میلیچ: مدیران استقلال تمایلی برای ماندنم نداشتند/ ۳ بازیکن استقلال در آستانه جدایی



میلیچ،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
مدافع کروات تیم فوتبال استقلال گفت که مدیران باشگاه استقلال تمایلی برای ماندن او نداشتند.

به گزارش میزان، هروویه میلیچ درباره ترک ایران و جدایی از استقلال اظهار داشت: قراردادم با استقلال به پایان رسیده بود و چون مدیران باشگاه تمایلی برای تمدید قرارداد و ماندنم نداشتند، ایران را ترک کردم. وقتی با بازیکنی قرارداد بسته نشود، می‌تواند بماند؟

 

وی افزود: چندین ماه است که پول نگرفته‌ام و حتی پول هزینه‌هایی که شخصاً کرده بودم را باشگاه نداد. آیا فکر می‌کنید می‌توانستم در این شرایط بمانم؟ یک بازیکن خارجی وقتی می‌آید که پولش را به موقع بگیرد. فکر کنم نشان دادم چقدر استقلال را دوست دارم و ماه‌ها با شرایط سخت ماندم و کارم را انجام دادم، اما متأسفانه رفتار خوبی با من نشد.

 

مدافع کروات تیم استقلال با تشکر از فرهاد مجیدی گفت: از سرمربی تیم تشکر می‌کنم که تلاش کرد بمانم، همینطور از فرزاد. بالاخره وقتی کار به اینجا کشید باید می‌رفتم.

 

***

 

۳ بازیکن استقلال در آستانه جدایی/ پیغام هشدار فرهاد مجیدی

چند بازیکن تیم فوتبال استقلال با پایان قراردادشان قصد جدایی دارند.

 

با پایان فصل جاری فوتبال ایران، قرارداد ۱۰ بازیکن تیم استقلال به پایان می‌رسد. در میان این بازیکنان، سه نفر از آنها از شرایط‌شان در استقلال راضی نیستند و قصد جدایی دارند. البته این جدایی منوط به داشتن پیشنهاد خوب مالی از تیم‌های دیگر است.

 

یکی از این بازیکنان در فصل جاری به کمتر بودن قراردادش اعتراض کرده بود و محمود فکری، سرمربی وقت استقلال قصد اخراج بازیکن تیمش را داشت که با پادرمیانی او را بخشید.

 

این بازیکن که یکی از بازیکنان اصلی استقلال است، منتظر پایان فصل بوده تا از این تیم جدا شود.

 

از آن طرف، فرهاد مجیدی نیز متوجه این مسائل شده و به این بازیکنان پیغام داده که به زور کسی را نگه نمی‌دارد و برند استقلال به تنهایی برای حضور هر بازیکنی کافی است، حتی اگر باشگاه پول نداشته باشد.

 

این صحبت‌ها باعث شده این سه بازیکن کمی عقب‌نشینی کنند، اما به نظر می‌رسد در صورت پیشنهاد مالی بهتر جدا شوند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------