آلگری پیشنهاد تاتنهام را رد کرد



آلگری،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
سرمربی سابق یوونتوس حاضر به ایفای نقش به‌عنوان جانشین ژوزه مورینیو در تیم سفیدپوش لندن نشد.

به گزارش تسنیم، نشریه آ اس اسپانیا اعلام کرد ماسیمیلیانو آلگری از تیم فوتبال تاتنهام پیشنهاد مربیگری داشته اما آن را رد کرده است و به این ترتیب مقصد احتمالی او همچنان یکی از سه تیم رئال مادرید، ناپولی یا یوونتوس خواهد بود. سرمربی سابق یوونتوس از سال 2019 که از یوونتوس اخراج شد، بدون تیم بوده اما امسال قصد دارد مربیگری را از سر بگیرد.

 

نشریه آ اس نوشته است که آلگری می‌توانست در پایان این فصل سکان هدایت تیمی که دو ماه پیش ژوزه مورینیو از آن اخراج شد و اکنون به صورت موقت توسط رایان میسون هدایت می‌شود، تحویل بگیرد، اما مرد ایتالیایی سابق یووه این پیشنهاد را نپذیرفت. طبق ادعای نشریه مادرید، ظاهراً آلگری در نظر دارد هدایت رئال مادرید را برعهده بگیرد و بسیاری از منابع اسپانیایی هم به اتفاق او را سرمربی بعدی کهکشانی‌ها در صورت جدایی زین‌الدین زیدان از رئال مادرید معرفی کرده‌اند.

 

در همین حال باشگاه ناپولی هم منتظر پایان فصل است تا با جنارو گتوسو که ظاهراً با رئیس باشگاه اورلیو دلورنتیس دچار اختلاف شده است، قطع همکاری کند. این در حالی است که بازگشت به یوونتوس هم جزو گزینه‌های روی میز آلگری است. با قهرمان شدن یوونتوس در جام حذفی، شانس آندره‌آ پیرلو برای ماندن در نیمکت این تیم افزایش پیدا کرده است، اما خیلی چیزها به موفقیت یوونتوس برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا بستگی خواهد داشت.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------