موافقت لیونل مسی با کاهش حدود 50 درصدی دستمزدش در بارسلونا



لیونل مسی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
مسی حاضر شده بیش از نیمی از دستمزد فعلی خود را کاهش دهد.

به گزارش طرفداری به نقل از اکیپ، لیونل مسی برای تمدید قراردادش با بارسلونا موافقت کرده تا دستمزد فعلی خود را بیش از 50 درصد کاهش دهد. این منبع در ادامه گزارش خود آورده با این حال بر طبق قوانین لالیگا، ثبت قرارداد ستاره آرژانتینی هنوز امکان پذیر نیست بنابراین بلوگرانا همچنان در حال ارزیابی است که چگونه دستمزد بازیکنان دیگرش را کاهش دهد و برخی بازیکنان را نیز به فروش برساند. گفتنی است قرارداد مسی با بارسلونا به اتمام رسیده اما انتظار می رود به زودی تمدید قراردادش اعلام رسمی شود. 

 

***

 

پاسخ تکراری لاپورتا به وضعیت تمدید قرارداد با مسی

خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، اصرار دارد که همه چیز در مورد تمدید قرارداد لیونل مسی به خوبی پیش می‌رود.

 

به گزارش ورزش سه، خوان لاپورتا بی خیال لیونل مسی نمی شود. رئیس باشگاه بارسلونا علیرغم تمام مشکلات که به لحاظ مالی با آن دست و پنجه نرم می کند مطمئن است که نهایتاً قرارداد فوق ستاره آرژانتینی را تمدید خواهد کرد.

 

در جریان یک مسابقات خیریه گلف سرمربی هلندی بارسلونا یعنی رونالد کومان آن را برنامه‌ریزی کرده، رئیس باشگاه بارسلونا نیز حضور داشت و یک بار دیگر تاکید کرد که هیچ نگرانی در مورد تمدید قرارداد لیونل مسی وجود ندارد. لاپورتا در این باره گفت: "همه چیز خوب پیش می رود."

 

این برای چندمین بار در هفته‌های اخیر است که خوان لاپورتا با اطمینان از تمدید قرارداد لیونل مسی صحبت کرده است. با این وجود هنوز هیچ چیزی در این باره قطعی نشده و در واقع تمدید مسی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد اما لاپورتا کماکان به ماندن فوق ستاره آرژانتینی اطمینان دارد. البته در این میان او به قرار دادن برخی بازیکنان بارسا در بازار نقل و انتقالات مثل آنتوان گریزمان و میرالم پیانیچ نیز فکر می‌کند.

 

با وجود همه اینها قرارداد لیونل مسی بعد از 30 ژوئن به پایان رسید و او دیگر بعد از سالها بازیکن بارسلونا محسوب نمی شود. مسی در حال حاضر تمام تمرکز خود را روی فینال کوپا امه ریکا و موفقیت با تیم ملی آرژانتین قرار داده و در عین حال منتظر دریافت پیشنهاد لاپورتا است. این در حالی است که رئیس بارسا می داند که برای تمدید قرارداد با مسی باید خیلی مسائل مالی را در نظر بگیرد. اینها مسئله ماندن مسی در بارسا را پیچیده کرده اما باز هم رئیس باشگاه با اطمینان در این باره حرف می زند.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------