آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

امیرحسین صادقی: وضعیت استقلال افتضاح است/ محسن مسلمان و بیرانوند میخواستند به استقلال بیایند



امیرحسین صادقی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
امیرحسین صادقی با حضور در برنامه "ایران فعال" درباره شرایط مدیریتی باشگاه استقلال، احمد سعادتمند، تیم پرسپولیس و... صحبت کرد.

امیرحسین صادقی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران اظهار داشت: اوضاع استقلال افتضاح است ، چطور می شود پرسپولیس ۵ مدیرعامل عوض کند اما سرمربی این تیم عوض نشود اما مجیدی را مجبور به استعفا میکنند. مدرک دارم که چه کسی زمین تمرین استقلال و پرسپولیس را انتخاب کرده، برانکو کجا بخاطر بازیکن با باشگاه دعوا کرد ، برانکو کی بخاطر داوری و پرداخت مطالباتش مصاحبه کرد، چون تمام امکانات برای پرسپولیس بوده است ، اما بازیکنان تیم استقلال را در این سه سال سرمربی انتخاب نکرده است.

 

وی ادامه داد: بخاطر اتفاقاتی که از طرف وزارت رخ داده می گوییم وزیر پرسپولیسی است ، پسر وزیر هم که پرسپولیسی است ، وزیر ارتباطات هم علنی اعلام کرده پرسپولیسی است و خدمات زیادی به این تیم ارائه کرده است. مدیرانی که برای استقلال انتخاب میکنند جز آه و نفرین چیزی نصیبشان نمی شود ، چرا نباید استقلال مدیرعامل و هیئت مدیره خوبی داشته باشد ، پشت همه این انتخاب ها وزیر و وزارت ورزش است. مهدی قایدی از طارمی بهتر است ، قایدی سه تونل باز کرده و منتظر چهارمی در دربی هستیم. کاش مددی هم مثل رسول پناه بود که اگر حقیقتی در تیمش است بگوید ، متاسفانه فکر میکنم آقای مددی فیلم های پدرخوانده می بیند.

 

امیرحسین صادقی گفت: محسن مسلمان و بیرانوند میخواستند به استقلال بیایند اما اتفاقاتی رقم خورد که به تیم رقیب رفتند، اگر استراماچونی می ماند خیلی اتفاق ها می افتاد.

 

انتقاد جالب امیرحسین صادقی از علی کریمی

امیرحسین صادقی درباره علی کریمی گفت: در این فوتبال کثیف نباید کاندید ریاست فدراسیون فوتبال می‌شدید.

 

ورزش سه

پارس فوتبال

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------