پیروزی فاینورد در شب دبل جهانبخش/ تساوی پرگل الریان برابر حریف اسپانیایی‌اش



علیرضا جهانبخش،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
وینگر ایرانی فاینورد در شبی که اولین گل‌های خود را برای این تیم به ثمر رساند، با مصدومیت مواجه شد.

به گزارش تسنیم، فاینورد پنجشنبه شب در دیدار برگشت از مرحله سوم مسابقات لیگ کنفرانس فوتبال اروپا، میزبان تیم لوتزرن سوئیس بود و با نتیجه 3 بر صفر پیروز شد تا با پیروزی 6 بر صفر در مجموع دو بازی رفت و برگشت، به دور پلی‌آف صعود کند.

 

علیرضا جهانبخش وینگر ایرانی تیم فاینورد در دقایق 9 و 34، دروازه نماینده سوئیس را گشود تا نخستین گل‌های خود را پس از بازگشت به فوتبال هلند و حضور در تیم فاینورد به ثمر برساند. جهانبخش سپس از ناحیه کشاله ران دچار مصدومیت شد و در دقیقه 43، جای خود را به روبرت بوژنیک داد. لوئیس سینیسترا در دقیقه 48، زننده دیگر گل این مسابقه بود.

 

در دیگر مسابقه این مرحله، خنت بلژیک به مصاف RFS لتونی رفت و با نتیجه یک بر صفر پیروز شد. این برتری به منزله غلبه خنت در مجموع دو دیدار رفت و برگشت بر حریف و صعود به مرحله پلی‌آف بود.

 

میلاد محمدی مدافع ایرانی خنت همانند دیدارهای گذشته این فصل تیمش، جایی در فهرست 18 نفره خنت نداشت.

 

فاینورد در دور پلی‌آف لیگ کنفرانس اروپا مقابل اِلفسبورگ سوئد صف‌آرایی خواهد کرد و خنت مقابل راکو چستوچوای لهستان به میدان می‌رود.

 

 ***

 

تساوی پرگل الریان برابر حریف اسپانیایی‌اش

تیم الریان قطر در جریان اردوی پیش‌فصل جدید لیگ ستارگان در اسپانیا به مصاف اف سی آندورا رفت که این دیدار با تساوی 3 - 3 به پایان رسید.

 

تیم اسپانیایی آندورا در دقایق 19، 48 و 80 به گل رسید. هر سه گل الریان هم از روی نقطه پنالتی توسط یاسین ابراهیمی (50 و 61) و عبدالرحمن الحرازی (83) وارد دروازه حریف شد.

 

شجاع خلیل‌زاده در ترکیب اصلی تیم الریان برابر آندورا به میدان رفت بود. این تیم قطری سه دیدار تدارکاتی در اردوی اسپانیا برگزار خواهد کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------