آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

جزئیات مذاکرات اوسمار و پرسپولیس | بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می‌رسد

باشگاه پرسپولیس قصد دارد قرارداد اوسمار ویرا را برای فصل آینده تمدید کند که این موضوع با چراغ سبز این مربی برزیلی مواجه شده…

اولین شکست چلسی با هدایت توخل/ توقف خانگی میلان برابر سامپدوریا



دیدار چلسی و وست بروم،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
چلسی با هدایت توماس توخل آلمانی اولین شکست خود را به شکل بدی تجربه کرد.

به گزارش ایسنا، هفته سی و یکم رقابتهای لیگ برتر انگلیس با برگزاری یک دیدار شروع شد که در آن چلسی در خانه به دیدار وست برومویچ رفت و توانست گل اول  را نیز با ضربه کریستین پولیشیچ به ثمر برساند.

 

اخراج تیاگو سیلوا مدافع برزیلی چلسی شرایط را برای این تیم خیلی سخت کرد و باعث شد تا تیم حریف سوار بر بازی شود. ماتئوس پریرا ۲ بار، کالوم رابینسون ۲ بار و دیانه برای وست بروم گلزنی کردند و میسون مونت گل دیگر چلسی ۱۰ نفره را به ثمر رساند تا موقعیت چلسی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا برای فصل بعد به خطر بیفتد و این دیدار با برتری ۵ بر ۲ وست برومویچ به پایان رسید.

 

***

 

توقف خانگی میلان برابر سامپدوریا

در آغاز هفته بیست و نهم رقابت های سری A ایتالیا یک دیدار برگزار شد که در آن میلان تیم دوم جدول رده بندی در خانه میزبان سامپدوریا بود که نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

 

با شروع نیمه دوم و در دقیقه ۵۷ مسابقه، فابیو کوالیارلا مهاجم ۳۸ ساله سامپدوریا توانست دروازه میلان را باز کند. این دهمین گل فصل این بازیکن کهنه کار برای تیمش بود که در ۶ فصل اخیر حداقل ۱۰ گل برای تیمش به ثمر رسانده است.

 

با این حال دو دقیقه بعد با اخراج سیلوا، سامپدوریا ۱۰ نفره شد و میلان توانست در دقیقه ۸۷ با ضربه ینس پتر هائوگه نروژی به گل تساوی برسد.

 

به این ترتیب میلان با دو بازی بیشتر نسبت به یوونتوس ۶۰ امتیازی شد تا در رده دوم جدول رده بندی قرار داشته باشد ولی در صورتی که یوونتوس دو دیدار خود را پیروز شود می تواند به رده دوم برسد.

 

در صدر جدول رده بندی نیز اینتر قرار دارد که ۶۵ امتیاز کسب کرده است و فاصله نسبتا خوبی با تیم های تعقیب کننده خود دارد.

 

***

 

پایان صدرنشینی پاری‌سن‌ژرمن با شکست خانگی مقابل لیل

تیم‌های فوتبال پاری‌سن‌ژرمن و لیل امشب (شنبه) در چارچوب هفته سی‌ویکم مسابقات لیگ یک فرانسه (لوشامپیونه)، در ورزشگاه پارک دو پرنس به مصاف هم رفتند که لیل با نتیجه یک بر صفر پیروز شد.

 

جاناتان دیوید در دقیقه 20 دروازه PSG را گشود. در دقیقه 90 و پس از درگیری نیمار و تیاگو ژالو، هر دو بازیکن با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شدند.

 

با این نتیجه، لیل با 66 امتیاز موفق شد جای پاری‌سن‌ژرمن را در صدر جدول لوشامپیونه بگیرد. شاگردان مائوریسیو پوچتینو هم با 63 امتیاز به رده دوم جدول سقوط کردند تا در آستانه دیدار چهارشنبه شب مقابل بایرن مونیخ، صدر جدول لیگ یک فرانسه را از دست بدهند.

 

***

 

پیروزی رئال و صعود موقت به رده دوم

هفته بیست‌ونهم مسابقات فوتبال لالیگای اسپانیا، امروز (شنبه) با دیدار تیم‌های رئال مادرید و ایبار پیگیری شد که شاگردان زین‌الدین زیدان با نتیجه 2 بر صفر به برتری رسیدند.

 

مارکو آسنسیو در دقیقه 41 و کریم بنزما در دقیقه 73، گل‌های این مسابقه را به ثمر رساندند تا رئال مادرید با روحیه مضاعف به استقبال دیدار 21 فروردین مقابل بارسلونا برود. کهکشانی‌ها همچنین در دقایق 5 و 37 توسط بنزما و آسنسیو به گل رسیدند که هر دوی آنها به دلیل قرار داشتن گلزنان در موقعیت آفساید، مردود اعلام شد.

 

رئال مادرید با کسب سومین پیروزی متوالی خود در لالیگا، 63 امتیازی شد و با سبقت از بارسلونا، موقتاً به رتبه دوم جدول رقابت‌ها صعود کرد. ایبار هم با 23 امتیاز، در جایگاه نوزدهم جدول لالیگا ماندنی شد.

 

***

 

شکست خانگی دورتموند مقابل اینتراخت فرانکفورت/ شالکه باز هم باخت

در آغاز هفته بیست‌و‌هفتم بوندس‌لیگای آلمان، امروز (شنبه) 5 بازی برگزار شد که در مهمترین بازی بوروسیا دورتموند در خانه مقابل اینتراخت فرانکفورت با نتیجه 2 بر یک تن به شکست داد.

 

نیکو شولز مدافع دورتموند در دقیقه 11 به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا تیم اینتراخت پیش بیفتد. هم‌تیمی او متس هوملس در دقیقه پایانی نیمه اول گل تساوی را به ثمر رساند اما آندره سیلوا مهاجم پرتغالی اینتراخت فرانکفورت دومین گل را برای این تیم به ثمر رساند. با این نتیجه دهمین شکست فصل دورتموند رقم خورد و این تیم با 43 امتیاز در رده پنجم جدول باقی ماند. اینتراخت با کسب سیزدهمین پیروزی‌اش 50 امتیازی شد و جایگاه خود را در رده چهارم جدول استحکام بخشید.

 

در دیگر بازی مهم امروز بوندس‌لیگا، بایرلورکوزن با نتیجه 2 بر یک شکستی دیگر را به شالکه قعرنشین تحمیل کرد. آلاریو و شیک به ترتیب در دقایق 26 و 72 برای لورکوزن گلزنی کردند و هونتلار در دقیقه 81 تنها گل آبی‌پوشان گلزن‌کرشن را به ثمر رساند. این نوزدهمین باخت شالکه و دوازدهمین برد لورکوزن بود.

 

در سایر بازی‌ها، آگزبورگ با نتیجه 2 بر یک از سد هوفنهایم گذشت، ماینتس و آرمینیا بیلفلد به تساوی یک - یک بسنده کردند و ولفسبورگ هم با یک گل بر کلن غلبه کرد. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------