تماس مورینیو با سرخیو راموس/ ستاره سابق رئال در رُم؟



سرخیو راموس،اخبار امروز،خبرهای ورزشی
آقای خاص بدش نمی‌آید شاگرد سابقش در رئال مادرید، اکنون به او در تیم فوتبال رُم بپیوندد.

به گزارش تسنیم، ژوزه مورینیو که به تازگی به عنوان جانشین پائولو فونسکا در رم انتخاب شد، علاقه‌مند است سرخیو راموس را در ترکیب تیمش برای فصل بعد داشته باشد. راموس پس از 16 سال از رئال مادرید جدا شد و گفته می‌شود باشگاه‌هایی همچون پاری‌سن‌ژرمن، منچستریونایتد، منچسترسیتی، چلسی و میلان نسبت به جذب او علاقه‌مند هستند.

 

پایگاه خبری «کالچو مرکاتو» ایتالیا حالا خبر می‌دهد که باشگاه رم هم در فکر این است که چطور می‌تواند راموس 35 ساله را برای حضور در جمع جالوروسی متقاعد کند. طبق این گزارش؛ مورینیو پس از اعلام رسمی جدایی راموس از رئال مادرید با این مدافع اسپانیایی تماس گرفته و صحبتی دوستانه با او داشته تا در این روزهای سخت با او ابراز همدردی کند اما در عین حال این فرصتی بوده تا درباره آینده حرفه‌ای‌اش نیز با سرخیو صحبت کند.

 

آقای خاص امیدوار است بتواند شاگرد پیشین خود را برای پیوستن به رم متقاعد کند اما اولین مانع در این راه دستمزد بالای راموس است. گفته می‌شود پاری‌سن ژرمن به خاطر درخواست قراردادی دو ساله با دستمزد 12 میلیون یورویی از جانب راموس، قید خرید او را زده است.

 

راموس که در سال 2005 از سویا به جمع سفیدپوشان مادریدی ملحق شد، در این 16 سال‌ به رئال برای کسب 22 جام مختلف از جمله 5 قهرمانی در لالیگا، 2 قهرمانی در جام حذفی اسپانیا و 4 قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا کمک کرد. او در 671 بازی برای این تیم به میدان رفت و 101 گل هم به ثمر رساند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------