گروسی: ورزش در دوران سلطانی‌فر به قهقرا رفت؛ آقایان باید محاکمه شوند



گروسی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: نه فقط فوتبال بلکه ورزش ما در دوران سلطانی‌فر به قهقرا رفت. مگر می‌شود که همه به وزارت معترضند؟ همه دروغ می‌گویند؟

محسن گروسی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت و گو با راه دانا پیرامون عملکرد استقلال در فینال جام حذفی اظهار داشت: عملکرد استقلال در فینال خیلی بد بود و یقینا فولاد استحقاق قهرمانی داشت. این یک حقیقت تلخ است و ما باید واقعیات را بگوییم که فولاد نمایش بهتری داشت. بی‌تمرینی بازیکنان استقلال نقش مهمی در این ناکامی را ایفا کرد به طوری که فولاد حتی می‌توانست در ۹۰ دقیقه استقلال را حذف کند اما خوش شانس نبود.

 

وی در مورد اوضاع استقلال در سالیان اخیر بیان داشت: در این چند سال اوضاع استقلال اصلا قابل وصف نبوده و همه اعضای تیم و طرفداران اذیت شدند ولی متاسفانه کسی پاسخ‌گو نبوده که این خیلی بد است. البته با تمام این تفاسیر در مجموع بد استقلال در این فصل چه در حذفی و چه در لیگ بد نبود و با پولی و مشکلات نتیجه‌ای که کسب کرده نتیجه قابل قبولی‌ست.

 

گروسی درمورد تنش‌های موجود در استقلال خاطرنشان کرد: دلیل تنش‌های استقلال، کار نکردن مدیریت این باشگاه است. آقایان! وقتی نمی‌توانید کاری کنید باید بروید. وقتی به مدیریت رسیدید قرار بوده مفید باشید و به درد باشگاه بخورید نه این‌که دنبال منافع خود باشید. البته این افراد قدرتی از خود ندارند و از بالا خط می‌گیرند. آن‌هایی که در مسند کار هستند و تصمیم گیرنده اصلی هستند و خوششان نمی‌آید استقلال نتیجه بگیرد و این مدیران نیز بله قربان‌گوی آن‌ افراد هستند.

 

وی در ادامه افزود:‌‌ این مسئله برای باشگاهی به بزرگی استقلال زشت است که مدیر باشگاه از بازیکن به دادگاه شکایت کند. مگر شما جایی دیدید که پدری از پسر خانواده شکایت کند؟ مدیر باشگاه باید حکم پدر را داشته باشد و حامی کادر فنی و بازیکنان باشد.

 

گروسی درمورد عملکرد مجیدی در استقلال تصریح کرد: عملکرد مجیدی با وجود مشکلات خوب بود و می‌توانست بهتر شود اگر دستیارانی در کنارش بودند. الان طبیعی‌ست چون جام را از دست داده بیشتر همه روی عیب‌های او توجه کند. با حرف‌های قربانی پس از فینال جام حذفی موافقم. مجیدی کنار خود هیج‌کس را نداشت. چند تفکر بهتر از یکی‌ست. باید چند آدم متخصص و فنی کنار مجیدی باشند تا نتیجه خوب حاصل شود.

 

وی افزود: مجیدی می‌خواست یک خارجی برای دستیار بیاورد که به دلیل مشکلات مالی و قوانین عجیب و غریب لیگ ایران نتوانست. وقتی مربی امکانات و بازیکن و کادر کامل ندارد بالاخره یک جا شکست و عیب‌ها ظاهر می‌شوند.

 

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درمورد عملکرد مسعود سلطانی‌فر در وزارت ورزش تاکید کرد: نه فقط فوتبال بلکه ورزش ما در دوران سلطانی‌فر به قهقرا رفت. چه در المپیک و چه فوتبال، همه ورزشی‌ها به عملکرد وزارت معترضند. مگر می‌شود این همه آدم معترض باشند؟ همه اشتباه می‌گویند و فقط سلطانی‌فر درست ‌می‌گوید؟ این آقا نه این‌کاره است و نه برنامه‌ای داشته. فقط آمده چند سالی کارنامه‌ای برای خود جمع کرده و در نهایت به ریش همه می‌خندد.

 

گروسی درمورد انتظارات از دولت جدید گفت: به حرف نیست بلکه عمل کردن معیار کارایی دولت‌هاست. اگر قرار است دولت جدید ضد فساد باشد و می‌تواند کاری کند باید اول آقایان را محاکمه کند. آن‌ها را بازخواست کنند که در این ۸ سال با بودجه‌های کشور در ورزش چه کردید؟

 

وی افزود: خیلی‌ها باید به زندان بروند اما نرفته‌اند. چه آن آقایی که پس از پرونده مربی بلژیکی در خانه خود نشسته و آب‌میوه می‌خورد و به کسی پاسخ‌گو نیست و چه خیلی‌های دیگر. مردم در این ۸ سال چه از نظر دغدغه‌هایشان در ورزش و چه از لحاظ اقتصادی و دیگر موضوعات فقط آزار دیدند.

 

گروسی در انتها درمورد آینده استقلال اذعان داشت: استقلال هر ساله جزو مدعی‌هاست آن‌هم با این حجم از مشکلات پس با کم شدن مشکلات می‌تواند به قهرمانی هم برسد. اگر به استقلال کمک نمی‌کنید مشکلی ندارد، لااقل آن‌را اذیت نکنید تا خودش کار خودش را بکند و به موفقیت برسد. مدیر هم‌سو با کادرفنی و هوادارن بیاورید که در کار تیم سنگ‌اندازی نکند تا نتیجه خوب حاصل شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------