خبر باورنکردنی؛ اسکوچیچ سرمربی عراق می‌شود!



اسکوچیچ،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
این روزها که فدراسیون فوتبال عراق با کمیته عادی سازی اداره می‌شود، اخبار عجیبی درباره انتخاب سرمربی جدید عراق به گوش می‌رسد.

به گزارش خبرآنلاین، فدراسیون فوتبال عراق سخنگو و مدیریت واحدی ندارد و اینکه در روزهای گذشته خبرهای ضد و نقیضی از وضعیت سرمربیگری تیم ملی عراق و حتی خود فدراسیون فوتبال عراق منتشر می شود. عراقی‌ها شرایطی مشابه ایران دارند و هنوز معلوم نیست سرمربی‌شان در مرحله انتخابی جام جهانی قطر چه کسی است.

 

در آخرین خبر عجیب اسکوچیچ سرمربی کنونی تیم ملی فوتبال  ایران، وارد فهرست گزینه‌های فدراسیون فوتبال عراق برای جانشینی سرکو کاتانچ شده است! این خبر که شایعه هم به نظر می  رسد در شبکه های اجتماعی عراقی ها دست به دست می شود و حتی گفته می شود برخی مدیران فدراسیون فوتبال عراق هم به دوستان رسانه ای شان خبر داده داده اند، اگر اسکوچیچ با ایران فسخ کند می توانند او را به خدمت بگیرند.

 

البته از یکطرف گفته می‌شود، فدراسیون فوتبال عراق به دنبال بازگرداندن سرکو کاتانچ است و از طرف دیگر مدتهاست که خبرهایی درباره جدایی قطعی سرمربی اسلوونیایی از تیم ملی عراق در رسانه‌های این کشور منتشر شده است.

 

در چنین شرایطی در شبکه های اجتماعی عراقی، خبر آمده برخی مسئولان فدراسیون فوتبال عراق، به دنبال همکاری با دراگان اسکوچیچ هستند. سرمربی کنونی تیم ملی که علیرغم رساندن تیم ملی به مرحله انتخابی جام جهانی، هنوز از آینده همکاری‌اش با فدراسیون فوتبال خبر ندارد و معلوم نیست که در بازیهایی که از شهریورماه آغاز خواهد شد، روی نیمکت تیم ملی می‌نشیند یا نه. احتمال همگروه شدن ایران و عراق در این گروه هم کم نیست و به احتمال زیاد ایران و عراق در یک گروه قرار می گیرند.

 

اتفاقی که باعث شده، خبر علاقه عراق به همکاری با سرمربی تیم ملی ایران را جدی گرفت، گزارشی است که در رسانه "عراق پروپلیر" منتشر شده است. بر اساس ادعای این رسانه، در بین مربیانی که فدراسیون فوتبال عراق با آنها مذاکره کرده، یک مربی حضور دارد که دوست ندارد فعلا هویتش افشا شود و به نظر می‌رسد این مربی کسی نیست جز دراگان اسکوچیچ که فعلا منتظر مشخص شدن وضعیت همکاری‌اش با فدراسیون فوتبال ایران است.

 

فعلا که سرنوشت اسکوچیچ به قرعه تیم ملی در دور نهایی انتخابی جام جهانی گره خورده است اما در کل به نظر می‌رسد  آرزوی دراگان اسکوچیچ برآورده شده و حالا آوازه او به کشورهای منطقه رسیده و اگر حتی با تیم ملی فوتبال ایران فسخ کند، مشتریان خوبی در کشورهای منطقه از عراق گرفته تا امارات و قطر و حتی عربستان به او پیشنهاد می‌دهند. او با سرمربیگری ایران، ارزشش بالا رفته و حسابی مشتری پیدا کرده است. چیزی که رسانه های ایرانی در زمان انتخابش به عنوان جایگزین ویلموتس، پیش‌بینی‌اش را می‌کردند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------