مکاتبه AFC با فدراسیون‌های عضو برای معرفی ورزشگاه‌ها/ برگزاری مسابقات انتخابی جام جهانی به صورت رفت‌وبرگشت



کنفدراسیون فوتبال آسیا،اخبار امروز،خبرهای ورزشی
کنفدراسیون فوتبال آسیا در مکاتبه با فدراسیون‌های حاضر در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی، از آنها خواسته نسبت به معرفی ورزشگاه‌‌ها برای میزبانی اقدام کنند.

به گزارش تسنیم و طبق اعلام الاتحاد الریاضی امارات، کنفدراسیون فوتبال آسیا در مکاتبه با فدراسیون‌های حاضر در مرحله نهایی رقابت‌های انتخابی جام جهانی به آنها اعلام کرده نسبت به معرفی ورزشگاه‌های خود برای میزبانی از رقابت‌های این مرحله و همچنین ورزشگاه‌های بی‌طرف مورد نظر خود (در شرایط اضطراری) تا پیش از 16 ماه جولای (25 تیرماه) اقدام کنند.

 

به گفته برخی منابع در کنفدراسیون فوتبال آسیا بازی‌های دو تیم عراق و سوریه در این مسابقات در کشور بی‌طرف برگزار خواهد شد و شرایط برخی دیگر از کشورها در زمینه میزان شیوع بیماری کرونا و تثبیت شرایط این بیماری مورد ارزیابی قرار می‌گیرد تا در خصوص برگزاری مسابقات در این کشورها یا برگزاری بازی‌ها در زمین بی‌طرف تا پایان ماه ژولای تصمیم‌گیری شود.

 

فیفا در مکاتبه رسمی با فدراسیون‌های آسیایی اعلام کرده که انتخاب زمین بی‌طرف در یکی از کشورهای حاضر در گروه قابل پذیرش نخواهد بود.

 

در همین حال گفته می‌شود حاتم غایب رئیس فدراسیون فوتبال سوریه در حال گفت‌و‌گو و تبادل نظر با کشورهای منطقه است تا زمین بی‌طرف مورد نظر سوریه برای میزبانی از رقابت‌ها در این مسابقات را انتخاب کند.

 

با این شرایط تصمیم AFC برگزاری مسابقات به صورت رفت و برگشت خواهد بود و باید دید در نهایت کنفدراسیون فوتبال آسیا چه تصمیمی در این باره خواهد گرفت.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------