پنجره پرسپولیسی‌ها باز هم بسته می‌شود؟/ فرصت 6 روزه فیفا به باشگاه پرسپولیس برای پرداخت بدهی کالدرون



کالدرون،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
پرونده گابریل کالدرون در کمیته انضباطی فیفا بررسی خواهد شد.

به گزارش خبرآنلاین، پیش از یک ماه پیش پرونده مربوط به شکایت گابریل کالدرون از پرسپولیس، به دادگاه حکمیت ورزش ارسال شد و به تایید این نهاد رسید، در ادامه فرصت یک ماهه‌ای برای پرداخت مطالبات مربی آرژانتینی به سرخپوشان داده شد که با پایان این فرصت پرسپولیس نتوانست مطالبات کالدرون را پراخت کند.

 

با اتمام مهلت داده شده و عدم پرداخت سرخپوشان، طبق قوانین پرونده به کمیته انضباطی فیفا ارسال خواهد شد و در آنجا تعیین تکلیف خواهند کرد که با توجه به عدم عمل به تعهدات، چه میزان جریمه برای آنها در نظر گرفته خواهد شد و چه مدت پنجره بسته خواهد بود.

 

همچنین مسئولین فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ هم مدعی شدند ابلاغیه رسمی و کتبی از فیفا برای بستن پنجره پرسپولیس دریافت نکرده اند و در انتظار اعلام نظر کمیته انضباطی فیفا هستند.

 

 فرصت 6 روزه فیفا به باشگاه پرسپولیس

کمیته استیناف فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) امروز پنجشنبه ۱۷ تیرماه با ارسال نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس اعلام کرد؛ نسبت به پرداخت نشدن طلب گابریل‌کالدرون و خواکین، دو مربی پیشین سرخپوشان، شش روز زمان برای ارسال جوابیه در نظر گرفته است.

 

در ادامه این نامه آمده است؛ روند انضباطی در خصوص پرونده فوق ادامه دارد و موضوع پرونده در جلسه کمیته انضباطی در تاریخ ۷ مرداد مورد بررسی قرار می‌گیرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------