انتشار بخشی دیگر از فایل صوتی رئیس باشگاه رئال مادرید با توهین به فیگو و گوتی



توهین پرز به فیگو و گوتی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
در بخشی دیگر از فایل صوتی شنود شده از رئیس باشگاه رئال مادرید مشخص شده که او علیه دو تن دیگر از بازیکن سابق این باشگاه صحبت کرده است.

به گزارش تسنیم، جنگ روانی که نشریه کنفیدنسیال علیه فلورنتینو پرس رئیس باشگاه رئال مادرید به راه انداخته هر روز او را بیش از پیش تحت فشار قرار می‌‌دهد.

 

نشریه اسپانیایی فایل صوتی متعلق به پرس در سال 2006 را به دست آورده است که در آن رئیس باتجربه کهکشانی‌ها اظهاراتی علیه ستاره‌ها و  مربیان پیشین این تیم عنوان می‌کند که این موضوع بازتاب گسترده‌ای داشته است.

 

پس از انتشار دو بخش از این فایل صوتی که در آنها پرس علیه ایکر کاسیاس، رائول گونزالس، کریستیانو رونالدو و ژوزه مورینیو صحبت کرده، در سومین بخش از فایل صوتی شنود شده از رئیس رئال مادرید در پایان دوره اول ریاست او در این باشگاه، مشخص می‌شود که او نسبت به دو تن دیگر از ستاره‌های این باشگاه، لوئیز فیگو و گوتی هرناندس هم نظر مثبتی ندارد.

 

پرس در بخشی از این فایل صوتی از دست جانشین خود رامون کالدرون به خاطر تمدید قرارداد گوتی عصبانی است، هر چند این بازیکن یک سال پس از بازگشت پرس به مسند ریاست باشگاه رئال مادرید در سال 2009 از این تیم جدا می‌شود.

 

پرس درباره گوتی می‌گوید: «گوتی که یک الاغ است. او مانند یک بز می‌ماند. او بدترین دشمن خودش است. سِر ( شبکه رادیویی اسپانیایی) می‌خواست یک احمق را استخدام کند، می‌‌توانست به خوبی از او استفاده کند. بله او یک آدم غیرعادی است. کوپه (دیگر شبکه رادیویی اسپانیا) هم همینطور است. او اما هر دوی آنها را در خماری گذاشت. او نخواهد رفت.»

 

پرس در بخش جدید منتشر شده از فایل صوتی‌اش درباره فیگو جملات تند‌تری علیه هافبک پرتغالی پیشین کهکشانی‌ها عنوان می‌کند و می‌گوید: «در رختکن تیم، کسی که رختکن را نابود می‌کند، فیگو است. در آنجا بهترین بازیکن بدون شک زیدان است. فیگو یک حرامزاده است. رائول هم مانند اوست. این دو نفر بدترین‌های تیم هستند.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------