بازیکنان استقلال تمرین را تحریم کردند/ دانشگر : مددی در استقلال کاره‌ای نیست



تمرین تیم استقلال،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
بازیکنان تیم فوتبال استقلال باوجود حضور در زمین چمن مجموعه ورزشی انقلاب از انجام تمرین امتناع کردند.

به گزارش فارس، در شرایطی که قرار بود تمرین امروز تیم فوتبال استقلال از ساعت 19 در زمین مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شود اما بازیکنان این تیم به دلیل شرایط موجود و عدم پرداخت مطالبات حاضر به برگزاری تمرین نشدند.

 

* بیش از شروع تمرین فرهاد مجیدی بازیکنان را دور هم جمع کرد و برای دقایقی با آنها به گفت‌وگو پرداخت. سرمربی استقلال هم وقتی صحبت‌های کاپیتان و دیگر بازیکنان این تیم را شنید با آنها همراه شد و سپس نزد خبرنگاران رسانه‌های گروهی آمد تا با آنها به صحبت بپردازد.

 

* پندار توفیقی و سلطانی معاونان اسبق استقلال به همراه علی نامداری مشاور پیشین هیأت مدیره این باشگاه امروز در محل تمرین آبی‌پوشان حضور داشتند. همچنین کامیار کاردار پیشکسوت این تیم هم در محل تمرین استقلال حاضر شد و برای دقایقی با کادر فنی این تیم به صحبت پرداخت.

 

* حدود 200 نفر از تماشاگران تیم استقلال در محل تمرین این تیم حضور پیدا کرده و البته نسبت به احمد مددی موضع‌گیری کردند. آنها در طول برگزاری تمرین علیه مددی شعار داده و البته به مهدی علی‌نژاد معاون وزیر ورزش و جوانان اعتراض کردند.

 

* اظهارنظر محمد دانشگر پیرامون شکایت مددی از فرشید اسماعیلی در دادگاه باعث تعجب خبرنگاران حاضر در تمرین امروز آبی‌پوشان شد.

 

* هنگامی که بازیکنان استقلال مشغول صحبت با رسانه‌ها درباره مشکلات مالی بودند سرمربی تیم استقلال با دیگر بازیکنان این تیم در وسط زمین چمن صحبت کرد. 

 

* به گفته فرهاد مجیدی شیخ دیاباته حدود 600 هزار دلار از باشگاه استقلال طلبکار است و همین موضوع باعث شد تا هواداران حاضر در تمرین استقلال در مورد جدایی این بازیکن صحبت کنند. آنها ضمن نگرانی از مطالبات دیاباته از اعضای کادر فنی تیم استقلال خواستند به هر شکل ممکن این بازیکن حفظ شود.

 

* هرج و مرج بیرون از محل تمرین تیم استقلال باعث به وجود آمدن  مشکل در تردد این تیم شد و در نهایت فرزاد مجیدی از تماشاگران خواست تا به هر شکل ممکن محل تمرین را ترک کنند.

 

* تیم فوتبال استقلال روز سه‌شنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف نفت مسجدسلیمان خواهد رفت و در صورتی که آبی‌پوشان فردا تمرین کنند تنها با یک جلسه تمرین ریکاوری و یک تمرین سبک پیش از بازی مقابل شاگردان محمود فکری قرار خواهند گرفت.

 

***

 

دانشگر: مددی در استقلال کاره‌ای نیست 

محمد دانشگر در حاشیه تمرین امروز استقلال اظهار داشت:‌ مشکلاتی وجود دارد که ما و سرمربی تیم چند ماه است می‌گوییم اما متاسفانه اتفاقی نیفتاد. به خاطر هواداران تمرین و بازی می کنیم اما نگران آینده تیم هستیم. 45 روز دیگر با الهلال بازی داریم و بازیکنانی هم که قراردادشان تمام می‌شود 14 روز بیشتر وقت ندارند و باید قرارداد ببندند.

 

وی در مورد دریافتی بازیکنان استقلال گفت: همه کم گرفته ایم. دو سوم تیم زیر 40 درصد گرفته و این خیلی بد است. اگر قرارداد بازیکنان تمدید نشود اسمشان برای لیگ قهرمانان آسیا رد نمی شود.

 

مدافع استقلال در مورد پرداخت پاداش‌های قبل از دربی عنوان کرد: از باشگاه هیچ چیز نبوده، خدا پدر فرهاد مجیدی را بیامرزد که به بچه‌ها پاداش می دهد روزی ما بگذرد. نمی‌دانم مشکل ما چیست. کسانی که در این تیم زحمت می‌کشند، می‌روند. دلیل رفتن نامداری و عبدیان را نمی‌دانم. این دو سال گذشته باعث شدند برای اولین سال بازیکنان استقلال جای نروند و بمانند. آن‌ها خیلی زحمت کشیدند. 

 

دانشگر در مورد اینکه آیا با مددی صحبت کرده، گفت: با او اصلا نمی‌شود صحبت کرد. مددی نتوانسته فرشید اسماعیلی را به کمیته انضباطی ببرد؛ او رفته دادگاه و شکایت بازیکن تیم را کرده است. یعنی فرشید به دلیل بی احترامی شاکی خصوصی دارد! مددی می تواند او را بگیرد!

 

وی در مورد اینکه گفته می‌ شود قرار است آخر فصل جدا شود و با یک تیم شهرستانی هم پیش قرارداد امضا کرده و بحث تراکتور نیز مطرح است، اظهار داشت: نه، تراکتور تیم خیلی بزرگی است اما تا به حال واقعا با هیچ تیمی مذاکره نکرده ام. تراکتور هم پیشنهادی نداده است. این ها برای فضای مجازی است.

 

دانشگر تصریح کرد: واقعا زور دارد. تیم به خوبی نتیجه می‌گیرد و مربی تیم هم زحمت می‌کشد. تیم برده اما مدیر عامل یا از اعضای هیات مدیره، یک نفر نیامده تبریک بگوید. تبریک نگویند ولی می توانند حداقل یک پاداش بدهند. هر تیمی باشد می‌گویند این بازی را ببرید پاداش می‌دهیم. حالا که ما دربی را بردیم جای خود دارد. این روند خیلی بد است. من اگر جای مددی بودم خدایی می رفتم. وقتی هیچ کس تو را نمی خواهد برای چه ایستاده‌ای؟ بیا و بگو چرا مانده‌ای؟

 

مدافع استقلال در مورد اینکه ممکن است مددی از او شکایت کند، گفت: شکایت کند. فردا هم اگر ان‌شاالله قهرمان جام حذفی شویم می گوید در مدیریت من جام گرفتید و آن موقع نعوذباالله خدا هم نمی‌تواند...

 

***

 

قائدی: شاید ناراحت هستند که دربی را بردیم/ پول نه؛ فقط احترام می خواهیم
مهدی قائدی در حاشیه تمرین امروز استقلال و در خصوص اعتصاب بازیکنان این تیم اظهار داشت: حرف همه بازیکنان تیم یکی است. واقعا با روحیه خیلی بدی امروز سر تمرین آمدیم. به یک تبریک و احترام نیاز داشتیم. دو هفته پیش با ما صحبت کردند و گفتند مشکلات را حل می‌کنیم اما الان بحثمان پول نیست. فقط امکانات و احترام می‌خواستیم. 

 

وی افزود: احترام مساله کوچکی بود که می‌توانستند برای ما انجام بدهند. انقدر همه ناراحت بودند که تصمیم گرفتیم امروز تمرین نکنیم و الان هم بهترین موقع برای این کار بود. انگار ناراحت هستند که دربی یا بازی های دیگر را می بریم.نمی دانم چه بگویم. واقعا برای تیم بزرگ استقلال عجیب است.

 

مهاجم استقلال تصریح کرد: استقلال این همه هوادار دارد. حداقل به احترام هواداران تبریک می گفتید. اصلا به هواداران تبریک می‌گفتید نه به ما.

 

قائدی در مورد موضوع ترنسفر خودش و اینکه مجیدی اعلام کرده جلوی پیشرفت او را نخواهد گرفت، عنوان کرد: این بی احترامی ها را که می‌بینیم نمی‌دانیم چگونه باید جبران شود. واقعا همه به عشق هواداران و نام استقلال تمرین و بازی می‌کنیم. اگر یک تیم دیگر بودیم اصلا این اتفاقات نمی‌افتاد. برای باشگاه بزرگ استقلال زشت است. من هم خانواده و همسر دارم و باید به فکر آینده‌ام باشم. شغل دومی نداریم که پولی در بیاوریم.

 

وی افزود: جوانترهای تیم قراردادشان پایین تر است. قرداد امسال من 900 میلیون تومان است و همه می‌دانند. ولی بچه‌هایی که 50 یا 100 میلیون تومان قراردادشان است و هرروز از کرج می‌آیند و می‌روند، واقعا دلم برایشان می‌سوزد. مگر آن‌ها چند درصد می خواهند؟ کلا می خواهند 5 درصد 5 درصد بدهند و بعد بگویند ما پول دادیم به سر تمرین بیایید.

 

مهاجم استقلال در مورد اینکه چقدر از قراردادش را دریافت کرده با توجه به اینکه اعلام شده قراردادش را به موقع پرداخت کرده‌اند تا فسخ نکند، اظهار داشت: اگر سال گذشته را هم حساب کنم هنوز به این باشگاه بدهکارم. 900 میلیون چیزی نیست. بحث من پول نیست. خیلی قول داده‌اند. بحث احترام است. واقعا تیم ما گناه دارد. الان در بهترین شرایطیم و بهترین فوتبال را بازی می‌کنیم. 40 روز دیگر با الهلال بازی سختی داریم. قرارداد چند بازیکن 15 تا 20 روز دیگر تمام می‌شود. بازیکن شادی نتوانیم بگیریم. حداقل تمدید کنند.

 

قائدی در مورد اینکه آیا با استراماچونی و الغرافه صحبت کرده، گفت: نه با من که صحبتی نشده اما پیشنهاداتی از اروپا و قطر داشتم. اما تصمیم آخر را باشگاه می‌گیرد. آینده من در دستان باشگاه است و امیدوارم تصمیم خوبی بگیرند.

 

وی در مورد اینکه دوست دارد در چه لیگی بازی کند، گفت: لطفا این صحبت‌ها را مطرح نکنید.

 

***


مطهری: مشکل ما پول نیست، احترام می‌خواهیم

ارسلان مطهری در حاشیه تمرین استقلال در پاسخ به سوال خبرنگار فارس در مورد تمرین نکردن تیم و اینکه این تصمیم جواب می‌دهد یا نه، گفت:  آنقدر فشار روی ما گذاشته‌اند که برخلاف میل باطنی‌مان تمرین نکنیم. یعنی چه، شما برای ما احترام قائل نیستید، اصلا بیایند بگویند اصلا پول نداریم، تا آخر فصل پول نمی خواهیم ما نوکر هوادار هم هستیم. بحث ما پول نیست احترام می‌خواهیم.

 

وی افزود: مشکل  فقط پول نیست. چند بازی داریم نتیجه می‌گیریم و تیم به شرایط ایده آل رسیده است. دیگر چه می‌خواهید؟ 

 

مطهری ادامه داد: ما می دویم که هواداران را خوشحال کنیم و نتیجه بگیریم. بعد از آن طرف کارشکنی، کارشکنی و...؛  اکنون 8-9 و 10 بازیکن استقلال قراردادشان رو به اتمام است. من هم یکی از آنها هستم. با این شرایط خود هوادار می گوید که تمدید نکن! من خودم هوادار بودم. بیرون زمین وقتی به بازیکن بی احترامی می‌شود یعنی به هوادار بی احترامی می‌شود. وقتی هوادار می گوید به بازیکن بی احترامی بشود انگار به من بی احترامی شده است. من به شخصه سر یک میز نمی‌نشینم که با این آقا ( مددی) برای تمدید قرارداد صحبت کنم. مطمئنا بقیه بازیکنان هم همین طور هستند. من اصلا به شخص کاری ندارم، آقای مددی کنار، هر کسی مدیرعامل استقلال باشد ، به کنار، ما از هیات مدیره پول نمی‌خواهیم البته پرداخت پول  وظیفه شان است اما قبل از پول احترام می خواهیم.

 

مهاجم استقلال در پاسخ به سوال خبرنگار فارس درمورد اینکه ملکیان چند هفته پیش در تمرین تیم حاضر شد و بعد از آن چه اتفاقی رخ داد، گفت: هیچ اتفاقی نیفتاد. او آمد صحبت کرد و گفت مبلغی می خواهیم به حسابتان واریز کنیم. تا الان اگر شما چیزی دیدید ما هم دیدیم. هیچ چیز تغییر نکرده و اگر بدتر شده که بهتر نشده است.

 

مطهری در مورد اینکه مشکل استقلال فرهاد مجیدی است یا آقایان مدیر، گفت: در این مورد نمی‌خواهم صحبت کنم. حق بازیکنان و هواداران بدهید. یکی از اصلی ترین دلخوشی ها این مردم فوتبال است ما پیروز می شویم یا تیم دیگری پیروز می شود مردم خوشحال می شوند  با شکست ما ناراحت می‌شوند، ما حق مان را می خواهیم. چیزی فراتر از حق‌مان نمی‌خواهیم.

 

وی در مورد اینکه وقتی مدیرعامل تغییر می کند بودجه‌ای به باشگاه تزریق می‌شود اما در استقلال این اتفاق رخ نداد و ظاهرا مدیران برای تخریب آمده اند؛ گفت: سوال شما حاشیه‌ای است و من جوابی برای سوال حاشیه‌ای ندارم. سوال تان درست است ذهن‌تان این سوال را دارد اما من و همه بازیکنان می‌گوییم وقتی آمدید تغییر ایجاد کنید اکنون چه تغییر ایجاد کردید؟  اگر شما تغییری دیدید ما هم دیدیم.

 

مطهری در مورد اینکه این وضعیت تا کجا ادامه پیدا خواهد کرد، گفت: ما هم همین را می گوییم تا کجا؟!

 

مهاجم استقلال درمورد اینکه پس فردا استقلال در میدان حاضر می شود، گفت: این تصمیم جمعی است. اگر بخواهیم بازی کنیم به عشق هواداران بازی می‌کنیم و برای آبروی خودمان.

 

***

 

شجاعیان: مدیرعامل موظف است آپشن قراردادها را پرداخت کند

داریوش شجاعیان پس از اعتصاب تمرین توسط بازیکنان استقلال در جمع خبرنگاران درباره اینکه احمد مددی مدعی شده برخی بازیکنان استقلال زیاده خواه هستند و نمی توانیم آفر قراردادهای آنها را پرداخت کنیم، اظهار داشت: چه کسی این قراردادها را بسته است؟ وقتی می‌بینید یک بازیکن می‌خواهد در قراردادش آپشن بگذارد بگویید نمی‌توانم آن را پرداخت کنم اما وقتی قرارداد را با آن آپشن می‌نویسی باید و موظف هستی پرداخت کنی.

 

وی ادامه داد: وقتی مددی با بازیکنان قرارداد نبسته است، همه را بیرون می فرستاد و بار دیگر یک نفر را می‌آورد و قرارداد 30-20 نفر را امضا کرده و می‌گفت اکنون قبول دارم. مگر این جوری می‌شود؟ مددی قبول کرده مدیرعامل این باشگاه باشد.

 

بازیکن استقلال درباره میزان دریافتی اش توضیح داد: خودم حدود 30 درصد قراردادم را گرفته‌ام اما بازیکنانی داریم که 12 و 18 درصد گرفته‌اند. البته بدون جریمه این مبلغ را دریافت کرده ام و اکنون 10 درصد جریمه شده ام که نمی‌دانم دلیلش چیست. مشکل ما بحث احترام است. هفت بازی نتیجه گرفته‌ایم، خوب بازی می‌کنیم و دربی را هم بردیم. مگر می‌شود دربی به این بزرگی را برده‌ایم اما مدیرعامل باشگاه به رختکن نیاید؟ و از بازیکنان تشکر نکند.

 

شجاعیان تصریح کرد: ظهر بازی بازیکن می‌خواهد به زمین برود و بازی کند اما می‌بیند نامه از کمیته انضباطی آمده است. آیا تمرکز بازیکن و برد تیم برای مددی مهم نیست.

 

***

 

اسماعیلی: آقای مدیرعامل نمی توانی پول بیاوری جمع کن برو!

فرشید اسماعیلی پس از اعتصاب در تمرین استقلال در جمع خبرنگاران درباره اینکه وضعیت مدیریت استقلال مانند همان مثالی شده که می‌گوید کف دست من مو نیست، آن را بکن، اظهار داشت: از رسانه‌ها ممنون هستم که به تمرین آمدند. واقعا بچه‌ها امروز صحبت‌های خوبی دارند. نه مدیرعامل داریم و نه هیات مدیره. تیم دربی را برده است اما تمرین تعطیل شده و وضعیت این است. کسی خوشحال نیست و بازیکن پنج ماه است پول نگرفته است. می‌گویم آقای مدیرعامل اگر نمی توانی پول بیاوری جمع کن و برو زیرا نه مردم شما را می‌خواهند و نه بازیکنان.

 

وی درباره اینکه مدیرعامل  استقلال مدعی است من فقط کار اجرایی می‌کنم و هیات مدیره باید پول بیاورد، گفت: هیات مدیره کیست؟ همان آقایی که چند روز قبل  آمد اینجا و قول داد و رفت؟ 

 

بازیکن استقلال درباره اینکه آن فرد اصغر ملکیان بود، گفت: وی را نمی‌شناسم. آن از ما بازیکنان بیشتر پیشنهاد داشت. درست نمی‌گویم؟ آپشن‌های خودش را می‌گفت.  

 

اسماعیلی درباره ماجرای احضارش به کمیته انضباطی استقلال عنوان کرد: باشگاه کمیته انضباطی نامه دارد. به من نامه زده اید اما به مردم می گویید نامه نزدم؟ سپس برود و در دادگاه به دلیل نشر اکاذیب از من شکایت کند؟ چه حرفی زده‌ام؟ مگر از وی می ترسم. چرا باید آینده منِ جوان دست یک نفر بیفتد که وقتی از فوتبال چیزی نمی داند برای من تصمیم بگیرد.

 

وی ادامه داد: تا الان 20 درصد جریمه شده ام. اصلا مهم نیست و 80 درصد دیگر هم جریمه کند. عارف غلامی رباط پاره کرد. من هم اکنون با این شرایط تمرین کنم، مصدوم می‌شوم.

 

بازیکن استقلال درباره اینکه مددی بعد از بازی با دربی از ورزشگاه خارج شد، تصریح کرد: مددی جرات نمی‌کند از بین مردم بیاید. او را نمی‌خواهند. منِ فرشید اسماعیلی اگر یک روز به درد استقلال نخورم، خودم می‌روم. این تیم برای من و شما نیست و برای مردم است. آنها گناه دارند. با مردم چنین کاری نکنید. 

 

اسماعیلی ادامه داد: درباره قراردادی هم که مددی می‌گوید، مدیرعامل قبلی بسته است باید بگویم؛ وقتی آمد گفت قرارداد را کم کنید اما قراردادی که بسته شده را نمی توان کم کرد. به همین دلیل مددی گفت چه کنم ؟ با خودش گفت بنشینم با بازیکنان صحبت کرده و آنها را عصبی کنم تا چیزی بگویند و جریمه‌شان کنم. در این باشگاه به جز جریمه کردن کار دیگری نداری؟ هر روز برای بازیکن نامه می‌آید. از این وضعیت خسته شدم. وقتی گوشی ‌ام را باز می‌کنم می‌بینم بار دیگر نامه باشگاه است. حتی ظهر بازی نامه می‌دهند.

 

وی اضافه کرد: اصلا برنامه شان این بود تا استقلال در دربی ببازد و فرهاد مجیدی را بردارند اما نقشه شان خراب و نقش بر آب  شد. 

 

بازیکن استقلال درباره احتمال شکایت مدیرعامل باشگاه از خودش توضیح داد: اصلا برای من مهم نیست. یک هفته قبل اینجا می‌آید و به بازیکن قول می‌دهد تا به وی پرداختی داشته باشد، اما شب بازی دربی که بازیکن باید تمرکز کند به هتل می آید یا روز قبلش سر تمرین می‌گوید می‌خواهیم به شما چک بدهیم. گفتیم پول نخواستیم، ما را رها کنید تا بازی را ببریم. چرا دنبال این هستید ذهن بچه‌ها را به هم بزنید.

 

اسماعیلی عنوان کرد: شش سال است در این تیم هستم. از داریوش شجاعیان بپرسید که آیا  نگفتم اینها قبل دربی پیدا می شوند. قبل از دربی می‌آیند و می‌خواهند ذهن بچه‌ها را به هم بزنند؟ از اینکه دربی را بردیم ناراحت هستند. 

 

وی درباره احتمال حضورش برای فصل آینده در لیگ ستارگان قطر گفت: فعلا که چیزی معلوم نیست ولی باید یک بحث کنم. قرارداد 9 بازیکن دیگر آخر فصل تمام است. دو هفته دیگر باید لیست بدهید و چگونه می‌خواهید با بازیکنی که 25 درصد پول گرفته تمدید کنید؟ آقای هوادار چه بگویم. دو روز دیگر اگر تمدید نکنیم می گویند بازیکن مقصر است اما از الان به فکر باشید.

 

***

 

مصطفوی: باید شرایط یک باشگاه معمولی برای استقلال فراهم شود/ اگر حق ما ضایع نمی شد صدرنشین لیگ بودیم

صالح مصطفوی در حاشیه تمرین استقلال اظهار داشت: اگر مدیران باشگاه برای هواداران احترامی قائلی هستند باید هرچه زودتر شرایطی فراهم کنند که این تیم هم بتواند بازیکنان و کادرش در شرایط معمولی برای باشگاه فعالیت کند. متاسفانه بعد از برد در دربی  این شرایط ایجاد می‌شود.  البته این وضعیت  و فشارها مدت‌هاست که روی این بازیکنان است. بازیکنان با غیرت و تعصب در 8-7  بازی از جان مایه گذاشتند و تیم را به نیمه‌نهایی جام حذفی بردند و در لیگ برتر هم نتایج خوبی کسب کردند و الان وقت جبران برای مسئولان است.

 

وی درمورد اینکه هواداران نگرانند که این وضعیت ممکن است روی هواداران تاثیربگذارد، گفت: بله ممکن است تاثیر بگذارد. 

 

مربی استقلال درمورد اینکه این تیم همیشه چنین شرایطی داشته  و تا کی این وضعیت ادامه دارد، عنوان کرد: هیچ وقت اینگونه نبوده است. این رامسئولان باید جواب بدهند. ما حالت پیمانکار هستیم و یک کارفرما داریم. مسئولیت خودمان را به بهترین شکل به گواه کارشناسان و نتایج انجام دادیم اما کارفرما به تعهدات خود عمل نکرده  و درهمه جای دنیا وقتی این وضعیت پیش بیاید کار می‌خوابد و اکنون هم کار خوابیده است.

 

مربی استقلال در مورد اینکه فرهاد مجیدی گفت اگر یک بازیکن از جمع تیم برود من جدا می‌شوم؛ گفت: بروید بگردید مسئول این اتفاقات چه کسی است؟ آیا بازیکنان و سرمربی تیم خواسته غیر معقولی دارند؟ آیا خواسته بازیکن غیر معقول است که 10 روز مانده به پایان لیگ دریافتی‌هایشان 10، 20- 30 درصد است. شاید برخی 60 درصد از قراردادشان را گرفته باشند اما فقط سه بازی تا پایان لیگ باقی مانده است. باشگاه قراردادی بسته است. یعنی چه؟ یعنی با بی تعهدی یکسری آدم بیایند و از هوادار و قدمت باشگاه خرج کنیم این افراد هم سر به زیر هستند و باشگاه را دوست دارند و با تمام توان کار می‌کنند اما این نمی‌شود که ما مجانی کار کنیم. آقایان جایی دیگر پز بدهند انگار ما اینجا برده هستیم.

 

وی در مورد اینکه خیلی راحت می‌گویید این اتفاقات ممکن است روی قهرمانی استقلال در جام حذفی تاثیربگذارد، خاطرنشان کرد: مسئولیت این موضوع با چه کسی است؟ این هوادار باید متوجه این مساله باشد. 

 

مربی استقلال در مورد اینکه هوادار حداقل یک جام می‌‌خواهد و از سرمربی انتظار دارد که بازیکنان را جمع کند، گفت: جواب عارف غلامی را چه کسی می‌دهد؟ اگر عارف بعد از جراحی نتواند بازی کند حق الان او را هم ندهند چه می شود؟

 

مصطفوی در مورد اینکه اگر تیم زودتر به این فرم ایده آل می رسید می‌توانست مدعی قهرمانی باشد، اظهار داشت: بارها گفتم کمیته انضباطی رفتم و در جاهای مختلف هم جواب دادم اگر در همان بازی های ذوب آهن و پرسپولیس در لیگ حق‌مان خورده نمی‌شد، الان مدعی اصلی قهرمانی بودیم. تمام عزیزان و کارشناسان  داوری این را گفتند. در بازی با آلومینیوم هم گل‌مان را مردود کردند. آنطوری علیه ما داوری کردند. اگر شرایط اینجوری نمی شد و  حق ما ضایع نمی شد، الان صدر جدول بودیم. محاسبه اش هم سخت نیست. بچه دوم دبستان هم این کار را می‌تواند انجام بدهد. دو امتیاز از آنها کم کن و 6 امتیاز هم به ما بده ما الان صدر جدول بودیم.

 

وی در مورد اینکه با این شرایط هوادار استقلال می‌تواند امیدوار به کسب یک جام قهرمانی باشد، اظهار داشت: ما که کار می‌کنیم هدفی جز این موضوع نداریم برای چی زحمت می‌کشیم؟ کادرفنی با 30 درصد دریافتی برای چه زحمت می‌کشد برای هوادار و برای  قهرمانی. قبل از دربی مگر این شرایط نبود؟ وقت گذاشتیم وکار کردیم و بازی خوبی هم در دربی ارایه کردیم و بردیم. اینکه حداکثر تلاش را می‌کنیم خللی در آن ایجاد نمی شود اما  مساله اصلی این ست که این طور نمیشود ادامه داد، که تلاش حداکثری بکنی و کارت را به نحو احسن انجام بدهی و کارفرمایت مسئولیتی در قبالت احساس نکند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------