واکنش سخنگوی باشگاه استقلال به گلایه‌های فرهاد مجیدی



حجت نظری،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
حجت نظری به گلایه‌های فرهاد مجیدی واکنش نشان داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، حجت نظری عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره اینکه این باشگاه برای پرداخت بدهی‌های خود نیاز به ۶۰ میلیارد تومان دارد یا خیر گفت:  نمی توان رقم دقیقی را اعلام کرد. در پرونده استراماچونی باید دید باشگاه چه رقمی محکوم می شود و بدهی ها هنوز بررسی نشده، بنابراین نمی توانم رقم دقیقی از بدهی ها را اعلام کنم.

 

او درباره اینکه آیا استقلال تمامی مطالبات را از کارگزار گرفته است گفت: قرارداد ما با کارگزار باشگاه ۸۰ میلیارد تومان قید شده است و با توجه به صحبت هایی که با کارگزار داشتیم قرار بر این شد پرداختی آنها بیشتر از تعهد صورت بگیرد. امیدواریم بتوانیم از کارگزار پول بیشتری را دریافت کنیم. در مورد قرارداد کارگزار باید بگویم برخی از مبالغی که اعلام شده باید ببینیم مازاد به تعهدی که داشته پرداخت کرده یا خیر.

 

نظری درباره وضعیت گابریل پین بیان کرد: گویا در گذشته بین مجیدی (سرمربی استقلال) و مددی (مدیرعامل استقلال) قول و قرار هایی درباره حضور این مربی گذاشته شده و هیئت مدیره در این موضوع ورود نکرده است. هر چیزی که توافق شده بین مددی و مجیدی بوده و باید بگویم طی یکی، دو روز صحبت هایی را شنیدیم که هواداران ناراحت شدند و قرار است هیئت مدیره در روزهای آتی به این موضوع ورود کند و تلاشمان بر این است تا سوء برداشت ها  را رفع کنیم و هر آنچه که مجیدی می خواهد را برای او فراهم کنیم.

 

او درباره گلایه های فرهاد مجیدی گفت: به نظرم ما گاهی اوقات دچار سو‌ء تفاهم می شویم. یکی از سوء تفاهم ها گفت و گوی کم است و در این چند وقت اخیر نشستی نبوده که مجیدی به جلسه بیاید و با او صحبت کنیم. تا به اینجا واسطه ما و مجیدی، مدیر عامل بوده است. گاهی ممکن است مطالبی مد نظر مجیدی بوده که اجرا نشده است. شرایط به این نحو است که هیئت مدیره و مجیدی نشستی را برگزار کنند و درباره پرداختی بازیکنان و حضور گابریل صحبت هایی انجام شود. باید به تعهدات عمل و مطالبات بازیکنان را پرداخت کنیم. همه بازیکنان شرایط باشگاه را می دانند و از ابتدای فصل ۳۰ میلیارد تومان کسری داشتیم و مشکلاتی وجود داشت.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------