اریکسن: به دانمارک افتخار می کنم



کریستین اریکسن،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
کریستین اریکسن، ستاره بیمار تیم ملی دانمارک هنوز دست از حمایت از تیم ملی کشورش برنداشته است.

به گزارش ورزش سه، در بازی اول دانمارک تورنمنت یورو 2020 و در دیدار برابر فنلاند بود که کریستین اریکسن دچار ایست قلبی شده و ادامه مسابقات را از دست داد. با شکست در مسابقه اول به نظر می رسید کار تیم ملی دانمارک تمام شده و آنها حذفی زودهنگام را از تورنمنت تجربه خواهند کرد، اما حالا این تیم به مرحله نیمه نهایی یورو 2020 راه یافته و حالا حتی در سودای کسب دومین عنوان قهرمانی در تاریخ خود در اروپا است.

 

نشریه گاترتا دلااسپورت مدعی شد کریستین اریکسن 29 ساله پس از پیروزی 2-1 روز گذشته مقابل جمهوری چک ، برای هم تیمی های خود پیامی در واتس اپ ارسال کرده و نوشت: "من به شما افتخار می کنم."

 

کسپر یولمند، سرمربی دانمارک بعد از برتری بزرگ تیمش مقابل جمهوری چک گفت: "لحظه ای جادویی رقم خورد. اولین چیزی که به بازیکنان تیم ملی دانمارک نشان دادم تصویری از سفرمان به استادیوم ومبلی در پاییز بود. من به آنها گفتم که ما می خواهیم به این استادیوم بازگردیم. برابر جمهوری چک انگار ما در استادیومی در دانمارک بازی می کردیم، زیرا هواداران فداکار ما برای حمایت از تیم به باکو آمده بودند و ما از آنها بسیار متشکریم."

 

سیمون کیائر مدافع و کاپیتان دانمارک اضافه کرد: "ما قبل از ورود به این مسابقات یک هدف داشتیم و آن بازگشت به ومبلی بود." اگر بگویم که رسیدن به نیمه نهایی برای ما کافی است دروغ گفته ام. ما باید ریکاوری کنیم و چهار روز دیگر یک مسابقه مهم داریم."

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------