گل‌محمدی: هوچی‌گری یعنی قبل از دربی روی تیم ما و داور فشار بگذارند/ مجیدی در نشست خبری شرکت نکرد؛ اتهام تند کمالوند به گلر تیمش



یحیی گل محمدی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هوچی‌گری فقط به معنی اعتراض نیست؛ هوچی‌گری یعنی مدیرعامل حریف روزی دو مصاحبه انجام دهد و جایگاه از دست رفته خودش را با بی‌احترامی به تیم ما به دست بیاورد.

به گزارش فارس، پیش از این که نشست خبری بازی آغاز شود یحیی گل محمدی اعلام کرد دوربین های تلویزیونی بیرون بروند تا صحبت هایش را آغاز کند و بعد از اینکه دوربین های صداوسیما از سالن نشست خارج شدند علیرضا اشرف مدیر رسانه ای تیم پرسپولیس اظهار داشت: همیشه برای رسانه‌ها احترام قائل هستیم، اما رفتاری که در مدت اخیر از سوی صداوسیما با باشگاه پرسپولیس شد دور از احترام بود. پرسپولیس و هواداران و اعضای تیم ناراحت شدند و این حق گل‌محمدی بود که بخواهد بدون حضوردوربین‌های تلویزیونی مصاحبه کند.

 

سپس یحیی گل‌محمدی پس از پیروزی 2 بر صفر تیمش مقابل آلومینیوم اراک در هفته بیست‌وهفتم رقابت‌های لیگ برتر در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت: بازی حساسی را بردیم. هر بازی که برنده می‌شویم فینال‌گونه است. به همه بازی‌های به چشم فینال نگاه می‌‌کنیم و در فینال باید برنده باشیم. خوشبختانه امروز 3 امتیاز را کسب کردیم. فوتبال هجومی ارائه کردیم و می‌توانستیم بیشتر از دو گل بزنیم.

 

وی ادامه داد: فوتبال شناور و مسلطی انجام دادیم.ای کاش هواداران هم حضور داشتند و بازی را تماشا می‌کردند. در نیمه دوم عقب نشینی کردیم چون تیم حریف فشار آورد و واکنش ما طبیعی بود. در نیمه دوم هم می‌توانستیم گل سوم را هم بزنیم، اما کار برای ما سخت شد. در ادامه بازی را کنترل کردیم و با نتیجه خوبی برنده شدیم. این پیروزی را به همه هوداران تقدیم می‌کنیم. درست است که آنها کنار ما نیستند، اما همیشه انرژی آنها را حس می‌کنیم. امیدوارم در سه بازی آینده هم برنده باشیم و 9 امتیاز را به دست بیاوریم. بازی زیبایی بود و نیمه دو تیم حریف نمایش خوبی داشت و موقعیت‌هایی را هم خلق کرد. نگاه‌مان به آینده مثبت تر و امیدوارانه‌تر می‌شود. امیدوارم در نهایت بتوانیم قهرمانی را به هواداران تقدیم کنیم.

 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد دربی پیش رو، عنوان کرد: دربی همیش حساسیت‌های خاص خود را دارد و این مسابقه برای هواداران هر دو تیم مهم است. امیدوارم ابتدا بازی جذابی باشد. با توجه به بازیکنان خوبی که هر دو تیم دارند امیدوارم شاهد بازی بدون استرس، جوانمردانه و فنی باشیم. تمرکز ما در روزهای آینده روی ریکاوری بدنی بازیکنان خواهد بود، اما فکر می‌کنم دربی بازی جذابی باشد.

 

گل‌محمدی درخصوص دلیل اعتراضش به حضور دوربین‌های تلویزیونی در نشست خبری، تصریح کرد: توضیحات کلی را مدیر رسانه‌ای تیم اعلام کرد. رابطه‌ای که بین صداوسیما و باشگاه ما وجود داشت خوب نبوده، اما نمی‌خواهم دلیل آن را گفته و وارد جزئیات شوم. در سال‌های گذشته ما همیشه با رسانه‌ها و صداوسیما تعامل خوبی داشتیم، اما امسال اتفاقاتی برای ما رخ داد که نمی‌شد تحمل کرد. همیشه می‌خواستند تیم ما را به گونه دیگری معرفی کنند که به دور از واقعیت بود و ما هم چنین تصمیمی گرفتیم.

 

وی در خصوص اینکه در مصاحبه‌های قبلی‌اش از لفظ هوچی‌گری استفاده کرده بود، اما خودش باید در چند بازی کارت زرد یا قرمز دریافت می‌کرد، خاطرنشان کرد: هوچی‌گری فقط به معنی اعتراض نیست؛ هوچی‌گری یعنی مدیرعامل حریف روزی دو مصاحبه انجام دهد و جایگاه از دست رفته خودش را با بی‌احترامی به تیم ما به دست بیاورد. هوچی‌گری یعنی اینکه قبل از دربی بخواهند روی تیم ما و داور فشار بگذارند.

 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: این مصاحبه‌ها در شرایطی انجام می‌شود که آنها امسال 98 میلیارد از اسپانسر گرفتند و حدود 50-60 میلیارد هم متمول‌هایی که در هیأت مدیره آن تیم حضور داشتند، پول آوردند. در مجموع آنها حدود 150 -60 میلیارد پول گرفتند و بیشترین هزینه را کردند، اما همیشه فشار روی تیم ما بوده است.

 

گل‌محمدی با بیان اینکه برای ما سقف قرارداد تعیین می‌کنند، خاطرنشان کرد: چرا تا حرف از انتشار قراردادها می‌شود آنها پا پس می‌کشند؟ دلیلش این است که قرارداد آنها دو سه برابر قراردادهای ما است. جای تاسف دارد که بجای اینکه تمرکزشان روی تیم خودشان باشد در مورد تیم ما حرف می‌زنند، اما متاسفانه این اتفاقات از طرف تیم رقیب رخ داده است.

 

***

 

مجیدی در نشست خبری بعد از بازی با سایپا هم شرکت نکرد

تیم فوتبال استقلال امروز شنبه در هفته بیست و هفتم لیگ برتر موفق شد با نتیجه ۲ بر صفر تیم سایپا را در ورزشگاه پاس قوامین شکست بدهد.

 

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در نشست خبری بعد از این بازی حضور نیافت. مجیدی پیش از این بازی هم از شرکت در نشست خبری خودداری کرده بود.

 

***

 

اتهام تند کمالوند به گلر تیمش: گفتم اینوری بپر، آن‌وری پرید

سرمربی سایپا در میکسدزون ورزشگاه دستگردی به صحبت‌های عجیب مربی تیمش صحه گذاشت.

 

کمالوند که در محاصره خبرنگاران قرار گرفته بود و با لبخند از آنها استقبال کرد خیلی سریع صحبت‌هایش را به سمت دروازه بان تیمش برد که به ادعای وی در حالیکه به او گفته شده بود موقع پنالتی به سمت چپ خود شیرجه بزند، سمت دیگری را برای واکنش انتخاب کرده است.

 

این در حالی است که کوروش ملکی دروازه بان سایپا که در طول فصل نیمکت نشین اکبر منادی گلر دیگر تیم بود توسط کمالوند و از بدو حضور وی در اکثر مسابقات به میدان رفته و این صحبت از سوی سرمربی سایپا کمی عجیب به نظر می‌رسد.

 

کمالوند گفت: اتفاق‌هایی می‌افتد که آن را به مدیریت تیم گزارش می‌دهد.

 

او در حالیکه که صورت خود را جمع کرده بود گفت: متاسفانه اتفاقاتی می‌افتد که... که در این لحظه یک خبرنگار صحبت او را قطع کرد و گفت مشکوک است؟ و فراز با لبخند جواب داد: مشکوک که نه. به دروازه بان تیم می‌گویم موقع پنالتی بپر سمت چپ و اگر گل خوردی با من بعد یک کار دیگر می‌کند.

 

او سپس با سوال خبرنگاری درباره صحبت‌های مربی سایپا که به بسته شدن تیم انتقاد کرده بود گفت: تیم افتضاح بسته شده (کمالوند کلمه افتضاح را با شدتی عجیب بیان کرد) و ادامه داد: البته بحث آقای ابراهیم صادقی جداست. او بچه پاک و مسلمانی است اما نمی‌دانم بعضی از این بازیکنان با این قیمت‌ها چگونه سر از سایپا درآورده‌اند. ما هم هفت هشت بازی به پایان لیگ به این تیم آمدیم و فرصتی برای تغییرات نداشتیم.

 

کمالوند در پایان این بحث دوباره بحث گلر را پیش کشید و گفت: اما همانطور که گفتم اتفاقات عجیبی می‌افتد. من به گلرم می‌گویم بپر این طرف، می‌پرد آن طرف و بعد در پاسخ به سوال دیگری فرضیه دیگری را مطرح کرد و گفت: انشالله اینطور که شما می‌گویید نباشد اما من فکر می‌کنم از دیروز احساس می‌کنم از بیرون مجموعه یک سری آدم‌ها یک کارهایی می‌کنند، انشالله که ممن اشتباه کنم.

 

کمالوند در این بین توضیح داده بود که تیم‌هایی که خودش می‌بندد بازیکنانی دارد که با آنها آشناست اما در سایپا اینطور نیست. او جمله دیگری هم درباره این مسئله به زبان آورد و گفت:  در ۲۴-۲۵ سالی که در فوتبال بودم چنین چیزی را ندیدم.

 

صحبت‌های کمالوند در شرایطی مطرح می‌شود که سایپا با شکست در مسابقه امروز شرایط کاملا نامناسبی در جدول دارد و با توجه به سه بازی دشوار باقی مانده کار بسیار سختی برای بقا در لیگ برتر خواهد داشت. آنها در صورت کسب هفت امتیاز در سه بازی باقی مانده حتما در رقابت‌ها باقی می‌مانند اما مسابقات آنها مقابل گل گهر، آلومینیوم و تراکتور سازی کارشان را برای بقا سخت کرده است اگرچه آنها تا روز آخر به بقا در رقابت‌های لیگ برتر امیدوار خواهند بود. صد البته صحبت‌های امروز کمالوند مسئله‌ی جدیدی در سایپاست که باید دید چه تاثیری روی این تیم خواهد گذاشت.

 

جالب اینکه کمالوند چند سال پیش پس از شکست مقابل استقلال انتقاد شدیدی علیه ملکی دروازه بان امروز تیمش کرده بود و گفته بود او را بخاطر بی جنبه بودن از تیم اخراج خواهد کرد. در زمانی که کمالوند سرمربی گسترش فولاد تبریز بود، او بعد از مسابقه در نشست خبری گفته بود ملکی که به جای فرناندو دخسوس درون دروازه تیمش قرار گرفته بود، با حرکات نمایشی به دنبال خودنمایی بوده و تمرکز کادرفنی را در جریان بازی گرفته است! حالا تاریخ برای کوروش ملکی اینبار در سایپا با کمالوند بعد از 5 فصل تکرار شده است!

 

 ***

 

منصوریان: روال فوتبال ما از دست فدراسیون خارج شده است/ سر و ته‌ام را بزنید، استقلالی‌ام

 

علیرضا منصوریان پس از شکست دو بر صفر آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی گفت: بازی خیلی خوب و باکیفیتی بود. من پس از بازی با گل گهر که در یک برنامه تلویزیونی آن را مرور خواهم کرد نمی‌خواستم درباره مسائل صحبت کنم اما احساس می‌کنم تصمیمات از دست فدراسیون خارج شده است.

 

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک افزود: این درد روی بدن ما هست و فکر می‌کنند حق آلومینیوم را در اولین سال حضورش در لیگ برتر بخورند. حساب کار بعضی تیم‌ها باید دست خودشان بیاید تا فکر نکنند می‌توانند قلدری کنند. روال کار از دست فدراسیون خارج شده است.

 

او ادامه داد: وقتی مقابل پرسپولیس بازی می‌کنید باید نترسید و اعتماد به نفس داشته باشید. ما در نیمه اول مقابل تیمی که تشنه برد است. بازی را واگذار کردیم اما در نیمه دوم متوجه شدند که تفاوتی بین آنها و پرسپولیس نیست.

 

منصوریان با اشاره به اشتباهات فردی بازیکنان آلومینیوم تاکید کرد: اگر حامد پاکدل دقت می‌کرد می‌توانستیم به گل برسیم. به لحاظ فیزیکی تیم خوبی هستیم و پرسپولیس را تحت فشار گذاشتیم. تیمی که صدرنشین است قطعاً تیم خوبی است و آنها به خوبی گل رسیدند و آن را حفظ کردند. ما در نیمه دوم موقعیت گلی به آنها ندادیم اما دیر بود.

 

وی درباره عملکرد آلومینیوم ادامه داد: طبیعی بود تیمی که سال اول حضورش در لیگ است دنبال ثبات خودش باشد که ما به آن رسیدیم. ما هنوز سیر نشدیم و سعی خواهیم کرد در سه بازی آینده عملکرد خوبی داشته باشیم. در کنار این سه بازی باید در جام حذفی باید برابر تیم امیر قلعه نویی و گل گهر قرار گیریم.

 

منصوریان یادآور شد: از عملکرد تیمم راضی هستم. ما قبل از بازی با گل گهر باختی نداشتیم اما وقتی مقابل تیم‌های خوب بازی می‌کنیم باید دقت بیشتری داشته باشیم. در مجموع از بازیکنانم راضی هستم و به تیم حریف و کادر فنی اش تبریک می گویم.

 

منصوریان در ادامه درباره درگیری اش با کنعانی زادگان گفت: برای من فوتبال به هر قیمتی ارزشمند نیست که دوستی ۲۰ ساله خودم را با یحیی و باقری را بهم بزنم. تجربه آن را به دست آوردم و نمی‌خواهم فردا خجالت زده شوم. من با کنعانی زادگان خیلی وقت بود حرفی نزده بودم. امروز در گوشم درد دلش را گفت و من هم گلایه‌هایم را گفتم. فوتبال و دوستی ارزش زیادی دارد. برخی‌ها همه چیز را در نتیجه فوتبال می‌بینند. من همه چیز و اتفاقات را در فوتبال و زمانی که در استقلال دیدم. ما هفته بعد بازی داریم.

 

او که سابقه مربیگری استقلال را دارد درباره شرایط این تیم در آستانه جام حذفی گفت: با استقلال بازی کردیم و تنها یک موقعیت به آنها دادیم که آن هم هنوز مشخص نیست آفساید بوده یا خیر. من خودم ۱۶ دربی بازی کردم. دربی متفاوت است. دربی ۷۶ را همه می‌گفتند ما بازنده می‌شویم اما ما تا دقیقه ۲۶، سه هیچ جلو بودیم. یک بار هم با ناصر حجازی و با ستاره‌هایی که داشتیم باختیم. به نظرم این بازی یکی از قشنگ‌ترین دربی‌ها و هیجان انگیز ترین آنها خواهد بود.

 

منصوریان در اظهار نظری عجیب تاکید کرد: خالی بودن استادیوم یکی از عوامل زیبایی این بازی خواهد بود. ما توانایی استفاده از اینستاگرام را نداریم. ما نمی‌دانیم اینستاگرام چیست و فقط از آن توهین کردن را یاد گرفتیم. استقلال دو جین بازیکن خوب دارد. ۳-۲ بازیکن فراتر از آسیا دارد که یکی از آنها قایدی است که می‌تواند بازی را عوض کند. می‌تواند دربی جذابی شود و البته می‌تواند دربی خطرناکی شود.

 

او درباره علاقه اش به استقلال نیز صحبت کرد و گفت: شما هر کاری کنید قلب من آبی است و من بدهکار این تیم هستم. بدهکار این تیم هستم و من با استقلال به هر چیزی که خواستم رسیدیم. بازی سختی است و امیدوارم برنده این بازی استقلال باشد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------