نقل و انتقال باورنکردنی از لیگ برتر به دسته اول/ پشت پرده جابه‌جایی ۲ روزه مربی مس از رفسنجان به کرمان!



حواشی لیگ دسته یک،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
مربی تیم فوتبال مس رفسنجان برای کمک به دیگر تیم مجموعه مس در لیگ دسته اول برای مدت فقط دو روز راهی مس کرمان خواهد شد!

به گزارش تسنیم، تیم فوتبال مس کرمان دوشنبه هفته جاری دیداری حساس و مهم مقابل بادران تهران دارد که 3 امتیاز آن برای صعود به لیگ برتر بسیار حیاتی است. در همین حال اتفاقی جالب در این تیم رخ داده و آن هم به انتقال مجتبی سرآسیایی از تیم مس رفسنجان به مس کرمان مربوط می‌شود.

 

مس کرمان که 46 امتیازی و در رده سوم جدول است، دو تیم هوادار و بادران 47 امتیازی را رقیب خود برای صعود به لیگ برتر می‌بیند. گویا اختلاف میان علی رمضانی، مدیرعامل باشگاه مس و رضا مهاجری، سرمربی مس کرمان اعتماد مدیریت باشگاه به کادرفنی را کاهش داده و از همین‌رو مسی‌ها از مدیریت ارشد خود برای تقویت کادرفنی تیم کمک گرفته و اقدام به اضافه کردن مجتبی سرآسیایی به کادرفنی کرده‌اند.

 

این اتفاقات در حالی رقم خورده که محمد ربیعی، سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان مجاب به پذیرفتن خواسته بالاترین مقام اجرایی صنایع ملی مس ایران شده و به اجبار با جدایی سرآسیایی و پیوستنش به تیم کرمانی تنها برای دو روز موافقت کرده است. به این ترتیب سرآسیایی برای مدت دو روز و صرفاً برای دیدار حساس با بادران که روز دوشنبه برگزار خواهد شد، قرار است به مس کرمان کمک کند. نکته جالب در این میان عدم اعتماد مسئولان باشگاه مس به رضا مهاجری است و گویا نتایج اخیر این تیم و از دست رفتن صدر جدول در هفته‌های اخیر باعث شده مجموعه باشگاه مس به جای تغییر کادرفنی، به گونه‌ای دیگر نارضایتی خود از سرمربی‌اش را نشان دهد.

 

اوج گرفتن اختلافات مهاجری با رمضانی به دلایل مختلف نکته مهمی است که باعث ورود اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل مجموعه مس به ماجرا شده تا این انتقال دو روزه رقم بخورد. اینکه در این میان سرآسیایی به سرعت این پیشنهاد را پذیرفته و راهی کرمان شده هم در نوع خود نکته جالبی است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------