تساوی پرسپولیس و فولاد در خوزستان/ تقسیم امتیازات میان نفت آبادان و نساجی



دیدار پرسپولیس و فولاد،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
تیم فوتبال پرسپولیس که امیدوار بود با استفاده از تساوی سپاهان فاصله خود با تعقیب کننده اصلی‌اش را بیشتر کند، در دیداری که چنگی به دل نزد برابر فولاد خوزستان به تساوی رسید.

به گزارش مهر، در ادامه رقابت‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر از ساعت ۲۱:۱۰ دقیقه امروز سه شنبه تیم فوتبال فولاد در ورزشگاه اختصاصی خود میزبان پرسپولیس بود که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

 

سرخپوشان تهرانی که صدرنشین جدول رده بندی هستند برای کسب سه امتیاز این دیدار گام در زمین گذاشتند و فولاد هم برای اینکه بتواند سهمیه آسیایی را از آن خود کند در همان ابتدا با پرس بالا تلاش کرد به دروازه تیم مهمان نزدیک شود.

 

با این حال در نیمه اول دو تیم نتوانستند دروازه‌ها را تهدید کنند و بیشتر توپ در میانه میدان در جریان بود و تعداد خطاهایی که دو تیم انجام می‌دادند بازی را تحت تأثیر قرار داده بود.

 

در دقیقه ۴۳ شهریار مغانلو قصد حمل توپ به سمت دروازه فولاد را داشت که با خطا متوقف شد و به دلیل درگیری که با بازیکن فولاد پیدا کرد هر دو بازیکن از داور کارت زرد دریافت کردند.

 

نیمه دوم با شرایط متفاوتی شروع شد چرا که پرسپولیس از نتیجه دیدار سپاهان و پیکان اطلاع داشت و می‌دانست که رقیب اصلی اش برای قهرمانی دو امتیاز از دست داده است. به همین خاطر از همان دقایق ابتدایی نیمه دوم فوتبال هجومی را در دستور کار قرار داد.

 

با این حال بازهم تا وقت استراحت در دقیقه ۷۵ دو تیم نتوانستند نمایش خوبی داشته باشند و دروازه‌ها به طور جدی تهدید نشد. یحیی گل محمدی که این بازی را به دلیل محرومیت از روی سکوها پیگیری می‌کرد برای رسیدن به پیروزی وحید امیری و سیامک نعمتی را پس از بهبود مصدومیت شأن به زمین فرستاد تا روند هجومی این تیم بهتر شود.

 

در دقیقه ۸۰ سرخپوشان موقعیت خوبی برای رسیدن به گل برای خودشان ایجاد کردند اما قبل از اینکه احمد نورالهی به سمت دروازه شوت کند ساسان انصاری روی پای او تکل رفت و یک موقعیت خوب را از شاگردان گل محمدی گرفت.

 

دقایق پایانی با میل هجومی بیشتر تیم فولاد همراه بود و شاگردان جواد نکونام تلاش کردند به گل برتری دست پیدا کنند اما در نهایت این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

 

پرسپولیس با این تساوی ۵۵ امتیازی شد و همچنان با دو امتیاز بیشتر نسبت به سپاهان در صدر جدول باقی ماند.

 

***

 

تقسیم امتیازات نفت و نساجی در آبادان

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از ساعت ۲۱ امشب میزبان نساجی مازندران در ورزشگاه تختی بود که این دیدار با تساوی یک - یک به پایان رسید.

 

محمود مطلق زاده (۴۲) برای نفت آبادان و حامد شیری (۴۵) برای نساجی مازندران گلزنی کردند.

 

تک امتیاز این دیدار برای دو تیم باعث شد آبادانی‌ها ۳۳ امتیازی شده و نساجی مازندران نیز به امتیاز ۲۶ برسد تا آنها نیز همچنان خطر سقوط را احساس کنند.

 

***

 

پرسپولیس با تساوی در صدر ماند/ استقلال به سپاهان نزدیک شد

از هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاهی کشور، تیم صدرنشین پرسپولیس در اهواز میزبان فولاد بود و این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

 

قرمزپوشان با این تساوی 55 امتیازی شدند و با توجه به تساوی سپاهان مقابل پیکان در صدر جدول باقی ماندند.

 

شاگردان نوید کیا با تساوی مقابل شاگردان تارتار 53 امتیازی شدند و در رده دوم قرار دارند.

 

استقلال در مصاف با تراکتور با نتیجه دو بر یک پیروز شد تا آبی پوشان 47 امتیازی شوند و در رده سوم به سپاهان نزدیک شوند.

 

تراکتور با هدایت فیروز کریمی هم با این باخت در امتیاز 36 باقی ماند و با توجه به تساوی فولاد و برد پدیده به رده هشتم سقوط کرد. شاگردان نکونام هم با 36 امتیاز و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به تراکتور در رده هفتم قرار گرفت.

 

گل گهر سیرجان با هدایت قلعه نویی با نتیجه دو بر یک از سد منصوریان گذشت تا این تیم صعودی آسانسوری داشته باشد و با 38 امتیاز به رده چهارم صعود کرد.

 

آلومینیوم اراک هم با این باخت در امتیاز 37 و رده پنجم باقی ماندند.

 

پدیده با رحمتی هم همچنان روی ریل پیروزی قرار دارد و این بار نفت مسجد سلیمان و شاگردان فکری را با یک گل مغلوب کرد.

 

پدیده با این برد 37 امتیازی شد و تا رده پنجم صعود کرد.

 

*جدول به شرح زیر است:

 

اخبار,اخبار امروز,خبرهای جدید



کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------