قرارداد جدید گابریله پین آماده شد/ مخالفت وزارت ورزش با استعفای دو عضو هیات مدیره باشگاه استقلال



تیم استقلال،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
با اعلام مدیرعامل استقلال قرارداد مربی ایتالیایی مد نظر فرهاد مجیدی آماده شده است.

به گزارش ورزش سه، از روزی که فرهاد مجیدی سرمربی استقلال اعلام کرد گابریله پین مربی سرشناس ایتالیایی برای حضور در کادرفنی این تیم به زودی راهی ایران می‌شود حدود یکماه گذشته و هنوز قرارداد این مربی نیز امضا نشده است!


چند روز قبل بود که مشخص شد مدیرعامل استقلال بندی در قرارداد گابریله پین قرار داده که در صورت پرداخت نشدن مطالبات این مربی او حقی برای شکایت به فیفا و دادگاه عالی ورزش ندارد! این موضوع با مخالفت پین و البته اعتراض شدید فرهاد مجیدی مواجه شد.


در چنین شرایطی مسئولان استقلال قرارداد جدیدی را برای پین آماده کردند که بند جنجالی از آن برداشته شده و منتظر تایید نهایی این مربی ایتالیایی برای حضورش در ایران هستند.


احمد مددی مدیرعامل استقلال در این خصوص گفت:‌«قرارداد پین را آماده کرده‌ایم و منتظر اصلاحات او هستیم. مشکلی برای حضور پین نداریم و اتفاقا استقبال خواهیم کرد. قطعا با شناختی که مجیدی دارد، ایشان به ایران می‌آید.»


مددی در رابطه با بحث حضور مشاور ایتالیایی مجیدی در ایران با وجود منع به کارگیری مربیان خارجی در فوتبال و همچنین میزان قراردادش عنوان کرد: «ما به این قانون بی‌احترامی نمی‌کنیم و تدابیری اندیشیده‌ایم که به هیچ عنوان به این قانون لطمه‌ای وارد نمی‌شود. هزینه آن به صورت ارزی از باشگاه پرداخت نخواهد شد.»

 

***

 

مخالفت با استعفای دو عضو هیات مدیره باشگاه استقلال

مهر نوشت: بعد از معرفی ترکیب جدید هیات مدیره استقلال، ابتدا حمید رضا آصفی با انتشار پیامی استعفای خود از حضور در هیات مدیره را اعلام کرد و یک روز بعد داریوش دلفانی نیز از حضور در هیات مدیره انصراف داد.

 

وزارت ورزش و جوانان از پذیرفتن استعفای این دو عضو هیات مدیره خودداری کرد تا به نظر رسد آصفی و دلفانی به همراه مظلومی و ملکیان همچنان اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال هستند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------