پیشنهاد امضای قرارداد 13 ماه باشگاه استقلال با مربی ایتالیایی/ عبداللهی: قرارداد جدید «پین» ارسال شده است



گابریل پین،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
مسئولان باشگاه استقلال پیش قرارداد 13 ماهه‌ای را برای گابریل پین ارسال کرده‌اند.

به گزارش فارس، احمد مددی روز گذشته اعلام کرد منتظر است تا گابریل پین پیش قراردادی که از سوی باشگاه استقلال برایش ارسال شده امضا و سپس به باشگاه برگرداند. 

 

اعضای جدید هیات مدیره استقلال در اولین نشست خود روی حضور این مربی به جمع بندی رسیده و به همین دلیل مدیرعامل این باشگاه پیش قرارداد این مربی را برای وی ارسال کرد. مدت قرارداد پیشنهادی باشگاه استقلال برای گابریل پین 13 ماه است که 3 ماه از این قرارداد برای فصل جاری و یک سال دیگر برای فصل آینده جهت نشستن روی نیمکت تیم استقلال است.

 

عبداللهی: قرارداد جدید استقلال برای «پین» ارسال شده/ منتظر پاسخ مربی ایتالیایی هستیم

نصرالله عبداللهی ضمن اصلاح توضیحات پیشین خود درباره پرونده گابریله پین، گفت: بعد از انتشار صحبت‌های اینجانب درباره وضعیت دستیار ایتالیایی مد نظر آقای مجیدی، گفت و گویی که با آقای مددی داشتم، ارائه توضیحات دقیق تر درباره وضعیت مربی مد نظر کادرفنی را لازم دانستم.

 

وی افزود: قرارداد جدیدی از سوی باشگاه برای آقای پین ارسال شده و بندهای مورد نظر در آن گنجانده شده که در نهایت منتظر اعلام نظر از سوی طرف ایتالیایی هستیم.

 

عبداللهی در گفت و گو با سایت باشگاه استقلال، در پایان صحبت‌های خود گفت: همه اعضای باشگاه بدون شک یک هدف دارند و هواداران هم در این مسیر در کنار تیم محبوب خود باشند. همه با وجود مشکلاتی که وجود دارد و همیشه گریبان گیر استقلال بوده، برای نتیجه گرفتن تیم تلاش می کنند و امیدوارم روند پیروزی هایمان در اراک نیز ادامه پیدا کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------