خبر شوک آور درباره کی‌روش و تیم ملی/ آشتی کنان کی‌روش و عزیزی خادم!



کی‌روش،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
یکی از مدیران قدیمی فدراسیون با رد و بدل کردن پیام‌هایی میان عزیزی خادم و کارلوس کی روش قصد دارد ضمن آشتی دادن طرفین، این دو را پای میز مذاکره نشاند.

به گزارش خبرورزشی، یک واسطه نقل و انتقال از طریق یکی از مدیران قدیمی مرتبط با تیم‌های ملی در فدراسیون فوتبال به موازات واکنش ابهام آمیز عزیزی خادم درباره سرنوشت دراگان اسکوچیچ، پیشنهاد مذاکره با کارلوس کی روش را به رئیس فدراسیون فوتبال داده است.

 

عزیزی خادم در زمان حضورش در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در چند نوبت مصاحبه‌هایی علیه کی روش انجام داد. خادم معتقد بود که اختیارات کی روش بیش از حد است و وقتی این موضوع به گوش سرمربی وقت تیم ملی رسید وی خادم را به کمپ تیم‌های ملی ممنوع الورود کرد. از سوی دیگر بسیاری از مشاوران عزیزی خادم از منتقدین پر و پاقرص سرمربی اسبق تیم ملی بودند.

 

مدیر امور مربوط به تیم‌های ملی فدراسیون که طی ۱۰ سال اخیر در سمت خود بدون تغییر مانده به کی‌روش گفته است عزیزی خادم قصد ملاقاتش را دارد. شاید پیگیری‌های این فرد باعث آشتی طرفین شده و مربی پرتغالی را در فهرست گزینه‌های هیات رئیسه قرار دهد.

 

این مدیر که طی ۱۰ سال گذشته در همین سمت در فدراسیون حضور داشته و در سفر اخیر به بحرین هم در کنار اسکوچیچ به وفور رویت شد به محض ورود عزیزی خادم با وی هم ارتباط نزدیکی برقرار کرد و از ملی پوشان خواست تا در حمایت از او استوری بگذارند که این مساله باعث ابقای موقتش شد و در تازه ترین پروژه قصد دارد مقدمات مذاکره میان خادم و کی روش را فراهم کند. تلاشی که باید دید فرجامش چه خواهد بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------