تمدید قرارداد ۵ بازیکن استقلال قطعی شد/ تکذیب حضور قائدی در لشباب الاهلی



تمدید قرارداد بازیکنان استقلال،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
قرارداد ۵ بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال استقلال با آبی پوشان تمدید می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، طبق درخواست فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال، مدیران باشگاه استقلال مذاکرات نهایی برای تمدید قرارداد بازیکنان فصل گذشته این تیم را آغاز کرده اند.

 

پس چندین بار مذاکره مدیران استقلال با مدیر برنامه‌های بازیکنان این تیم، ۵ بازیکن استقلال حاضر به تمدید قرارداد خود با آبی‌ها برای فصل آینده شدند.

 

حسین حسینی، آرش رضاوند، سیاوش یزدانی، ارسلان مطهری و مسعود ریگی ۵ بازیکنی هستند که با باشگاه استقلال به توافق نهایی رسیده اند و طی یکی دو روز آینده قرارداد آنها نهایی می‌شود.

 

 جلسه هیات مدیره باشگاه و کادرفنی روز سه‌شنبه به مدت ۱۲۰ دقیقه در فضایی صمیمانه با حضور آقایان اصغر ملکیان، رییس هیات مدیره، پرویز مظلومی، عضو هیات مدیره، فرهاد مجیدی و صالح مصطفوی و به میزبانی مدیرعامل باشگاه برگزار شد.

 

احمد مددی، مدیرعامل استقلال درباره این جلسه گفت: آقایان مجیدی و مصطفوی در ابتدا ضمن ارائه گزارش درباره وضعیت فنی تیم، توضیحاتی پیرامون فهرست نقل و انتقالاتی ارائه کردند. باشگاه و کمیته نقل و انتقالات در حال حاضر گفت‌وگو با پنج بازیکن تمدیدی مورد نظر کادرفنی و هم‌چنین ۱۰ بازیکن مورد نظر ایشان برای تقویت تیم را در دستور کار دارد.

 

مددی با سازنده ارزیابی کردن این جلسه در ادامه صحبت‌های خود گفت: در این جلسه روند مذاکرات مورد گفت‌وگو قرار گرفت و هم‌چنین عدد نهایی و مورد تایید برای حضور بازیکنان در فصل پیش‌رو به تایید حاضران در جلسه رسید تا نسبت به آن برای حضور بازیکنان مورد نظر کادرفنی اقدام شود.

 

***

 

رسانه‌های اماراتی: قایدی در شباب الاهلی

چند روزی است که اخبار ضد و نقیضی پیرامون آینده مهدی قایدی وینگر بوشهری استقلال در رسانه های ایرانی و عربی منطقه منتشر می شود. این بازیکن اکنون در دبی و کشور امارات به سر می برد و گفته می شود باشگاه شباب الاهلی در حال مذاکره برای جذب این بازیکن جوان و آینده دار است.

 

احمد نوراللهی هافبک تأثیرگذار پرسپولیس امروز به صورت رسمی از پرسپولیس جدا شد و به شباب الاهلی پیوست و حالا به نظر می رسد این باشگاه اماراتی دیگر ستاره لیگ برتر ایران یعنی مهدی قایدی را هدف قرار داده است.

 

چندین رسانه اماراتی نیز عصر امروز از پیوستن مهدی قایدی به شباب الاهلی خبر می دهند. صفحه توئیتری کره الامارات که پیش از این نیز از حضور نوراللهی در امارات خبر داده بود، با انتشار تصویری از هافبک پرسپولیس و مهدی قایدی نوشته است که شباب الاهلی دو بازیکن برجسته ایرانی از قطب های فوتبال ایران یعنی استقلال و پرسپولیس به خدمت گرفته است.

 

این پیج توئیتری در توئیت دیگری درباره حضور بازیکن استقلال در شباب الاهلی نوشت: یک استعداد بسیار ناب ایرانی. اگر قرارداد مهدی قایدی قطعی شود، شباب الاهلی یک بازیکن بسیار بسیار ویژه را به دست می آورد.

 

صفحه خبری منبر الامارات در توئیتر نیز عکسی از باشوی کوچک را با لباس استقلال منتشر کرده و نوشت: شباب الاهلی با استعداد ایرانی، مهدی قایدی بازیکن تیم استقلال به توافق رسیده است و این معامله در ساعات آینده اعلام می شود.

 

چندین صفحه خبری اماراتی از جمله منبر الکرة الاماراتیة نیز به حضور قایدی در شباب الاهلی پرداخته و این بازیکن را جانشینی برای جلال الدین ماشاریپوف می دانند. چند صفحه ورزشی عربستانی و هواداری الهلال در توئیتر نیز که اخبار حضور قایدی در امارات را دنبال می کنند، از پیوستن این بازیکن به شباب الاهلی خبر داده اند.

 

به هر حال باید منتظر ماند و دید خبر پیوستن باشوی کوچک چه زمانی به شباب الاهلی به صورت رسمی اعلام می شود و باشگاه استقلال بابت فروش این بازیکن، چه مبلغی را از تیم اماراتی دریافت کرده است.

 

مخالفت باشگاه استقلال با پیشنهاد باشگاه یونانی برای فروش قایدی

باشگاه استقلال به دلیل رقم پایین پیشنهاد باشگاه آاِک یونان برای جذب مهدی قایدی، با فروش این بازیکن مخالفت کرد.

 

 قایدی از استقلال جدا نمی‌شود

مهاجم جوان تیم فوتبال استقلال قرار نیست از جمع آبی پوشان جدا شود.

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران، صفحه توییتری منبر الامارات از توافق مهدی قایدی مهاجم جوان تیم فوتبال استقلال با باشگاه الشباب الاهلی امارات خبر داده بود، اما با پیگیری خبرنگار ما مشخص شد این خبر صحت ندارد.

 

مهدی قایدی دو سال دیگر با استقلالی‌ها قرارداد دارد.

 

اینکه مطرح شده قایدی از استقلال جدا شده از سوی مدیران باشگاه آبی پوش تکذیب شد.

 

علت سفر مددی به امارات مشخص شد

با مطرح شدن بحث فروش مهدی قایدی مهاجم تیم فوتبال استقلال و سفر احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال به امارات این شائبه بوجود آمد که مدیر عامل آبی‌ها قصد فروش این بازیکن را دارد اما با پیگیری‌ خبرنگار ما مشخص شد این اخبار صحت ندارد.

 

مدیر عامل باشگاه استقلال قرار است برای بحث میزبانی آبی‌پوشان از الهلال عربستان راهی امارات شود و پس از آن به پیشنهاد‌های رسیده از امارات برای قایدی رسیدگی کند.

 

گفته می شود باشگاه الشباب امارات حاضر است ۲ میلیون یورو برای جذب قایدی به استقلال پرداخت کند. البته انتقال این بازیکن نیاز به تایید مدیران استقلال دارد.

 

طبق اعلام مدیران استقلال قرار نیست قایدی به باشگاه دیگری منتقل شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------