جنجال بی سابقه در رئال مادرید؛ حرف های باورنکردنی پرز در مورد رائول و کاسیاس



فلورنتینو پرز،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
انتشار یک فایل صوتی قدیمی از فلورنتینو پرز رئیس رئال مادرید باعث جنجال و حواشی زیادی شده و در رئال معتقدند توطئه ای علیه این باشگاه صورت گرفته است.

به گزارش ورزش سه، لو رفتن یک فایل صوتی منتسب به فلورنتینو پرز رئیس رئال که مربوط به سال 2006 است برای او و باشگاه رئال مادرید حاشیه ساز شده است.

 

فایل صوتی مربوط به زمانی است که پرز در آستانه استعفا از سمت خود به عنوان رئیس رئال بود. او پس از یک دوره شش ساله که رئال دو لالیگا و یک لیگ قهرمانان را فتح کرد، به دلیل استمرار نتایج ضعیف و سه فصل بدون جام مجبور به استعفا شد و انتخابات زودهنگام به انجام رسید. رامون کالدرون بود که در انتخابات پیروز شد و تا 2009 رئیس رئال مادرید باقی ماند اما به دلیل تقلب، انتخابات مجدد برگزار شد و پرز پس از سه سال به ریاست بازگشت و هنوز بر مسند کار باقی مانده است.

 

در این فایل صوتی منتشر شده در ال کنفیدنسیال، پرز به انتقاد شدید از چند بازیکن رئال به خصوص ایکر کاسیاس و رائول گونزالس می پردازد.

 

دو بازیکنی که در آن مقطع از مهره های ثابت و غیر قابل انکار رئال بودند پرز در مورد کاسیاس می گوید:« او لیاقت دروازه بانی رئال را ندارد و نباید گلر تیم باشد. حساب کردن روی او اشتباه بزرگی بود. کاسیاس کلاه بزرگی بود که بر سر رئال رفت و رائول نیز دومین کلاهبرداری است که شایستگی پوشیدن پیراهن رئال را ندارد. رائول بازیکن بدی است و فکر می کند باشگاه متعلق به اوست. او یک پیراهن هم نمی فروخت.

 

رائول ارزش رسانه ای ندارد و حتی یک پیراهن هم نمی فروشد. رائول واقعا بد است. او اعتقاد دارد خود رئال مادرید است، هم خودش و هم مدیربرنامه اش. رائول یکی از بزرگ ترین دلایلی است که رئال مادرید را ترک کردم. او مقصر اصلی است. رائول در حال نابود کردن رئال مادرید است. او پسر بد و وحشتناکی است.»

 

پرز در ادامه می گوید:« بازیکنان بسیار خودخواه هستند و اصلا نمی توان روی آنها حساب کرد. کسی که روی اینها حساب کند، اشتباه کرده است. من مجموعه ای از بازیکنان وحشتناک را در اختیار دارم.»

 

پرز در این قابل صوتی اما به دفاع و حمایت از زیدان و دیوید بکام می پردازد.

 

انتشار این فایل پس از 15 سال خشم باشگاه رئال را به دنبال داشته است. طبق گزارش آاس، در رئال معتقدند که انتشار این فایل به منظور لطمه زدن به حیثیت و اعتبار پرز بوده و علت اصلی آن به پروژه بزرگ سوپرلیگ مربوط می شود.

 

پرز رئیس این پروژه است که خیلی زود برگزاری اش منتفی شد. سه ماه پیش اعلام شد که سوپرلیگ اروپا از فصل بعد راه اندازی خواهد شد اما ابتدا شش باشگاه انگلیسی و سپس اتلتیکو، میلان و اینتر انصراف دادند تا تنها رئال، بارسا و یوونتوس در پروژه باقی بمانند.

 

هر سه باشگاه هنوز روی برگزاری سوپرلیگ اصرار دارند و یوفا به شدت علیه شان موضع گرفته و قصد تنبیه شان را نیز داشت که با حکم دادگاهی در سوئیس این جریمه منتفی شد.

در رئال معتقدند که توطئه ای علیه پرز و باشگاه رئال مادرید صورت گرفته و به طور جدی قصد پیگیری آن را دارند و احتمال شکایت رسمی باشگاه نیز بالاست.

 

در بیانیه فلورنتینو پرز و در واکنش به این قضیه آمده است:« حرف هایی که مخفیانه توسط دکتر خوزه آنتونیو آبیان ضبط شده و سال هاست او در سو استفاده از آنها ناموفق بوده، به شکل عجیبی در روزنامه ال کنفیدنسیال و پس از گذشت سال ها منتشر می شود.

انتشار این فایل آن هم پس از این سال ها به خاطر مشارکت من در شکل گیری سوپرلیگ اروپاست. این قضیه را در اختیار وکلایم گذاشته ام و در حال بررسی اقدامات احتمالی هستیم.»

 

پس از انتشار این بیانیه، ال کنفیدنسیال در وبسایت خود جزئیاتی بیشتر از فایل صوتی علیه ایکر کاسیاس را منتشر کرد:« در مورد کاسیاس مشخص شد که دروازه بانی دیگر بهتر از اوست. بدبخت قد کوتاه و این زمانی که همراه نامزدش است بیشتر به چشم می آید. او مثل یک بچه یا یک سگ عروسکی است.

 

شاید خیلی ها ندانند ولی من با او رابطه خوبی دارم و فکر می کنم اگر قدش کمی بلندتر بود می توانست دروازه بان فوق العاده ای باشد. بازی با بارسا را یادت است که 4-2 برنده شدیم؟ فردای همان بازی دیرتر در تمرینات حاضر شد. کسی که در برنابئو همه او را تشویق می کنند و خیلی بدشانس بود که من آن روز در تمرین بودم.»

 

بیانیه رسمی رئال مادرید و پرز بعد از انتشار فایل صوتی جنجالی رئیس لوس بلانکوس

باشگاه رئال مادرید با انتشار بیانیه‌ای خطاب به این فایل صوتی واکنش نشان داد. در این بیانیه آمده است: "حرف‌هایی که منتشر شده قابل قبول نیست. این صحبت‌ها به صورت مخفیانه و غیر مجاز توسط خوزه آنتونیو آبلان ضبط شده است. این کار توطئه علیه باشگاه است. باشگاه رئال مادرید به صورت قانونی این قضیه را پیگیری خواهد کرد."

 

همچنین پرز نیز در بیانیه‌ای جداگانه به این جنجال واکنش نشان داده است. در این بیانیه همچنین آمده است: "فایل صوتی ساختگی منتسب به بنده توسط آقای خوزه آنتونیو ابلان درست شده و سال‌هاست سعی دارد با این فایل از من اخاذی کند ولی موفق به این کار نشد. باعث تعجب است که روزنامه الکانفیدنشال بعد از سال‌ها امروز آن را دوباره جمع آوری کرده است. این صدا از کنار هم قرار گرفتن کلماتی که در مکالمه‌های طولانی مدت استفاده می‌کردم، ساخته شده است. حالا متوجه می‌ش.ک دلیل انتشار این صدا بعد از این همه سال مشارکت من در پروژه سوپرلیگ است، موضوع را به وکلایم خواهم سپرد."

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------