واکنش تند مجیدی به اظهارات معاون وزیر ورزش: از جایگاهت سوءاستفاده نکن/ هرکاری کنید تیم من می برد



فرهاد مجیدی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
سرمربی استقلال در نشست خبری جملاتی را درباره معاون وزیر ورزش بر زبان آورد، روی میز کوبید و سالن کنفرانس را ترک کرد!

به گزارش ورزش سه، فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در شرایطی که نسبت به صحبت های مهدی علی‌نژاد معاون وزیر ورزش بسیار ناراحت به نظر می‌رسید به نشست خبری بعد از دیدار با پدیده مشهد رفت.


پیش‌بینی می‌شد که مجیدی در واکنش به صحبت های روز گذشته احمد مددی علیه خودش و البته مصاحبه ای که امروز علی‌نژاد انجام داد و به نوعی سرمربی آبی ها را تهدید به قطع همکاری کرده بود، موضع گیری تندی داشته باشد اما مجیدی با حضور در نشست خبری به بیان چند جمله بسنده کرد. 


مجیدی با حضور در نشست خبری گفت: «سلام عرض می‌کنم؛ آقای علی‌نژاد قبل از بازی درباره من مصاحبه کردند. از ایشان خواهش می‌کنم از جایگاه‌شان سوءاستفاده نکنند. رییس مجمع باشگاه استقلال آقای سلطانی فر است و علی‌نژاد در جایگاهی نیست که درباره شغل من صحبت کند.»


وی ادامه داد: «تصمیم نداشتم صحبت کنم. یعنی از من خواستند که صحبتی انجام ندهم. به احترام هواداران استقلال و تیم و بازیکنانم فعلا صحبتی نمی‌کنم. فقط یک پیغام می‌رسانم؛ اینکه هرکاری بکنید، من تیمم می‌برد.»


مجیدی بعد از گفتن این جملات با مشت روی میز کنفرانس کوبید و سریعا سالن را ترک کرد. جالب اینکه فرزاد مجیدی مدیراجرایی استقلال و برادر فرهاد هم او را در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی همراهی کرد و سپس آنها و مدیررسانه ای باشگاه سالن را به مقصد رختکن تیم شان ترک کردند.


به نظر می‌رسد اختلافات مجیدی و بازیکنان استقلال با مدیریت باشگاه و البته معاون وزیر ورزش به اوج خودش رسیده است؛ حالا هواداران در انتظار رخ دادن اتفاق جدیدی در این باشگاه هستند. بی تردید با اتفاقات رخ داده، هواداران استقلال هم نسبت به علی نژاد و مددی موضع گیری هایشان تندتر خواهد شد و ماجرا در این باشگاه پرطرفدار ابعاد تازه‌ای پیدا خواهد کرد.

 

***

 

واکنش نامداری به صحبت‌های علی‌نژاد علیه مجیدی: کام ما را تلخ نکنید

علی نامداری مشاور هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره پیروزی این تیم مقابل پدیده اظهار داشت: از بچه‌ها تشکر می‌کنیم که پیروز شدند. این برد را به هواداران تقدیم می‌کنیم. بازیکنان استقلال غیرت‌شان را  نشان دادند.

 

مشاور هیئت مدیره باشگاه استقلال در مورد وضعیت مدیریتی این باشگاه گفت: من هوادارم و درباره مسائل مدیریتی صحبت نمی‌کنم.

 

وی در واکنش به این مسئله که مهدی علی‌نژاد معاون وزیر ورزش و جوانان تهدید کرده است اگر مجیدی فراتر از اختیاراتش صحبت کند اخراج می‌شود، خاطرنشان: کام ما را تلخ نکنید.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------