رئیس یوفا: یورو دیگر در چند کشور برگزار نمی‌شود



رئیس یوفا،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
الکساندر چفرین، رییس یوفا، می گوید برگزاری یورو با 11 شهر میزبان برای تیم ها و هواداران غیرمنصفانه بوده است.

به گزارش ورزش سه، الکساندر چفرین این احتمال که بار دیگر مسابقات یورو در شهرهای متعدد در سرایر اروپا برگزار شود را رد کرد. مسابقات یورو 2020 در 11 شهر مختلف برگزار شدند و این مسابقات با چالش های بهداشت عمومی و تدارکات روبرو بوده اند زیرا تیم ها و هواداران مجبور شده اند بین یازده شهر میزبان مسابقات در رفت و آمد باشند.

 

حتی بدون در نظر گرفتن عوارض مضاعف شرایطی که شیوع ویروس کرونا ایجاد کرده، که باعث شد دوبلین در آخرین لحظه از میزبانی مسابقات کنار برود، رییس یوفا می گوید سفرهای متعدد بار بسیار زیادی را بر شانه های هواداران و تیم ها تحمیل کرده است.

 

ایده برگزاری یورو به این صورت به میشل پلاتینی، رییس سابق یوفا نسبت داده می شود و این تصمیم در دسامبر سال 2012 تایید و نهایی شد.

 

چفرین در مصاحبه با BBC گفت: "این برای هوادارن منصفانه نیست. من دیگر از چنین طرحی پشتیبانی نخواهم کرد. به نظر من زیادی چالش برانگیز است. به نوعی صحیح نیست که بعضی از تیم ها باید بیش از 10 هزار کیلومتر و بقیه مثلاً 1000 کیلومتر مسافت را طی کنند.

 

این برای هواداران هم منصفانه نیست. بعضی از هواداران باید در رم می بودند و روز بعد یا چند روز بعد باید به باکو می رفتند، یعنی یک پرواز چهار ساعت و نیم.

 

بنابراین یک ایده دشوار است، ایده جالبی است اما اجرای آن سخت است و فکر نمی کنم دوباره این کار را انجام دهیم."

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------