نویدکیا: سازمان لیگ مجبور است هر 5 روز بازی بگذارد/ سپاهان سعی دارد تا روز آخر شانس قهرمانی را حفظ کند



محرم نویدکیا،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: سازمان لیگ مجبور است هر 5 روز یک بار بازی برگزار کند چون غیر از این باشد لیگ تمام نمی شود.

محرم نویدکیا پس از پیروزی مقابل خوشه طلایی در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در گفت و گو با فارس در مورد این دیدار اظهار داشت: بازی سختی با خوشه طلایی داشتیم. به طور کلی بازی کردن با تیم های دسته اولی سخت تر از لیگ برتری است. آنها تلاش جانانه ای می کنند. ما هم در جام حذفی دو بازی است که بازی هایمان 120 دقیقه طول می کشد و کارمان به پیچیدگی خورد اما در نهایت بازی ها را بردیم. 

 

وی در خصوص حضور تماشاگران در اطراف ورزشگاه در بازی با خوشه طلایی عنوان کرد: به دلیل نزدیکی استادیوم مقابل خانه ها عده ای از همسایه های ورزشگاه از نزدیک بازی را مشاهده کردند. به هر حال شاید خیلی ها سپاهان را دوست داشتند و می خواستند بازی این تیم را از نزدیک ببینند. 

 

سرمربی سپاهان در مورد اینکه سنگینی بازی های جام حذفی او را نگران نمی کند، تصریح کرد: نگران کننده نیست. فعلا تایم برگزاری بازی هایمان با فاصله خوبی برگزار می شود ولی اگر در ادامه بازی های هر 5 الی 5 روز برگزار شود و از طرفی  فشار بازیهای جام حذفی هم باشد شرایط سخت تر می شود.

 

نویدکیا در ارتباط با اینکه با برنامه ریزی سازمان لیگ برای ادامه لیگ مشکلی ندارد، تاکید کرد: من همیشه از فدراسیون و سازمان لیگ خواسته ام این بوده که به ما برنامه ها را اعلام کنند تا بتوانیم درست برنامه ریزی کنیم. ما با برگزاری بازی ها در فاصله زمانی های مختلف مشکلی نداریم از اینکه ندانیم برنامه بازی ها چیست به مشکل می خوریم. اینکه بازیها هر چند روز یک بار برگزار شود، دست مربیان است که برای سرپانگه داشتن تیم خود برنامه ریزی کنند اما اگر برنامه بازی های خود را نداشته باشیم  برای برنامه ریزی برای تمرینات، فشار به تیم و یا زمان استراحت دادن اذیت می شویم. 

 

وی در خصوص انتقاداتی که به برنامه ریزی سازمان لیگ می شود گفت: اگر غیر از این برنامه ریزی صورت گیرد بازی های تمام نمی شود. سازمان لیگ هم مجبور است هر 5 روز یک بار بازی ها را بگذارد. 

 

نویدکیا در این خصوص که سپاهان را مدعی اصلی قهرمانی می دانند، خاطر نشان کرد: ما تنها مدعی اصلی که نیستیم بلکه در کنار سایر تیم ها ما هم مدعی به شمار می رویم. ما سعی می کنیم در کنار سه چهار مدعی دیگر قهرمانی تا روز آخر رقابت کنیم و شانس خود را برای قهرمانی حفط کنیم. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------