سرمربی بحرین: در بازی با ایران سربلند از زمین خارج می‌شویم/ شوک به عراق؛ مدافع رقیب ایران به کرونا مبتلا شد



سرمربی بحرین،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
سرمربی تیم ملی بحرین پیش از دیدار با تیم ملی کشورمان خط و نشان کشید و اعلام کرد می تواند برنده بازی شود.

به گزارش فارس، هلیو سوزا سرمربی پرتغالی تیم ملی بحرین بعد از برد پرگل مقابل کامبوج با نتیجه 8 بر صفر و پیش از دیدار حساس با تیم ملی کشورمان برای رقبا خط و نشان کشید.

 

سوزا در مصاحبه با سایت فیفا گفت: در بازی با کامبوج گل زودهنگام به ما کمک کرد تا در ادامه بتوانیم گل های بیشتری را به ثمر برسانیم و در نهایت با نتیجه 8 بر صفر برنده شویم. ما در شرایط خوبی هستیم و اردوی تدارکاتی و بازی های دوستانه خوبی را پیش از آغاز رقابت ها برگزار کردیم.

 

وی افزود: ما در ترکیب تیم بازیکنانی داریم که می توانند تفاوت ایجاد کنند و در پایان یک شگفتی خلق کنیم. بازی های سختی پیش رو داریم ولی می توانیم سربلند از بازی پیش روی خود مقابل ایران بیرون بیاییم.

 

***

 

شوک به عراق؛ مدافع رقیب ایران به کرونا مبتلا شد

اخبار,اخبار امروز,خبرهای جدید

تیم ملی فوتبال عراق که این روزها در بحرین است تا خود برای دیدار اولش در رقابت های انتخابی جام جهانی 2022 آماده کند با یک شوک روبه رو شد.

 

تست کرونای علی فائز مدافع تیم ملی عراق مثبت شد و این بازیکن در هتل اندلس منامه در قرنطینه به سر می برد. سرپرست تیم ملی عراق تلاش کرد تا این بازیکن از دیگر بازیکنان جدا نشود ولی در نهایت به دلیل پروتکل های بهداشتی فائز به صورت جداگانه قرنطینه شد.

 

تیم ملی فوتبال کشورمان در اولین گام خود بعد از سرگیری مسابقات موفق شد هنگ کنگ را شکست دهد و دوشنبه باید در دومین بازی به مصاف بحرین برود. دیدار پایانی شاگردان اسکوچیچ در این رقابت ها با عراق است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------