حمله مورچه‌های بالدار مانع برگزاری فینال یورو 2020 می‌شود؟



فینال یورو 2020،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
مزاحمت احتمالی مورچه‌های بالدار ممکن است مانع برگزاری فینال مسابقات یورو ۲۰۲۰ شود.

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از سان، فینال یورو ۲۰۲۰ انگلیس و ایتالیا ممکن است توسط انبوه مورچه‌های بالدار مورد حمله قرار گیرد زیرا رادار اداره هواشناسی انگلیس دسته زیادی از این حشرات را تشخیص داده است.

 

مسابقه بزرگ یکشنبه در ومبلی ممکن است با یک چالش جدی روبرو شود چرا که رادارهای هواشناسی پرواز میلیون‌ها مورچه بالدار را بر فراز لندن در این روز پیش‌بینی کرده‌اند.

 

فینال یورو ۲۰۲۰ در فصل جفت‌گیری حشرات  قرار دارد و ممکن است موج عظیمی از مورچه‌های بالدار را در این بازی تاریخی شاهد باشیم.

 

کرستی مک کیب، کارشناس هواشناسی اسکای نیوزدر این رابطه  گفت: "معمولاً سیگنال‌های موجوداتی مانند حشرات توسط شبکه رادارهای اداره هواشناسی فیلتر می‌شوند اما در روزهای پرواز مورچه‌ها، انبوه حشرات آنقدر زیاد است که می‌تواند بر سیگنال اثر داشته باشد.

 

مورچه‌های پرنده در سال‌های گذشته هم در میادین بزرگ ورزشی  در لندن مزاحمت ایجاد کرده‌اند، به عنوان مثال ورزشکاران از حمله شدید این حشرات در خلال مسابقات تنیس ویمبلدون شکایت داشتند.

 

شاگردان گرت ساوت‌گیت پس از ۵۵ سال در اولین فینال مهم خود در ومبلی حضور دارند و دوست ندارند تمرکزشان به خاطر چنین مساله‌ای به هم بخورد.

 

فینال مسابقات یورو ۲۰۲۰، یکشنبه ساعت ۲۳:۳۰ بین دو تیم ایتالیا و انگلیس در لندن برگزار می‌شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------