اعلام زمان برگزاری سوپرجام/ ورزشگاه آزادی، میزبان احتمالی



سوپرجام ایران،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
رییس کمیته برگزاری مسابقات لیگ برتر سازمان لیگ فوتبال ایران، درباره زمان برگزاری مسابقه سوپرجام و ورزشگاه میزبان این رقابت، توضیح داد.

سهیل مهدی در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با برگزاری مسابقه سوپرجام فوتبال ایران بین قهرمان بیستمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران و قهرمان جام حذفی، اظهار کرد: قبل از شروع بیست و یکمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران، مسابقه سوپرجام برگزار خواهد شد و در این راستا منتظر برنامه نهایی فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) در رابطه با رقابت های مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر هستیم.

 

رییس کمیته برگزاری مسابقات لیگ برتر سازمان لیگ فوتبال ایران با اشاره به اینکه رقابت های بیست و یکمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران قرار است از دوم مهر آغاز شود، گفت: با توجه به تراکم بازی های فصل آینده لیگ برتر و برنامه احتمالی زمان‌بندی تیم ملی فوتبال، تصمیم بر این شده است که دیدار سوپرجام قبل از شروع فصل آینده لیگ برتر برگزار شود.

 

مهدی در مورد محل برگزاری دیدار سوپرجام، اعلام کرد: علاقه‌مند هستیم که از تنوع ورزشگاه های کشور استفاده کنیم و درخواست ورزشگاه هایی که متقاضی برگزاری سوپرجام هستند را بررسی خواهیم کرد اما مسائل مربوط به تمهیدات و شرایط ورزشگاه ها را نیز در نظر می گیریم و در حال حاضر شانس میزبانی ورزشگاه آزادی بیشتر از سایر ورزشگاه‌هاست.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------