مصطفوی: انگار ما در استقلال برده هستیم/ اگر حق‌مان خورده نمی‌شد، صدر جدول بودیم



صالح مصطفوی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
مربی استقلال و دستیار اول فرهاد مجیدی هم یکی از چهره‌هایی بود که امروز در حاشیه تمرین استقلال، به شدت علیه اقدامات باشگاه موضع‌گیری کرد.

به گزارش ورزش سه، صالح مصطفوی دستیار اول فرهاد مجیدی که حالا با جدایی فراز کمالوند و فرشاد ماجدی، نقشی پررنگ در کادرفنی استقلال دارد، در حاشیه تمرین لغو شده استقلال در گفتگو با خبرنگاران درباره وضعیت تیم گفت: متاسفانه شرایطی که برای تیم ایجاد شده، طوری است که در شأن تیم نیست؛ الان بایستی کار تمدید قراردادها، آماده‌سازی تیم برای بازی با الهلال و نیمه‌نهایی فینال جام حذفی فراهم شود اما متاسفانه تیم درگیر این مسائل است و من فکر می‌کنم که دوستانی که مسئول هستند یا مسئول خواهند بود یا مسئول بوده‌اند، اگر واقعا برای هواداران باشگاه احترام قائلند، باید هر چه زودتر شرایطی را فراهم کنند که این تیم هم بتواند در شرایط حداقل معمولی بتواند کار کند.

 

وی افزود: بعد از برد دربی متاسفانه این فشارها ایجاد می‌شود، البته که فشارها و شرایط مدت‌هاست روی بازیکنان است اما با غیرت و تعصبی که داشتند این 7-8 بازی را از جان و دل مایه گذاشتند و تیم را به نیمه نهایی حذفی رساندند و در لیگ هم نتایج خوبی گرفتند و الان وقت جبران است از سوی مدیران تیم. ممکن است که این شرایط در مسیر قهرمانی استقلال در جام حذفی تاثیرگذار باشد.

 

مصطفوی در ادامه صحبت‌های خود درباره شرایط این روزهای استقلال توضیح داد: هیچوقت شرایط مثل امروز نبوده است، این‌که شرایطمان تا کی این‌گونه خواهد بود را مسئولان باید پاسخ بدهند؛ ما حالت پیمانکار و کارفرما داریم که ما پیمانکار هستیم و قراردادی داریم که پیمانکاری بیاییم کاری را انجام دهیم؛ ما مسئولیت خودمان را به گواه نتایج و کارشناسان به بهترین شکل انجام دادیم ولی کارفرما به تعهداتش عمل نکرده است. در همه جای دنیا اگر چنین شرایطی باشد، در هر شغلی کار می‌خوابد و الان هم این‌چنین است.

 

مربی استقلال درباره جدایی بازیکنان و متعاقب آن فرهاد مجیدی گفت: شما باید بگردید مسئولین این اتفاقات چه کسی است؟ آیا سرمربی و بازیکنان تیم خواسته نامعقولی دارند؟ آیا کادر تیم در فاصله 10 روز تا پایان لیگ، 20 درصد و 10 درصد دریافتی داشته‌اند؟ بعضی بازیکنان ممکن است 60 درصد دریافتی داشته‌اند و بیشتر 20-30 درصد دریافتی داشتند. حتی آن‌هایی که 60 درصد دریافت کردند، سه تا بازی از لیگ مانده، شما قراردادی بسته‌اید، این معنایش این است که با بی‌تعهدی عده‌ای آدم را مجبور کنید که بیایند و از اصالت باشگاه و هوادار خرج کنید و این‌ها هم سر به زیر و باشگاه را همگی دوست دارند و با همه توان کار می‌کنند، اما این‌گونه نمی‌شود که ما مجانی کار کنیم و افتخاراتش را آقایان جای دیگر پز بدهند، انگار که ما برده هستیم.

 

مصطفوی درباره هواداران استقلال و انتظارشان برای قهرمانی گفت: مسئولیت این موضوع با چه کسی است؟ هوادار باید این را متوجه باشد که مسئول این شرایط چه کسی است؟ جواب عارف غلامی را چه کسی می‌دهد، اگر بعد از عمل نتواند بازی کند و حق الانش را هم ندهند.

 

مربی استقلال در پاسخ به این‌که اگر شرایط فنی استقلال دو ماه زودتر بهتر می‌شد، می‌توانست مدعی قهرمانی باشد، گفت: من بارها گفته‌ام، کمیته انضباطی رفتم و جاهای مختلف هم جواب دادم؛ ما اگر در بازی ذوب‌آهن و پرسپولیس لیگ حق‌مان خورده نمی‌شد، الان مدعی اصلی قهرمانی لیگ بودیم. همه کارشناسان داوری گفتند و همه عزیزان در برنامه‌های تلویزیونی اشاره کردند اما حق‌مان را خوردند و در بازی با آلومینیوم هم گل سالم تیم‌مان را نگرفتند، اگر شرایط این‌گونه نمی‌بود ما صدر جدول بودیم. محاسبه آن هم سخت نیست و بچه دوم دبستان هم می‌تواند حساب کند.

 

صالح مصطفوی در بخش پایانی صحبت‌های خود گفت: ما الان که کار می‌کنم هدفی جز قهرمانی نداریم، کادرفنی با 30 درصد دریافتی چرا زحمت می‌کشد؟ برای هوادار و این‌که جام بیاوریم و دلشان را شاد کنیم، مگر قبل دربی چنین شرایطی نبود؟ اما کار کنیم و تلاش کردیم و خداراشکر بازی را بردیم؛ این‌که ما حداکثر تلاش‌مان را می‌کنیم خللی در آن وارد نمی‌شود اما نمی‌شود که ما همه تلاش‌مان را کنیم و کار را به بهترین نحو انجام بدهی اما کارفرما هیچ مسئولیتی را در قبال شما قبول نکند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------