فوتبال کشورمان گفت: از میزبانی مورد تایید کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا ما چه چیزی داریم؟

به گزارش ایلنا، "امیر حسین صادقی" کاپیتان اسبق استقلال و مدافع تیم ملی در جام‌های جهانی 2006 و 2014 که در برنامه نوروز فوتبال حضور یافته بود عنوان کرد: متاسفانه بی‌اخلاقی در فوتبال تبدیل به یک عادت شده است. برخی برنامه‌ها به بعضی افراد که شجره مثبت دارند کم لطفی می‌کنند. حرفم این است که این روزها می‌بینیم بدون توجه به سابقه برخی افراد در قبال‌شان بی‌اخلاقی می‌شود. 

 

وی ادامه داد: در ذهنم بود در این برنامه در آغاز سال نو این حرف‌ها را بزنم. من برنامه‌ای را دیدم که بی‌رحمانه درباره شخص آقای تاج صحبت می‌کردند. من آقای تاج را قضاوت نمی‌کنم اما مشخص است قضاوت‌ها توسط برخی افراد سنگین شده است. به نظرم در قبال وی کم لطفی صورت می‌گیرد. حرفم این است وقتی افرادی را که عقبه خوبی دارند تخریب می‌کنیم اتفاق جالبی نیست. 

 

صادقی افزود: من از فوتبال به دور هستم و نمی‌توانند اذیتم کنند. فضای فوتبال ایران به خاطر وجود دلال‌ها مسموم است. لیگ برتر ایران را متاسفانه 3 دلال بسته‌اند. این دلال‌ها به فدراسیون فوتبال هم می‌روند. اتفاقات تلخی در فوتبال ایران در حال رخ دادن است. 

 

وی درباره بحث میزبانی ایران گفت: از میزبانی مورد تایید کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا ما چه چیزی داریم؟ آیا 4 نکته‌ای که کنفدراسیون گفته است را داریم؟ من سال 76 در شیرودی بازی کردم. چند وقت پیش به این ورزشگاه رفتم و دیدم هیچ تغییری نکرده است. این کار فدراسیون نیست. کار دولتمردان ماست. سخت‌افزار و نرم‌افزار ما کجاست؟ فدراسیون فوتبال به تنهایی مسولیت زیرساخت را ندارد. ما کدام زیرساخت را داریم که فکر می‌کنیم حتما باید میزبانی را بگیریم و مدعی این موضوع هستیم؟

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------