نامه احضار اسماعیلی به کمیته انضباطی باشگاه منتشر شد/ واکنش عجیب سلطانی فر به تجمع هواداران استقلال و ابقای مددی



فرشید اسماعیلی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
با وجود تکذیب مدیرعامل استقلال اما نامه احضار بازیکن این تیم به کمیته انضباطی منتشر شده است.

به گزارش ایلنا، طی هفته اخیر اعلام شد که سه بازیکن استقلال به کمیته انضباطی احضار شده‌اند و فرهاد مجیدی هم به عنوان سرمربی اعلام کرده که آنها نیازی به حضور در این جلسه ندارند و مانع از حضورشان در باشگاه شده است.

 

احمد مددی، مدیرعامل باشگاه استقلال تهران روز گذشته در گفتگو با خبرنگاران این احضاریه را تکذیب کرد و مدعی شد که مشکلی بین بازیکنان و باشگاه وجود ندارد.

 

با وجود تکذیب مددی از دقایقی قبل نامه احضاریه فرشید اسماعیلی، یکی از بازیکنان استقلال به کمیته انضباطی این باشگاه منتشر شده است که به صورت کلی ادعای مددی را تکذیب می‌کند.

 

فرشید اسماعیلی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

 

اطلاعیه باشگاه استقلال در خصوص نامه احضار اسماعیلی

سایت رسمی باشگاه استقلال نوشت: انتشار نامه دعوت فرشید اسماعیلی به کمیته انضباطی باشگاه استقلال در فضای مجازی منجر به انتشار مطالبی در این فضا شد.

 

به این وسیله اعلام می‌گردد بعد از صحبت‌های چند روز پیش میان احمد مددی مدیرعامل استقلال و نصرالله عبداللهی سرپرست این تیم و فرزاد مجیدی مدیر اجرایی استقلال، دعوت از اسماعیلی به کمیته انضباطی باشگاه ملغی شد.

 

به همین دلیل مدیرعامل استقلال روز گذشته در اظهاراتش به این موضوع اشاره کرد که سوتفاهمات برطرف شده و بازیکنی به کمیته انضباطی دعوت نشده است.

 

***

 

واکنش عجیب سلطانی فر به تجمع هواداران استقلال، ابقای مددی و بدهی های پرسپولیس

مسعود سلطانی‌فر در جشن بیست و سه سالگی رادیو ورزش در جمع خبرنگاران در مورد خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: خصوصی سازی از دید ما تمام است و مشکلی هم ندارد. حدود سه ماه است که تمامی مدارک و مستندات مختلف را تحویل سازمان خصوصی سازی و بورس داده‌ایم و آنها باید کار تخصصی خودشان را انجام بدهند از دید ما تمام است. الان دو سه ماه است که کار خصوصی سازی تمام است.

 

وی در پاسخ سوال خبرنگار فارس مبنی تجمع هواداران استقلال اظهار داشت: در مورد این موضوع صحبت نمی کنم.

 

وزیر ورزش همچنین در مورد بدهی‌های هیات مدیره باشگاه استقلال هم صحبتی نکرد.

 

سلطانی فر در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر شرایط بد مالی باشگاه پرسپولیس گفت: اینها مسایل هیات مدیره و مدیرعامل شان است.

 

وی در مورد معرفی 8 نفر به مراجع قضائی در مورد قرارداد ویلموتس هم صحبتی نکرد. 

 

در ادامه هر چه خبرنگاران اصرار داشتند وزیر در مورد مشکلات روز صحبت کند توضیحی نداد و سکوت کرد. سلطانی فر با آرزوی سلامتی ساختمان صدا را ترک کرد.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------