کنایه ستاره استقلال به پرسپولیسی‌ها درباره VAR/ هنوز شوکه هستیم



فرشید اسماعیلی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
فرشید اسماعیلی هافبک استقلال گفت: به خدا هواداران استقلال گناه دارند، آنها دلخوشی دیگری ندارند و وقتی این اتفاق‌ها را می‌بینند، عذاب می‌کشند.

به گزارش خبرورزشی، فرشید اسماعیلی در واکنش به اتفاق‌های بازی با آلومینیوم اراک و مردود اعلام شدن گل این تیم، گفت: من اگر جای داوران ایرانی بودم، سوت نمی‌زدم تا وقتی VAR وارد ایران شود. سخت ترین کار در ایران داوری است و واقعا داوران تحت فشار هستند چون در یک لحظه تصمیم گرفتن واقعا سخت است.

 

وی ادامه داد: وقتی داوری به خاطر آمدن VAR  اینقدر راحت شده و آنها این فرصت را دارند تا صحنه‌ها را بررسی کنند، سوال من این است چرا یک بار داوران با هم متحد نمی‌شوند تا چنین سیستمی را وارد ایران کنند؟ مگر غیر از این است با آمدن این سیستم کار خودشان راحت تر می‌شود؟

 

هافبک استقلال در مورد مردود اعلام شدن گل تیمش در بازی با آلومینیوم اراک گفت: در آن صحنه من پاس دادم و اصلا توپ به پای مهدی قائدی نخورد، به فرض محال هم که خورده باشد آنطور که ما صحنه را دیدیم ۲ مدافع آفساید را پر کرده بودند. من دوست ندارم در مورد داوری صحبت کنم اما این را باید بگویم که در بازی‌های فشرده ای که تیم حریف با نفرات زیاد دفاع می‌کند، موقعیت درست کردن خیلی سخت است. طبیعی است وقتی گل درست تیم از سوی داور مردود می‌شود دیگر کار خیلی سخت می‌شود. هنوز هم از تصمیم داور شوکه هستم و نمی‌دانم چه بگویم ولی ۳ امتیاز قطعی از دست ما پرید.

 

فرشید اسماعیلی در مورد داوری بازی پرسپولیس برابر مس رفسنجان گفت: برای من این سوال وجود دارد چطور می‌شود در یک بازی داور کارت زرد حریف را بعد از چند دقیقه وتو می‌کند و خطا را به نفع تیم دیگر اعلام می‌کند، نکند VAR برای یک تیم به ایران آمده است؟  اگر قرار است در بازی‌های لیگ از VAR استفاده شود همه استقبال می‌کنند. اگر این اتفاق رخ بدهد و یا داوران با روش‌های دیگر فرصت بازبینی تصمیم خود را داشته باشند، می‌توانند با صبر و بررسی بیشتر تصمیم بگیرند و قطعا اشتباهات کمتر می‌شود.

 

او در مورد صحنه ای که بازیکنان آلومینیوم اعتقاد داشتند خطای هند پنالتی انجام داده گفت: همانطور که کارشناسان داوری هم تایید کردند قبل از اینکه توپ به دست من برخورد کند، بازیکن حریف مچ پایم را زد. حتی وقتی داور سوت زد بازیکنان آلومینوم فکر می‌کردند خطایشان اعلام شده و به سمت داور رفتند تا اعتراض کنند. واقعا فکر کردم مچ پایم دوباره آسیب دید که خدا رحم کرد. توپ به دست من برخورد کرد اما صد در صد قبل از آن خطا شد.

 

اسماعیلی در پایان گفت: من فقط یک چیزی می‌خواهم بگویم، هواداران استقلال به خدا گناه دارند. آنها دلخوشی دیگری ندارند و وقتی این اتفاق‌ها را می‌بینند، عذاب می‌کشند. آنها هر بازی را به عشق استقلال تماشا می‌کنند و به خدا خیلی عذاب می‌کشند. واقعا دلم مان برای آنها می‌سوزد که اینقدر باید عذاب بکشند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------