اصلاحات مورینیو در رم از پنجره اتاق کنفرانس شروع شد!



نشست خبری مورینیو،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
هنوز یک هفته از ورود ژوزه مورینیو به رم نگذشته که این سرمربی پرتغالی پس از اولین کنفرانس خبری‌اش به تیتر یک روزنامه های ایتالیایی راه یافته است.

به گزارش ورزش سه، ژوزه مورینیو به همین زودی دست به کار شده و با کشیدن قلم قرمز روی نام چند بازیکن جالوروسی شروع به حذف بازیکنان تیم رم کرده است. سرمربی جدید رم به هشت بازیکن از اعضای تیم اصلی گفته است که به آنها نیازی ندارد و در تابستان به فروش خواهند رسید. همچنین سرمربی جنجالی پرتغالی به دلیل اتفاقی که در اولین کنفرانس خبری اش به عنوان سرمربی رم رخ داد نیز مورد توجه قرار گرفت.

 

مورینیو در اولین کنفرانس مطبوعاتی خود هنگامی که صحبت خبرنگاران را قطع کرد تا روکش پنجره ای را که پشت سرش قرار داشت از جا درآورد، خبرساز شد.

 

هنگامی که او از پشت میز خود در اتاق مصاحبه بلند شد و شخصا روکش پنجره ای را که تکان خوردنش حواس ها را پرت کرده بود از جا درآورد، حاضران در نشست مطبوعاتی گیج و مبهوت ماندند.

 

یک روکش نازک روی پنجره این اتاق کشیده شده بود تا مانع از ورود نور شود اما انقدر تکان خورد که حواس مورینیو را پرت کرد و آقای خاص خودش برای رفع این مشکل دست به کار شد.

نشست خبری مورینیو،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
نشست خبری مورینیو،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
نشست خبری مورینیو،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

 

یک خبرنگار تازه شروع به پرسیدن سوال خود از مورینیو کرده بود و می گفت: 'اینجا در ایتالیا، ما به خاطر صحبت کردن در مورد فوتبال در تمام طول روز و هفت روز هفته شناخته می شویم. پنج ایستگاه رادیویی در رم وجود دارد که تمام روز را در مورد باشگاه صحبت می کنند... "

 

مورینیو در این لحظه با قطع کردن صحبت های این خبرنگار گفت :"یک لحظه لطفا!" و سپس به سراغ پنجره رفت و روکش آن را با کمک یکی از کارمندان حاضر از جا درآورد. آقای خاص سپس با عذرخواهی از حاضرین به صندلی اش بازگشت و به ادامه صحبت پرداخت.

 

مورینیو که پنجشنبه اولین جلسه تمرین خود را با تیم رم برگزار کرد، برای نشان دادن اقتدار خود به بازیکنان تیم جدیدش اصلا وقت تلف نکرد.

 

اسکای اسپورت ایتالیا گزارش کرده است که هشت بازیکنی که مورینیو آنها را مرخص کرده است شامل بازیکنانی مثل پدرو، جاستین کلایورت، استیون انزونزی و دروزاه بان رابین اولسن می شوند.

 

گفته می شود که آنته کوریچ، داویده سانتون و فدریکو فازیو نیز توسط سرمربی جدید کنار گذاشته شده اند.

 

رم در تابستان به دنبال جذب بازیکنانی چون روی پاتریشیو، دروازه بان ولورهمپتون و گرانیت ژاکا، هافبک آرسنال، است و این تیم امیدوار است که بتواند در فصل جدید با هدایت مورینیو و بهره بردن از بازیکنان تازه وارد رده ای بهتر از رده هفتم فصل قبل در سری آ به دست بیاورد.

با این حال مورینیو در اولین کنفرانس مطبوعاتی خود به عنوان سرمربی رم، اصرار داشت که هنوز در مورد پیوستن به این باشگاه با هیچ بازیکنی بحث و گفتگو نکرده است.

 

مورینیو گفت: "من با کسی صحبت نکرده ام. می توانید باور کنید که آیا این درست است یا باور نکنید، اما من با کسی صحبت نکرده ام.

 

من با تیاگو (مدیر کل رم) صحبت می کنم، با مالک باشگاه صحبت می کنم، با افراد مختلف در این باشگاه صحبت می کنم... اما تا جایی که به بازیکنان مربوط باشد، با هیچ یک صحبت نکرده ام."

 

مورینیو در ماه مه قراردادی سه ساله برای جانشینی سرمربی سابق رم، پائولو فونسکا، امضا کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------