آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش مایلی‌کهن بعد از دادگاه تجدیدنظر قلعه‌نویی: چطور به او می‌گویند ژنرال خوشش می‌آید، حالا من هم گفتم «گروهبان قندلی»، اشکالی دارد؟

مربی پیشین تیم ملی فوتبال گفت: رای دادگاه تجدیدنظر هر چیزی باشد، احترام می‌گذارم. هیچ وقت از تیم ملی در زمانی که در کوران…

ژاپن در المپیک توکیو وضعیت اضطراری کرونا اعمال می‌کند/ حمل مشعل بدون حضور مردم!



المپیک توکیو،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
دولت ژاپن قصد دارد تا در جریان المپیک توکیو وضعیت اضطراری کووید-۱۹ اعلام کند و این بدان معنا است که ورزشکاران از حضور در ورزشگاه ها منع خواهند شد.

به گزارش ایرنا، به دنبال افزایش شمار موارد ابتلا در فاصله کمتر از دو هفته تا آغاز المپیک چندین رسانه ژاپنی اعلام کردند که اقدامات اضطراری که اندکی سبک‌تر از قرنطینه کامل است، تا ۲۲ آگوست (۳۱ مردادماه) اعمال خواهد شد.

 

شبکه تلویزیونی دولتی ژاپن ان‌اچ‌کِی اعلام کرد: دولت ژاپن تصمیم گرفته است تا چهارمین وضعیت اضطراری را برای توکیو اعلام کند و این تصمیم را به اطلاع حزب حاکم نیز رسانده است.

 

خبرگزاری کیودو نیز به نقل از یکی از مقامات دولت ژاپن، اعلام کرد که حالا برگزاری المپیک پشت درهای بسته کاملا محتمل است.

 

المپیک ۲۰۲۰ توکیو به دلیل پاندمی کرونا یک سال به تعویق افتاد و بدنبال اعمال مقررات سختگیرانه، هواداران خارجی از ورود به ژاپن منع شده‌اند.

 

سازمان‌دهندگان المپیک ماه گذشته محدودیت ۱۰ هزار هوادار یا نصف ظرفیت ورزشگاه‌ها را تعیین کرد اما به تازگی اعلام کرده که گزینه برگزاری بازی‌ها بدون حضور هواداران هنوز روی میز است.

 

شیوع ویروس کرونا در ژاپن به شدت برخی از کشورها نبوده و این کشور حدود ۱۴ هزار و ۸۰۰ تلفات ناشی از کرونا گزارش کرده اما کارشناسان معتقدند که بروز یک موج دیگر می‌تواند خدمات پزشکی را در آستانه بازی‌ها به چالش بکشاند.

 

شرکت کنندگان در المپیک توکیو رفته رفته وارد ژاپن می‌شوند و قرار است ۱۱ هزار ورزشکار از حدود ۲۰۰ کشور در این تورنمنت بزرگ حضور پیدا کنند.

 

با تعویق یک ساله المپیک ۲۰۲۰ توکیو به دلیل شیوع ویروس کرونا، این تورنمنت از ۲۳ جولای تا ۸ آگوست ۲۰۲۱، (اول تا ۱۷ مردادماه ۱۴۰۰) و پاراالمپیک نیز از ۲۴ آگوست تا پنجم سپتامبر ۲۰۲۱ (دوم تا چهاردهم شهریورماه ۱۴۰۰) در پایتخت ژاپن برگزار خواهد شد. 

 

حمل مشعل المپیک بدون حضور مردم

با اعلام فرماندار توکیو، کمیته برگزاری مسابقات المپیک ۲۰۲۰ تصمیم گرفته است تا حمل مشعل در توکیو بدون حضور مردم انجام شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------