گروه بندی جدید فعالیت‌های ورزشی اعلام شد



رئیس فدراسیون پزشکی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
رئیس فدراسیون پزشکی جزئیات گروه بندی جدید فعالیت باشگاه‌های ورزشی را در چهل و هفتمین جلسه ستاد مقابله با کرونا در ورزش اعلام کرد.

به گزارش مهر به نقل از پایگاه خبری پزشکی ورزشی ایران، دکتر غلامرضا نوروزی در چهل و هفتمین جلسه ستاد مقابله با کرونا در ورزش که در محل فدراسیون پزشکی ورزشی و با شرکت اعضای ستاد برگزار شد، گفت: با توجه به دغدغه‌های جدی باشگاه‌داران در زمینه پیگیری فعالیت‌های ورزشی در زمان همه گیری کرونا، فدراسیون پزشکی ورزشی پس از کار کارشناسی و پیگیری‌های مداوم در جهت بازنگری در فهرست فعالیت باشگاه‌های ورزشی در نهایت با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان، این مهم را به تایید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی رساند و خوشبختانه با اعمال گروه بندی جدید تا حد زیادی مشکلات فعالیت باشگاه‌داران مرتفع شد.

 

نوروزی خاطر نشان کرد: با وجود این چنانچه نیاز به بازنگری در این فهرست باشد پیگیری‌های لازم را از طریق وزارت بهداشت انجام خواهیم داد.

 

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی تصریح کرد: این گروه بندی صرفاً برای فعالیت باشگاه‌های ورزشی است و بدیهی است برگزاری هرگونه مسابقه‌ای همچنان منوط به اخذ مجوزهای لازم و با توجه به رنگ بندی کرونایی خواهد بود.

 

گروه‌بندی جدید مشاغل مرتبط با فعالیت باشگاه‌های ورزشی به این شرح است:

گروه اول: استخر روباز، تیراندازی (اهداف پروازی، فضای باز)، تیروکمان، چوگان، دوومیدانی، سوارکاری، قایقرانی (بجز دراگون بوت)، کوهنوردی، موتورسواری و اتومبیل‌رانی و دوچرخه‌سواری.

 

گروه دوم: بدنسازی و پرورش اندام، اسکی، بولینگ و بیلیارد، تنیس روی میز (داخل سالن)، شمشیربازی (سالنی)، ورزش‌های سه‌گانه، تیراندازی سالنی، بدمینتون، فوتبال سالنی، ورزش‌های روستایی (سالنی)، والیبال (سالنی) و قایقرانی دراگون بوت.

 

گروه سوم: انجمن ورزش‌های رزمی، بوکس (سالنی)، شنا (استخرهای سرپوشیده و پارک‌های آبی)، تکواندو (سالنی) جانبازان و معلولان، ژیمناستیک (سالنی)، هاکی (سالنی)، کاراته (سالنی)، کبدی (سالنی)، کشتی (سالنی)، کونگ‌فو و هنرهای رزمی (سالنی) نابینایان، ناشنوایان، نجات غریق (سالنی) ورزش‌های رزمی، ووشو (سالنی) و ورزش‌های زورخانه‌ای (سالنی).

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------