غفوری: خدا را شکر امسال هم پرسپولیس را بردیم/ فرزاد مجیدی: چند داور مثل فغانی داشتیم استقلال قهرمان می‌شد



وریا غفوری،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: در جام حذفی هر تیمی بازی کند محتاط است و باید مراقب باشد گل نخورد.

به گزارش فارس، وریا غفوری پس از برد استقلال در دربی 96 اظهار داشت: خداراشکر توانستیم بازی را ببریم. بازی حساسی بود. توانستیم به مرحله بعدی برسیم و تمام تمرکزمان روی بازی‌های بعدی است.

 

کاپیتان استقلال در مورد اینکه این تیم به بردن پرسپولیس در جام حذفی عادت کرده، گفت: خداراشکر سال قبل هم بردیم. این بازی حیثیتی است. 

 

وی در مورد اینکه بازی کسل کننده بود و آیا از آن لذت بردند، عنوان کرد: نه، در چند سال همینطور است. در بازی‌های انجام شده همیشه نتیجه اینطور بوده، در جام حذفی هر تیمی بازی کند محتاط است و باید مراقب باشد گل نخورد.

 

***

 

مرادی: قول داده بودم ورزشگاه را منفجر کنم/ فغانی جنتلمن است

بابک مرادی پس از برتری استقلال مقابل پرسپولیس در ضربات پنالتی دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اظهار داشت: خدا را شکر بازی را بردیم و آن را به هواداران مان تبریک می‌گویم. 

 

وی درباره قضاوت علیرضا فغانی توضیح داد: صادقانه بگویم عالی بود. یک آدم جنتلمن و یک داور بین‌الملی. به وی تبریک می‌گویم.

 

بازیکن استقلال درباره دبل کردن مقابل پرسپولیس در جام حذفی گفت: خدا را شکر. به هواداران تبریک می‌گویم. ان شاءالله همیشه خوشحال باشند.

 

مرادی درباره اینکه آیا به شادی پس از گلزنی‌اش فکر کرده بود یا ناگهانی و خودجوش این کار را انجام داد، گفت: این خوشحالی ناگهانی و خودجوش بود. خیلی خوشحال شدم. به هواداران قول داده بودم ورزشگاه را منفجر کنم و دوست داشتم در جریان بازی گل بزنم اما خدا را شکر در پنالتی گل زدم. خدا را شکر این مسابقه را بردیم و باز هم به هواداران تبریک می‌گویم. گل خود و پنالتی‌ام را به هواداران استقلال و تقدیم می‌کنم و امیدوارم دوست خوبم قائم اسلامی‌‌خواه هرچه سریع تر خوب شود و خیلی زود به میادین فوتبال بازگردد.

 

***

 

یزدانی: دو سال در استقلال سختی زیادی کشیدم/ شاید آخر فصل جدا شدم

سیاوش یزدانی پس از برتری استقلال در دربی 96 اظهار داشت: ابتدا به هواداران مان تبریک می‌گویم، این کمترین هدیه‌ای بود که می‌توانستیم به آنها بدهیم. دو تیم قدرتمند با هم بازی داشتند و خوشحالم که بازی را بردیم. 

 

وی ادامه داد: دوست دارم در این چند بازی آخر نیز هدیه خوبی به هواداران بدهم و دینم را ادا کنم.

 

مدافع استقلال در مورد اینکه شرایط خوبی در این فصل داشته، عنوان کرد: اوایل که به استقلال آمدم با مشکلات زیادی از لحاظ پزشکی روبرو شدم و دوست دارم  با ادامه روند فعلی با خاظره خوبی از این تیم جدا شوم.

 

یزدانی در پاسخ به این سوال که با این صحبت‌ها احتمال دارد از استقلال جدا شود، گفت: نمی‌دانم، شاید. هواداران درک کنند که در این دو سال خیلی سختی کشیدم. دوست دارم آنها بدانند که منِ سیاوش یزدانی چقدر در این دو سال پول گرفتم و چه شرایطی دارم.

 

***

 

قائدی: ماندنم در استقلال به باشگاه بستگی دارد/ دنبال پاداش نیستیم

مهدی قائدی بعد از برد استقلال در دربی 96، عنوان کرد: خدا را شکر می‌کنم که بازی خوبی بود.

 

بازیکن استقلال درباره اینکه در خصوص صحنه‌ای صحبت کنید که نزدیک بود گل بزنید، گفت: کدام صحنه؟ صحنه گلزنی زیاد داشتیم.

 

وی درباره اینکه در صحنه‌ای سیامک نعمتی توپ را از دروازه بیرون کشید، عنوان کرد: پای من در چمن گیر کرد و یک صدم ثانیه دیر رسیدم.

 

قائدی همچنین در پاسخ به سوال خبرنگاری که درباره پنالتی بازی امشب پرسید، یادآور شد: مگر در پنالتی نبردیم؟ شما پرسپولیسی هستید و این حرف‌ها را می‌گویید. دنبال چه چیزی هستید.

 

بازیکن استقلال درباره اینکه گفته شده به شما پاداش داده خواهد شد، خاطرنشان کرد: ما دنبال پاداش نیستیم، ما فقط به دنبال شاد کردن دل هواداران هستیم.

 

وی در پاسخ به این سوال که آیا سال بعد در استقلال می‌ماند، گفت: توکل بر خدا. من گفته‌ام شرایطم در استقلال به باشگاه بستگی دارد. هر تصمیمی آنها بگیرند من مجبورم انجام دهم.

 

***

 

اسماعیلی: خیلی ها می خواهند استقلال را زمین بزنند

فرشید اسماعیلی پس از پایان بازی استقلال مقابل پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اظهار داشت: من صحبتی نمی‌کنم. فقط می‌توانم بگویم خیلی‌ها می‌خواهند استقلال را زمین بزنند.

 

عبداللهی: اسماعیلی درباره زمین زدن استقلال نظرش را گفته است/ مجیدی به موقع صحبت می‌کند

نصرالله عبدالهی، سرپرست تیم فوتبال استقلال پس از برتری آبی‌پوشان در دربی 96 گفت: بچه‌ها خیلی زحمت کشیدند و حق‌شان بود که پیروز شوند.

 

وی در خصوص اینکه آیا کسانی که به بازیکنان وعده پاداش داده بودند این پاداش را پرداخت خواهند کرد یا نه و آیا برای پرداخت آن به رختکن آمدند، گفت: بله پاداش می‌دهند، اما کسی داخل رختکن نیامد و اگر کسی بخواهد کمک کند، بیرون این کار را انجام می‌دهد.

 

سرپرست تیم فوتبال استقلال در واکنش به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه فرهاد مجیدی اعلام کرده به زودی درباره خیلی مسائل و مشکلات در استقلال صحبت خواهد کرد و اینکه این مشکلات چیست که تمام نمی‌شود، خاطرنشان کرد: مگر نگفته صحبت ندارد؟ به موقع صحبت می‌کند و همه چیز را می‌گوید.

 

عبداللهی همچنین در خصوص صحبت‌های فرشید اسماعیلی که گفته خیلی‌ها می‌خواهند این تیم را زمین بزنند، گفت: نظرش را گفته و نظرش محترم است. بعدها صحبت می‌کنند و اگر حرفی هست، می‌گویند.

 

***

 

فرزاد مجیدی: اگر چند داور مثل فغانی داشتیم استقلال با ۱۰ اختلاف امتیاز قهرمان لیگ می‌شد

فرزاد مجیدی پس از پیروزی استقلال مقابل پرسپولیس در جام حذفی گفت: به همه هواداران‌مان تبریک می‌گویم. چند ماه پیش گفته بودم که چند ماه دیگر با پرسپولیس بازی داریم، الان هم به جرأت می‌گویم در بازی قبلی با اتفاقاتی که افتاد حق‌مان باخت نبود. به هر حال فوتبال است و یک روز می‌بری و یک روز می‌بازی. امیدوارم هواداران واقعی استقلال از ما راضی باشند. به آنها تبریک می‌گویم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

 

وی در ادامه حاضر به پاسخگویی درباره درگیری رشید مظاهری با یک فردی که در جایگاه ویژه نشسته بود نشد و درباره قضاوت علیرضا فغانی توضیح داد: اگر مثل فغانی چهار، پنج تا دیگر داشتیم الان استقلال با 10 امتیاز اختلاف صدر جدول و قهرمان لیگ برتر بود. واقعاً فراتر از آسیاست و به او تبریک می‌گویم.

 

مدیر اجرایی استقلال درباره اینکه شانس قهرمانی این تیم در جام حذفی را چقدر می‌داند، گفت: تلاش‌مان را می‌کنیم و باید ببینیم تقدیر چگونه خواهد بود.

 

مجیدی در واکنش به این موضوع که 120 دقیقه روی سکوها فریاد زده است، عنوان کرد: این کمترین کار برای هواداران است. باید به هواداران انرژی بدهیم. از آنها انرژی مثبت می‌گیریم و وظیفه ماست.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------