آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

اولیویه ژیرو به میلان پیوست/ اظهارات جدید لاپورتا درباره وضعیت تمدید قرارداد مسی



ژیرو،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
با تایید پائولو مالدینی، مهاجم فرانسوی چلسی به عضویت تیم میلان ایتالیا درآمد.

به گزارش ایسنا به نقل از تلگراف، اولیویه ژیرو مهاجم فرانسوی قرار است یک قرارداد دو ساله به ارزش سه میلیون یورو در هر فصل با نایب قهرمان سری آ امضا کند. این بازیکن برای امضای قرارداد خود امروز پنجشنبه وارد میلان ایتالیا شد.

 

مالدینی  مدیر باشگاه میلان گفت: ژیرو یک قهرمان است، نه تنها با تیم ملی، بلکه او کارهای بزرگی با چلسی انجام داده و قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده است. او یک بازیکن بسیار قابل اعتماد است و این همان چیزی است که ما بدنبال آن هستیم. ما یک تیم جوان داریم و به بازیکنانی با این تجربه نیاز داریم.

 

زلاتان ابراهیموویچ ستاره مهاجم میلان که ۳۹ ساله است، در ماه ژوئن در رم تحت عمل جراحی زانو قرار گرفت و برای شروع بازی های آینده در دسترس نیست.

 

ژیرو پس از شش فصل حضور در آرسنال در ژانویه ۲۰۱۸ به چلسی پیوست. او از مون پلیه وارد انگلیس شد و خودش را نشان داد. در انگلیس، بین چلسی و آرسنال او چهار جام حذفی و سه جام سوپرجام برنده شده است. او با چلسی قهرمان لیگ اروپا و لیگ قهرمانان اروپا نیز شد.

 

البته این در حالی است که میلان دوناروما دروازه بان خود را در فصل نقل و انتقالات از دست داد و این دروازه بان راهی تیم پاری سن ژرمن شد.

 

***

 

جدیدترین اظهارنظر لاپورتا درباره وضعیت تمدید قرارداد مسی

تسنیم نوشت: خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا که این روزها دغدغه اصلی‌اش تمدید قرارداد لیونل مسی و عمل به وعده انتخاباتی‌اش است، امروز (پنجشنبه) در مواجهه با خبرنگاران اسپانیایی که از او جویای وضعیت تمدید قرارداد لیونل مسی شدند، خیلی کوتاه گفت: «همه چیز به خوبی پیش می‌رود».

 

فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات اروپا هم از قطعی بودن تمدید قرارداد مسی 34 ساله خبر داد و اعلام کرد تنها چند روز زمان می‌برد تا روند امضای قرارداد برنده شش توپ با بارسلونا تکمیل شود.

 

روز گذشته سایت «گل» مدعی شده بود که این فوق‌ستاره آرژانتینی در آستانه عقد قرارداد پنج ساله جدیدی با بارسلوناست و حتی حاضر شده که حقوقش را به میزان 50 درصد کاهش دهد.

 

مسی حدود دو هفته است که قراردادش با بارسلونا به پایان رسیده است و پس از 21 سال حضور در این باشگاه، حالا بازیکن آزاد به شمار می‌آید.

 

او تاکنون 34 جام مختلف را با آبی‌‌واناری‌ها کسب کرده که از آن جمله می‌توان به 10 قهرمانی در لالیگا و چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا اشاره کرد.

 

این مهاجم آرژانتینی تاکنون در 778 بازی برای بارسلونا به میدان رفته و 672 گل به ثمر رسانده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------