انتقادها از «برنامه‌ریزی عجیب» سازمان لیگ فوتبال/ ناظر بازی پرسپولیس و آلومینیوم: تغییر زمان بازی صحت ندارد



سازمان لیگ،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
باشگاه پرسپولیس نسبت به برنامه‌ریزی سازمان لیگ و همچنین برنامه پخش مسابقات از سوی سازمان صداوسیما اعتراض کرد.

به گزارش تسنیم، سایت رسمی باشگاه پرسپولیس درباره پخش زنده مسابقه امروز این تیم مقابل آلومینیوم اراک نوشت: با توجه به مدل برنامه‌ریزی هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر، شرایط خاصی برای پخش زنده این مسابقات به وجود آمده است.

 

از سوی مدیریت باشگاه پرسپولیس تلاش زیادی صورت گرفت تا دیدار مقابل آلومینیوم اراک از طریق آنتن شبکه سوم سیما پخش شود، اما برنامه‌ریزی سازمان لیگ و صداوسیما به شکل دیگری رقم خورد و قرار است دیدار دیگری از شبکه سوم سیما روی آنتن برود و بازی پرسپولیس و آلومینیوم به شبکه ورزش منتقل شود.

 

این موضوع در دو روز گذشته توسط مدیریت باشگاه با جدیت پیگیری شد، اما هیچکس جواب کاملی به درخواست و پیگیری ما نداد و از این رو، پخش بازی وارد کنداکتور شبکه ورزش برای گیرنده‌های دیجیتال شد.

 

مدیریت باشگاه از طریق سازمان لیگ، کمیته بازی‌ها، معاونت و روابط عمومی سیما، دست‌اندرکاران برنامه فوتبال برتر و شبکه ورزش و چند نهاد دیگر پیگیر حل این مشکل بود، اما در نهایت پخش بازی به شبکه ورزش سپرده شد. این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که پرسپولیس صدرنشین جدول است، دیدارش در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و مهمتر از اینها، نتیجه تقابل با آلومینیوم اراک، تأثیر مستقیمی بر تعیین قهرمان این فصل رقابت‌ها دارد.

 

برنامه‌ریزی بازی‌های این هفته از سوی سازمان لیگ و همچنین برنامه پخش مسابقات از سوی سازمان صداوسیما به گونه‌ای است که عدالتی در آن دیده نمی‌شود. با این حال، پیگیری مدیریت باشگاه برای ایجاد تغییر در تصمیم مسئولان ذینفع در پخش مسابقات ادامه دارد.

 

***

 

انتقاد شبکه ورزش سیما از «برنامه‌ریزی عجیب» سازمان لیگ فوتبال

شبکه ورزش سیما با انتقاد از همزمانی دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال با حریفان خود به انتقاد از سازمان لیگ فوتبال پرداخت.

 

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی شبکه ورزش سیما، به اطلاع علاقمندان فوتبال می‌رساند در پی برنامه‌ریزی عجیب سازمان لیگ فوتبال، در 48 ساعت گذشته درخواست‌های زیادی درباره پخش زنده بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک به سازمان صدا و سیما و روابط عمومی این شبکه ارسال شد تا این مسابقه به صورت کامل پخش شود.

 

بر این اساس با توجه به عدم پخش این بازی از هیچ یک از شبکه‌های سراسری و امکان پخش بازی سپاهان اصفهان و صنعت نفت آبادان از شبکه استانی اصفهان، شبکه ورزش سیما با تغییر در جدول پخش خود، بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک را پوشش خواهد داد.

 

شبکه ورزش سیما در طول فصل جاری، تلاش خود را در جهت حمایت از همه تیم‌های لیگ برتری به کار بسته است و مسابقاتی از تمام تیم‌های لیگ برتر روی آنتن شبکه ورزش فرستاده است اما با توجه به برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ فوتبال، شبکه ورزش سیما ناچار به حذف مسابقه دو تیم شهرستانی محبوب سپاهان اصفهان و صنعت نفت آبادان و پخش با تاخیر مسابقه بسکتبال ایران و ترکیه در  قالب مسابقات جام جهانی جوانان شده که بدین وسیله از هواداران این دو تیم و علاقمندان به بسکتبال پوزش می‌طلبیم.

 

مقتضی است با برنامه‌ریزی دقیق‌تر و هماهنگی بیشتر سازمان لیگ فوتبال با سازمان صدا و سیما، دیگر شاهد اتفاقاتی از این دست نباشیم.

 

***

 

انتقاد شبکه سه از سازمان لیگ به دلیل همزمانی بازی استقلال و پرسپولیس

تهیه کننده فوتبال برتر گفت: بسیار عجیب است که با این همه تجربه ساعت مسابقه استقلال و پرسپولیس را سازمان لیگ هم زمان قرار داده است و این باعث نارضایتی مردم می شود و فشار مضاعفی را هم به صدا و سیما برای پخش این بازی ها وارد می کند.

 

مهدی هاشمی در گفت و گو با فارس درباره پخش مسابقه فوتبال تیم‌های استقلال و پرسپولیس با انتقاد از سازمان لیگ اعلام کرد بسیار عجیب است که با این همه تجربه  ساعت مسابقه استقلال و پرسپولیس را سازمان لیگ هم زمان قرار داده است و این باعث نارضایتی مردم می شود و فشار مضاعفی را هم به صدا و سیما برای پخش این بازی ها وارد می کند.

 

وی ادامه داد: از چند روز قبل خطا بودن این برنامه ریزی را به صورت رسمی و مکتوب و همچنین در مذاکره با مسئولین فدراسیون فوتبال متذکر شدیم لکن اصلاح لازم انجام نشد و دلیل قانع کننده هم ذکر نشد با این حال فوتبال برتر در کنار هواداران پرسپولیس و استقلال باقی خواهد ماند و با هماهنگی انجام شده بازی پرسپولیس در برهه هم زمانی با استقلال از رفتن شبکه ورزش پخش خواهد شد و بلافاصله پس از اتمام بازی استقلال نیمه دوم بازی  پرسپولیس روی آنتن شبکه ۳ خواهد رفت.

 

هاشمی تاکید کرد: ضمناً صحنه های حساس بازی پرسپولیس در زمان همزمانی این دو بازی برای مردم پخش خواهد شد.

 

این بی نظمی سازمان لیگ باعث به هم خوردن نظم کنداکتور شبکه ورزش برای پخش بازی تیم ملی جوانان بسکتبال و بازی سپاهان با صنعت نفت آبادان نیز خواهد شد.

 

وی در پایان گفت: اینکه بی نظمی و عدم برنامه ریزی سازمان لیگ اینطور باعث به هم ریختن برنامه های شبکه های مختلف تلویزیون بشود محل اشکال و انتقاد است و ضروری است وزارت ورزش و رئیس فدراسیون فوتبال تدبیری بیندیشند.ضمنا اگر همین الان هم سازمان لیگ زمان بازی را اصلاح کند علی رغم همه دشواری‌ها شبکه ۳ همه همکاری لازم را خواهد کرد.

 

***

 

برگزاری بازی‌های لیگ برتر در ساعت محدودیت تردد شبانه بلامانع است

سهیل مهدی، رئیس سازمان لیگ فوتبال گفت: به دلیل اجرای قانون منع تردد شبانه توسط پلیس در پایتخت نمی‌توانیم زمان دیدار دو تیم پرسپولیس و آلومینیوم اراک را تغییر بدهیم.

 

طبق قانون تیم ها و عوامل اجرایی و بازیکنان دو تیم می توانند از روز های قبل با اخذ مجوز  از فرمانداری در ساعات پایانی شب تردد داشته باشند.

 

استانداری تهران در مورد رقابت های فوتبال به دلیل گرمی هوا در ساعات پایانی شب مشکلی ندارد و برای این اتفاق راهکار هم دارد.

 

بازی‌های لیگ به دلیل انتشار ویروس کووید ۱۹ بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود و قانون منع تردد شبانه پلیس هیچ تاثیری بر روی روند برگزاری دیدار‌های فوتبال در پایتخت ندارد.

 

***

 

پرسپولیس - آلومینیوم با 40 دقیقه تاخیر برگزار می‌شود

دیدار پرسپولیس و آلومینیوم با تاخیر برگزار خواهد شد.

 

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال پرسپولیس باید در هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف آلومینیوم اراک برود و بازی حساس مقابل این تیم را برگزار کند.

 

طبق برنامه اعلام شده قرار شد این بازی از ساعت 20:55 دقیقه از شبکه ورزش پخش شود ولی با توجه به اینکه نیمه نخست این دیدار با نیمه دوم دیدار استقلال و پرسپولیس تداخل خواهد داشت؛ با اعتراض هواداران و برخی از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس همراه شد.

 

از همین رو بازی دو تیم پرسپولس و آلومینیوم اراک به جای ساعت 20:55 با 40 دقیقه تاخیر برگزار خواهد شد تا با دیدار استقلال و سایپا تداخل نداشته باشد.

 

 ناظر بازی پرسپولیس و آلومینیوم: تغییر زمان بازی صحت ندارد

ناظر بازی پرسپولیس و آلومینیوم تغییر زمان این مسابقه را تکذیب کرد.

 

به گزارش فارس، دقایقی قبل شایعه‌ای منتشر شد مبنی بر اینکه دیدار پرسپولیس و آلومینیوم اراک با موافقت سازمان لیگ و برای پخش زنده دیدار مسابقه از طریق شبکه سوم سیما، این بازی 40 دقیقه به تعویق افتاده و به جای ساعت 20:55 قرار است از ساعت 21:35 برگزار شود.

 

مهدی کرامتی، ناظر بازی پرسپولیس و آلومینیوم درباره این مضووع اظهار داشت: این موضوع به هیچ وجه صحت ندارد. همین الان تیم‌ها مشغول گرم کردن هستند و سازمان لیگ برنامه ای برای تغییر زمان مسابقه ندارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------