کشتی فرنگی جام پیت لاسینسکی| میرزازاده با غلبه بر یوسفی به مدال طلا دست یافت



کشتی فرنگی جام پیت لاسینسکی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
میرزازاده با برتری در مسابقه نهایی مسابقات کشتی فرنگی جام ژیت لاسینسکی مقابل یوسفی به مدال طلا دست یافت.

به گزارش تسنیم به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، مسابقات پنج وزن نخست رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام پیت لاسینسکی که جزء سیستم رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی برای باز‌ های المپیک توکیو و مسابقات جهانی 2021 نروژ محسوب می‌شود، امروز(شنبه- 22 خردادماه) در شهر ورشو لهستان برگزار شد.

 

در رقابت‌های پنج وزن نخست، سه نماینده کشورمان در وزن 130 کیلوگرم به میدان رفتند که امین میرزازاده با پیروزی مقابل علی اکبر یوسفی در دیدار فینال به مدال طلا دست یافت و یوسفی نیز صاحب مدال نقره شد.

 

در وزن 130 کیلوگرم  در بالای جدول علی‌ اکبر یوسفی در دور نخست با نتیجه 5 بر صفر روماس فریدریکاس از لیتوانی را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه یک- یک هیکی نابی دارنده مدال های طلا، نقره و برنز جهان از استونی را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه 2 بر یک  ادوارد پاپ از آلمان را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت.

 

در پایین جدول امیر قاسمی منجزی در دور نخست مقابل مامینجان عبداله‌یف قهرمان بازی‌های آسیایی از ازبکستان با نتیجه 8 بر صفر مغلوب شد و با توجه به شکست این حریف مقابل میرزازاده، از دور رقابت‌ها کنار رفت.

 

امین میرزازاده نیز در دور اول با نتیجه 2 بر یک از سد یاسمانی آکوستا فرناندز دارنده مدال برنز جهان از شیلی گذشت. وی در دور دوم مقابل مانتاس کنیستاتاس از لیتوانی با نتیجه یک-یک به پیروزی رسید و به مرحله نیمه نهایی رفت. وی در این مرحله مقابل مامینجان عبداله یف قهرمان بازی‌های آسیایی از ازبکستان با نتیجه 3 بر 2 به برتری دست یافت.

 

دیدار فینال بین دو نماینده کشورمان برگزار شد که امین میرزازاده با نتیجه 3 بر یک از سد علی اکبر یوسفی گذشت و به مدال طلا دست یافت. یوسفی نیز صاحب مدال نقره شد.

 

فردا (یکشنبه - 23 خرداد ماه) و در رقابت‌های پنج وزن دوم، محمدهادی ساروی و مهدی بالی در وزن 97 کیلوگرم به مصاف حریفان خود می‌روند.

 

با توجه به اعلام کادر فنی، رقابت‌های لهستان انتخابی المپیک 2021 توکیو برای نمایندگان کشورمان محسوب می‌شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------