ایتالیا- آرژانتین؛ سوپرجام ملی در راه است؟



دیدار تیم ملی ایتالیا و آرژانتین،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
بر اساس ادعای نشریه اوله آرژانتین ممکن است دیدار سوپر جام ملی بین دو تیم ایتالیا و آرژانتین برگزار شود.

به گزارش ورزش سه، تنها چند ساعت بعد از اینکه آرژانتین در فینال رقابت های کوپا آمه ریکا بر برزیل غلبه کرد، ایتالیا نیز در مسابقه فینال یورو مقابل انگلیس به پیروزی رسید تا هر دو تیم جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

 

اما اکنون نشریه اوله آرژانتین در گزارشی مدعی شده که امکان برگزاری بازی سوپرجام ملی بین دو تیم ایتالیا و آرژانتین در سال 2022 وجود دارد؛ این در حالی است که رقابت های جام کنفدراسیون ها نیز برگزار نمی‌شود و این موضوع نیز می‌تواند به شکل گرفتن این مسابقه کمک کند.

 

در واقع ایده این است که مسابقه بین دو تیم ایتالیا و آرژانتین در ورزشگاه دیه‌گو آرماندو مارادونا برگزار شود؛ البته وسواسی وجود ندارد که این بازی در بوینس آیرس آرژانتین برگزار شود یا ناپل ایتالیا. در حال حاضر یوفا و هیئت برگزار کننده رقابت ها در آمریکای جنوبی در حال مذاکره برای برگزاری این مسابقه هستند، اگرچه که تقویم شلوغ بازی ها می تواند یک مانع بزرگ در راه انجام این جدال جذاب باشد.

 

گفتنی است که آرژانتین و ایتالیا کشورهایی هستند که با دوران حرفه‌ای مارادونا عجین بوده اند؛ اسطوره فقید فوتبال آرژانتین با این کشور قهرمان جام جهانی شد و در سمت مقابل اسطوره بی بدیل باشگاه ناپولی ایتالیا نیز محسوب می‌شود و این مسابقه می تواند بهانه ای جذاب هم برای بزرگداشت مارادونا باشد که چند ماه پیش در سن 60 سالگی درگذشت.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------